Hakutulokset

  1. Minskii

    Onpas palsta kamalan näköinen

    Kyllä ja luulen että jatkan lifettämistä, tulin vaan kääntymään täällä. Ei taida oikein tämä palsta olla mun paikka enää. Sinäkin täällä vielä :D :D
  2. Minskii

    Onpas palsta kamalan näköinen

    Niinpä, aika menee todella lujaa eteenpäin.. Kai nyt jotain uuttakin näiden kilometrien jälkeen? :D Laittele yv:tä jossain välissä vaikkapa :) ei oo pakko..
  3. Minskii

    Onpas palsta kamalan näköinen

    No tulisipa se ihan alkuperäinen (siis se kiva!) takas, joskus ehkä tai ei.. Taisin nähdä sen pinkeroisen :D. Kiva kuulla, muistan sut hyvin nimittäin. Välillä oon miettinyt mitä palstalaisille kuuluu. Kun en ole täällä enää viettänyt aikaa, IRL on minullakin täynnä kiireitä ja puuhaa. Onneksi...
  4. Minskii

    Onpas palsta kamalan näköinen

    Mitäs sä?!?! Pitkästä aikaa!! :LOL:
  5. Minskii

    Onpas palsta kamalan näköinen

    Moikka!! Elämä kyllä hymyilee, en viitsi kovin yksityiskohtaisesti tänne kirjoitella :X3: Mutta kaikki on oikein hyvin minulla ja muilla! Palsta on äskettäin siis muuttunut? Todella outo! :ninja: Mitä sulle kuuluu?
  6. Minskii

    Onpas palsta kamalan näköinen

    En paljoa muista, mutta muistan nikin hyvin ja että olit/oot yksi mukavimmista täällä. Oot kai edelleen?? :p:X3:
  7. Minskii

    Onpas palsta kamalan näköinen

    Oi joo ne popparit :( ja se :O :eek:hymiö oli hyvä ja dramaattinen.
  8. Minskii

    Onpas palsta kamalan näköinen

    Ooh ihan sydämiä ja kaikkee! :D :D Mä muistan sut!!! (y):ROFLMAO:
  9. Minskii

    Onpas palsta kamalan näköinen

    Aina kun tänne tulee käymään, tuntuu että ulkonäkö on muuttunut joka kerta. Tai muisti huono, tai oikeasti viime kerrasta on tooodella paljon aikaa. :ninja: Uudet hymiöt ja kaikki (n) :geek: Muistaako kukaan enää mua :whistle::alien::cool:
  10. Minskii

    Heissan! What's up?

    COW! Joo tuttu olet sinäkin :D en oo ollut täällä pitkään aikaan, ilmeisesti mitn en oo menettänyt.
  11. Minskii

    Heissan! What's up?

    Ja mä muistan sun nikin! :D
  12. Minskii

    Heissan! What's up?

    Meno näyttää olevan aika hiljaista, ainakin nyt. Vieraita nikkejäkin palsta pullollaan :snotty:
  13. Minskii

    Heissan! What's up?

    Onko täällä vielä tuttuja nikkejä, muistaako kukaan minua? Onko meno muuttunu miksikään? :D:wave:
  14. Minskii

    Aikuisten kuukauden ruokakustannukset noin 80 euroa

    Paljon meni muuhun rahaa kk? Esim pesuaineet jne. Kokonaisbudjetti?
  15. Minskii

    Kokemuksia Venlafaxin lopettamisesta?

    En mä nyt voi lääkäriin yhteyttä ottaa :D no mutta jos huomenna pahat niin kai täytyy soittaa terveysneuvontaan tai jotain.
  16. Minskii

    Kokemuksia Venlafaxin lopettamisesta?

    Joo siis lääkärin ohjeella oon lopettanut vähitellen. Joka toinen päivä en oo ottanut, en saanut sellaisia ohjeita. On mulla vielä 2 viikoksi noita lääkkeitä jos pahaksi menee etten kestä. Tosin mietin että pystyyköhän noita 37,5mg puolittaa vielä jotenkin.
  17. Minskii

    Kokemuksia Venlafaxin lopettamisesta?

    Tänään eka päivä ilman lääkettä, tarkoitus on lopettaa. Luulin ettei tuon 37,5 mg jälkeen tulis sähköiskuja päähän jne. Mutta nyt tuntuu että pahenee vaan nuo sähärit. Kauan niitä joutuu sietämään? Miten vois helpottaa oloa? En kestä nimittäin jos äityvät niin pahaksi että maatessakin niitä...
  18. Minskii

    Tomaattia ja kurkkua ei kannata sekoittaa keskenään salaattikulhossa?

    Mä en oo koskaan kuullutkaan tuommoisesta :whistle: mielenkiinnolla ootan vastausta :)
  19. Minskii

    Huomenta!!!!

    On joo, nukkuivat mun jaloissa ja heräsivät samaan aikaan kuin mä :D

Yhteistyössä