Hakutulokset

  1. M

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea kaikille vauvansa syliin saaneille!!! Mä oon hengaillu tuolla FB:n puolella kans mut tulin ilmoittamaan että meille syntyi kymmenenpisteen poika 19.10. klo.3.06 rv39+3. Mittaa miehellä oli 49cm, 3560g ja py oli 33,5cm. Synnytys oli helppo ja nopea. Yhdentoista aikaan tiistai-iltana...
  2. M

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Täällä on neuvolassa käyty taas, toivottavasti oli viimenen kerta. Ei enää oikeen huvittais siellä käydä. Neuvolakuulumisia tällä kertaa: rv 38+1 pissa puhdas ei mainittavaa turvotusta RR 128/78 HB 111, taas laskenut lisää vaikka juon melkein päivittäin tota rautalitkua. painoa...
  3. M

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Kiitos Siljanvuori tietopaketista! Mä olen imetyksen kannattaja ja odotan niin paljon että pääsen imettämään vauvaani. Toivon että se tälläkin kertaa onnistuu. Esikoisen kanssa oli alussa vaikeuksia oikean otteen kanssa. Mulla on melko pienet rinnat ja tuntu ettei vauva saa niistä otetta...
  4. M

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Pitää täälläkin poksua täysiaikaisuutta eli tänään olis 37+1:D Ja onnittelut taas uusille vauvautuneille. Mä en pysy enää ollenkaan mukana ketkä kaikki on jo saanut:) Imetyksestä:Mä imetin tyttöä reilu vuoden, täysimetin 5,5kk ja sit alettiin maisteleen kiinteitä. Imetyksestä siirryttiin...
  5. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Tulin onnittelemaan kaikkia vauvansa jo syliin saaneita:flower: Aika monta vauvaa on jo syntynyt, en pysy edes laskuissa enää! Ja huomenna on meidän kuu, tuleehan se sieltä!:D Maaritille piti sanoa kiitos vinkistä sen ferro vital -rautajuoman suosittelemisesta. Oon sitä nyt tän viikon...
  6. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Onnea Talvicci ja muutkin vauvaojen johdosta! En muista oonko kaikkia erikseen muistanut onnitella! Rahanmenosta:Aika paljon on ollut jo esikoiselta periytyvää, esim. kaukalo, yhdistelmävaunut, pinnis petivaatteineen, sitteri, jumppamatto, itkuhälytin, matkarattaat ja kaikkee sälää ja...
  7. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Onnea HeMmiNille ja Branwenille pikkusista nyyteistä! Rautavalmisteista:Osaisko joku suoistella jotain vatsaystävällistä rautavalmistetta? Otin toissa päivänä yhden Obsidanin ja voi luoja mikä mahakipu siitä tuli. Vieläkin tosi kipee maha enkä kyllä enää noihin koske!!!!!!!!!Hyi olkoon! Ihan...
  8. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Täälläkin käyty nyt neuvolassa ja lääkärissä...Mulla on ihana toi lääkäri kyllä. Sillä on aikaa ja nytkin olin siellä yli puoli tuntia. Katottiin ultralla ja kertoili kaikkea. Rv:35+3 RR:128/79 Hb:116 turvotusta ei pissa puhdas liikkeet++ syke 132 sf-mitta 33,5 painoa tullut +600g/vko...
  9. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Onnea ltt pienen tytön johdosta:heart:Ihanaa!
  10. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Hemmin:Nyt jos koskaan sä saat ite päättää miten aluat ja olla niin itsekäs kun itestä parhaalta tuntuu. Mäkin eilen mainitsin anopille että kun kotiudutaan niin en halua ainakaan samana päivänä vieraita meille. Hän ei kai sitten pidä itseään niin vieraana kun sanoi että no hän ainakin tulee. Mä...
  11. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    eltsu81: Mulla oli esikoisen kanssa rv 37 paikat ihan kiinni ja kohdunkaulaa jäljellä 2-3cm. Seuraavalla viikolla meni vedet ja tyttö syntyi siitä kuude tunnin päästä. Oon jostain lukenu et uuelleensynnyttäjällä alkais helpmmin pehmneen ja avautuun paikat etukäteen ja että olis jopa ihan...
  12. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Vauvan liikkeistä: Mä en ole vielä ehtinyt huolestua kun kaveri ilmottelee itsestään koko ajan. Nyt tosin on yöt rauhottunu ja nukkuu ilmeisesti vauvakin öisin. Hetki sitten vielä heräilin siihen kunjumppasi ja meuhasi kaiket yöt masussa. Oisko silläkin joku unirytmi sitten kehittynyt. Eikös...
  13. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Huomenta! Synnytystapa-arviosta:Täällä tehdään kaikille n. rv 36 ja samalla katsotaan että onko kiinnittynyt. Ton kiinnittymisen kanssa kai siks ollaan tarkkoja kun sairaalaan se 55km niin tietää pitääkö mennä makuultaan vai ei. Sillon kun esikoinen synty oli neuvolassa ja sairaalassa kauheet...
  14. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Mukavaa alkanutt viikkoa kaikille. Saa nähdä jos tällä viikolla aletaan saada lisää vauvoja tähän pinoon. Useemmalla jo täysaikanenkin. Noista vierailuista että juuri synnyttäneenä jos koskaan on oikeus itse päättää ja myös kieltäytyä vieraista jos siltä tuntuu. Mä tiedän että anoppi alkaa...
  15. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Vierailuista: Mä sain just kuulla että tuolla sairaalassa jossa mä synnytän on tässä esikoisen syntymän ja tämän toisen välissä tullut sellanen sääntö että sinne ei saa muut tulla kuin vauvan isä ja sisarukset. Ja olen siitä todella iloinen. Esikoisen kanssa meni totaalisesti hermot kun tyttö...
  16. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Eilen käyty neuvolassa taas, seuraavan kerran onkin kahden viikon päästä viimene neuvolalääkäri ja synnytystapa-arvio ja sit saakin juosta siellä viikon välein. Neuvolassa kaikki hyvin rv33+2 Hb 115 (ei määrätty rautaa mutta napsin sitä itse n.jokatoinen päivä) RR 128/70 pissa puhdas...
  17. M

