Hakutulokset

  1. I

    Jos voisitte valita, niin mitä työtä tekisitte?

    pitäisin omaa ratsastustallia tai olisin kirjastotäti.
  2. I

    Milläs viikolla sokerirasitustesti?

    mulla oli vk 16,kun edellisessä raskaudessa oli raskausdiabetes.myöhempään ei enää tehty toista.
  3. I

    magnolia leimasimista tietävät!

    :attn:
  4. I

    magnolia leimasimista tietävät!

    haluaisin tehdä joulukortin käyttäen tilda leimaisinta.miten se tehdään eli mitä muuta tarvitsen leimasimen lisäksi?
  5. I

    lastenhuoneen kuvia?

    onko noi tummemmat seinät maalattu?voitko kertoa sävyn?
  6. I

    suosittele videokameraa.

    meidän olisi aika vaihtaa videokamera uuteen,mikä tallentaisi suoraan dvd:lle.millaisia kameroita teillä on?mitä kannattaa huomioida kameraa ostettaessa?
  7. I

    mikä lautapeli eskari-ikäiselle tytölle?

    mikä olisi hyvä lautapeli 6v. tytölle?
  8. I

    lihoitko paljon raskausaikana?

    eikö ollut ihanaa?minäkin painoin silloin saman verran kuin joskus teininä.
  9. I

    lihoitko paljon raskausaikana?

    eka raskaus 12 kg,toisessa ja kolmannessa 0 kg.jouduin raskausdiabeteksen takia pitämään dieettiä ja hyvin kilot putosi.tuli kyllä synnytyksen jälkeen heti takaisin :( .
  10. I

    kertokaa isänp.korttivinkki mikä tehdään sormiväreillä!

    kerropas tosta lehtijutusta vähän tarkemmin,kun en tyhmänä oikein ymmärtänyt!
  11. I

    miksei joku voi keksiä rask.testiä mikä näyttäisi tuloksen heti hed.jälkeen!

    tää odottaminen on niiiin kauheata!
  12. I

    Mitä ostat lapselle joululahjaksi, lapsen ikä?

    *vinkki junaradan ostajille!biltema myy junarataa,yhtähyvä kuin brion ja siihen käy myös brion osat!*
  13. I

    voisinkos mä jo nähdä plussan testissä?

    kiitos,samoin sinulle!
  14. I

    voisinkos mä jo nähdä plussan testissä?

    no kun en tiedä,kierto on vielä kuopuksen imetyksen jäljiltä aivan sekaisin.viimeiset on alkanut 1.10.viimeisin kierto oli n.50 pv.sillä minä koko ajan testailen kun ei yhtään tiedä tätä kiertoa.ovulaation mukaan pitäisi kohta varmaan jo jotain selvyyttä tulla.odottelen keskiviikko aamuun ja...
  15. I

    voisinkos mä jo nähdä plussan testissä?

    minäkin olen testaillut nyt vähän väliä,viimeksi eilen.negaa vielä näytti,ovulaatio oli pari viikkoa sitten.pitää taas testailla keskiviikkona.hätähousu minäkin!
  16. I

    Kuinka pystyn olemaan testaamatta?

    minä testasin tänään,liian aikaisin ja ainakin nyt näytti negaa.ostin taas halpoja prisman testejä niin pitää testata parin päivän päästä uudestaan.hätähousu olen..
  17. I

    G: Mitä olisitte halunneet saada synnärille?

    tiedon siitä että kotona olisi käynyt siivooja ja kokki!toki äiti vähän siivoili ja mies laittoi ruuan,mutta vähän olisi ihana mennä putipuhtaaseen kotiin.
  18. I

    Täys talvi tuli yht´äkkiä!!!!!

    mikkelin lähellä räntää/lunta sataa! =)
  19. I

    Huom! kaikki jotka tehny raskaustestiä/testejä tällä viikolla!!!!

    eilen tein,negaa näytti.tein sen toivottavasti liian aikaisin..sunnuntaina ehkä teen uuden.tuntuu ihan kuin olisi jo oireita,mutta ne on varmaan vaan liiallisen vauvakuumeen tulosta.. ;)

Yhteistyössä