Hakutulokset

  1. P

    PIKAISTA APUA TARVITAAN!!!!!!!!!!

    :hug: Kiitos! Niin kauan kuin tutti kylmä on homma ok. Ja nyt rauhottui, kun suppo vaikuttaa ja on pystynyt rauhoittumaan. Ja kaikille, jotka käskivät tutista vieroittamaan: niin siellähän tuo makaa ilman tuttia.
  2. P

    PIKAISTA APUA TARVITAAN!!!!!!!!!!

    |O Kait äiti tunnistaa kipu ja kiukkuhuudon eron. Kuka muuten mistään tunnin huutamisesta on puhunut mitään!!!!!!!!!!!!!! Äääääääääääähhhhhhhhhh..... Antakaa olla! En taida täältä sitä apua saada mitä hain´. :laugh: Joo tosi helppo lapsi on ollut! :laugh: :laugh: :laugh...
  3. P

    PIKAISTA APUA TARVITAAN!!!!!!!!!!

    En pillastu ja olen myös sitä mieltä, että tutista olisi hyvä päästä eroon. Tämä sattuu vain olemaan sellainen tapaus, että sitten syödään kädet ja minusta tuo tutin syöminen käsien syömisen rinnalla on vielä parempi vaihtoehto. Ja toisaalta jos on hätä niin ehkei ole paras aika ottaa sitä...
  4. P

    PIKAISTA APUA TARVITAAN!!!!!!!!!!

    Mikä kumma pojallemme mahtoi tulla, kun yhtäkkiä tutit ikään kuin alkoivat maistua pahoille, mutta tutin tarve on suuri. Siis poika 1,7v ja yhtäkkiä on siis tunnin sisällä! Tutti kelpaa muutaman imun verran kun on huuhdeltu, mutta sitten viskataan pois ja alkaa hillitön huuto ja vaaditaan...
  5. P

    Kestovaippoja Tallinnasta?

    Oletteko kukaan ostaneet kestovaippoja tms. tykötarpeita Tallinnasta? Mistä ostitte? Ja paljonko maksoivat eli onko järkeä roudata niitä sieltä?
  6. P

    Mistä kehittävästä keskustelisit mieluiten muiden äitien kanssa?

    Siis jos saisit valita mistä keskustelisit äitiryhmän kanssa ?(jossa lapset kuuloetäisyydellä) Jos siis samasta aiheesta tulisi keskustella noin 30min. Mikä olisi mielenkiintoa herättävää´?
  7. P

    Pyykkiongelma

    Sitä ei suositella käytettäväksi, mutta minä ainakin lorautan raakaa kloritea valkoiseen puuvillavaatteeseen suoraan tahran päälle ja sitte huuhdon ennen pesua...kyllä toimii B) Värillisestähän se klorite vie värinkin ja jos on muuta, ku puuvillaa ni voi tehdä reiän. :x
  8. P

    Milläs konstilla sais tissit pieneneen ja kiinteytymään?

    Plastiikkakirurgin luona, mutta en suosittele!
  9. P

    Vilkkaiden lasten vanhempia!?

    Jos lapsi keskittyy hyvin esim. juuri palapelin tekemiseen ja pystyy rauhallisesti kuuntelemaan satua tms. ei kyseessä ole ylivilkkaus. Ylivilkas lapsi ei pysty olemaan rauhallisesti paikoillaan. Vähintään kädet tai jalat käy. Meidän tyttömme oli erittäin vilkas juuri tuohon aikaan. Koko...
  10. P

    Lääkinnällinen hoito

    Mun kohdalla kanssa lääkkeellinen tyhjennys oli kamala. En muista kuinka nopeasti alkoi vaikuttamaan, mutta hyytymiä ja verta tuli niin paljon, että istuin pöntöllä, hytisin ja välillä oksensin. Olin niin kipeä ja heikkona, että minulla oli tuoli, johon nojata pöntöllä, koska en jaksanut...
  11. P

    Millaisia elämäntapaohjeita annettu lääkärissä?

    :x Juu mulle lääkäri totesi, että enemmän vaan vipinää peiton alle :( Että otti päähän... eihän sitä ihan verille voi viedä. No enpä käy enää sillä lääkärillä. Ja kauan toivottu kakkoskolmonen tullut.
  12. P

    kuinka monella oma sauna ?

    Joo, meillä on, mutta se on täynnä tavaraa :$
  13. P

    5v:lla kielijänteen napsaisu huomenna

    meillä tehtiin 8kk ikäisenä ja nukutuksessa. ei kipuja tms. söi jo tissiä heräämössä. meillä jouduttiin laittamaan tikkejäkin. yöksi laitoin supon.
  14. P

    nenäsumutteista

    nasolinissa on säilöntäainetta ja siksi ei suositella. on siis paljon enemmän tujumpaa limakalvoille.
  15. P

    nenäsumutteista

    voi käyttää. meille lääkäri määräsi reseptillä pojalle (ikää 2kk) Otrivin 0,5mg nenäsumutetta. on säilöntäaineeton ja sen vuoksi turvallinen käyttää. meillä ei tullut nukkumisesta ja tissittelystä mitään, kun oli niin tukkoinen.
  16. P

    Mitä tää ny olis?

    käytitkö lääkärissä ja mitä sanoivat hoidoksi? olisikohan meilläkin sitä?
  17. P

    Mitä tää ny olis?

    ihottuma välillä tosiaan häviää ja toisinaan on todella punoittava (iho melkein rikki.) flunssainen eli nenä vuotaa ja yskittää. voi kestää jopa kuukauden päivät tämä ihottuma. tarkkaile onko flunssan oireita!?
  18. P

    sormiruoka

    me ollaan annettu kurkkutankoja, viinirypälettä, ihan pieneksi pilkottuna appelsiini on herkkua.
  19. P

    Mitä tää ny olis?

    voisiko olla flunssaviruksen aiheuttamaa ihottumaa? meillä on ollut nyt keväällä kahteen otteeseen samanlaista. pidä iho puhtaana ja rasvaile usein.
  20. P

    millä maitoa olette antaneet?

    siis mitä lehmänmaitoa kannattaa kokeilla; tavall. gefilus, hyla? mikä on vatsaystävällisintä?

Yhteistyössä