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Piti tulla tännekin kirjotteleman välillä...Väki tuntu olevan aktivoitunut tuolla fb:n puolella, samoin minä. nessu:Mustakin tuntu että vauva alkaa pikkuhiljaa "rauhottumaan". Ei oo vissiin enää niin paljon tilaa. Silti kyllä on melko aktiivisen tuntunen ja vilkaampi ja voimakkaamman oloset...
  18. M

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Tulinpa taas kirjotteleen tänne kun ei oikein enää työt maistu. Kalenteri on ihan täynnä äitiyslomaan asti ja se pitäisi nyt siivota ja nakittaa kaikki mun tuuraajalle tai tiimiläisille. Tänään on lääkärikäynti kun maanantaina soitin ja valitin taas supistuksia ja oloja. Ja kirjoittavat mulle...
  19. M

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Piti tulla tänne kommentoimaan nyt pitkästä aikaa. Oon tuolla fb:n puolella ollut enemmän mutta lueskelen täälläkin kyllä. Neuvolakortti ei kulje mukana ainakaan vielä. Itseasiassa nyt taitaa olla laukussa edellisen kerran jäljiltä mutta en ole varta vasten kantanut mukana. Synnytyksen...
  20. M

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Jälkivuotositeistä: Mulla oli aluks niin runsasta se jälkivuoto et sain sairaalasta mukaan niitä niiden jättivaippoja. Sen jälkeen käytin vuokkosten yösiteitä. Alwaysit ja Libressetkin tuli testattua mutta kuten moni täällä on todennut niin hiosti ikävästi se muovinen pinta. Noita Vuokkosia...

Yhteistyössä