Hakutulokset

  1. S

    Eron myötä vanhemmille välimatkaa 300km

    Mä olen sivusta seurannut tälläistä tapausta, tosin vanhempien välillä välimatkaa vielä tuotakin enemmän. Lapsi näkee isäänsä ehkä kerran kuussa. On kertonut minulle, miten toisinaan itkee iltaisin kun on niin kova ikävä isää. Isänsä luona ollessaan on hyvin kiinni tässä. Lapsen ja isän...
  2. S

    Kerro (kivaa) Joensuusta!

    Joenvoli järjestää kohtuuhintaista liikuntaa. 5e/kerta tai 60e/kausi tai 100e/syksy-kevät. Kerubissa on hyviä esiintyjiä sekä ruokaa. Surakan baarissa ihana brunssi lauantaisin ja sunnuntaisin. Opiskelujen kautta tutustuu varmasti ihmisiin. Paljon on myös omasta aktiivisuudesta kiinni; erilaisia...
  3. S

    Mitä teillä syödään viikonloppuna?

    Eilen tehtiin quesadilloja, tänään olis tarkoitut tehdä nyhtökanaburgereita. Huomisesta ei vielä tietoa, on synttäreitä ja firman virkistäytymisiltaa, niin saatetaan mennä vaan leipälinjalla sitten.
  4. S

    Ihmisistä tulee pikaruokaloissa sikoja!!

    I feel you. En tosin ole ollut pikaruokalassa töissä, mutta matalapalkka-alalla aspan hommissa. Tuntuu, että meilläkin asiakas päättää mitä maksaa, joku aikoja sitten ollut tarjous on tietty aina voimassa asiakkaan mielestä, kaikista ostoksista pitäisi aina antaa alennusta jne. Musta tuntuu...
  5. S

    Saatiin tarjous kämpästä..mut voisko joku laskea noi prosenttilaskut

    Olisin ikionnellinen noin hyvästä tarjouksesta noinkin pian myyntiin laittamisen jälkeen. Hyväksyisin sen enempiä miettimättä. Vuokra-asunto nyt on melko helppo saada vielä. Asunnon myyminen on paljon hankalampaa.
  6. S

    Pakko myöntää että olen pettynyt tuettuun lomaan..

    Kertokaapas sitten mitä siinä lomaohjelmassa pitäisi olla jotta ei olisi tylsää?
  7. S

    Viisaudenhampaan leikkaus, kokemuksia?

    Ensimmäistä leikkausta varten pyysin esilääkityksen kun pelkäsin sitä niin paljon. Siitä leikkauksesta en siis muista juuri mitään. Valitettavasti en saanut antibioottikuuria heti perään ja haava tulehtui ja aiheutti kipua pitkäksi aikaa jälkeenpäin. Toinen leikattiin yksityisellä. Ei...
  8. S

    Sairaan kipee juurihoito:(

    Sulla on varmaan ollu just sillon tulehtunu se hammas kun ovat juurihoidon aloittaneet. Ymmärtääkseni silloin puudutus ei välttämättä tehoa vaan joudutaan tosiaan puuduttamaan itse juuri. Mulla eka kerta ei sattunut, vaan posti vain säryn. Toinen kerta välillä kyllä vihloi, mutta ne pahimmat...
  9. S

    Kotitaloudesta kokkaustehtäviä kotiin?

    Kyllä mä muistan että kotsassa tuli kotitehtäväksi just joku teeleipä tms. 90- luvun lopulla/2000 -luvun alussa yläasteeni kävin. Ei ollut onneks meidän yh -äipän elämä jauhopussista ja kaurahiutaleista kiinni, vaikka tiukkaa olikin.
  10. S

    Meikkivinkkiä 35+

    Olen kuullut todella paljon hyvää siitä, mutta itselläni on vielä testaamatta. Ja tuosta meikkaukseen paneutumisesta, niin saahan sitä ihmisellä harrastuksia olla. Siinä missä monien on ehkä vaikea ymmärtää kuinka joku jaksaa olla kiinnostunut niin mun on "vaikea ymmärtää" miten jotain naista...
  11. S

    Meikkivinkkiä 35+

    Lumenen CC -voide on tosi hyvä. Jos iho on hyväkuntoinen, ei tarvitse edes peiteainetta tms. Puuterin tarve riippuu ihan ihosi rasvoittumisesta. Tässä vielä linkkiä Karkkipäivän Sannin kokemuksiin tuosta Lumenesta. Lumene CC-voide | Karkkipäivä Sannin blogista löytyy myös juttusarja Makeup...
  12. S

    Miten paljon pyydätte töistä vapaata?

    Tarpeen mukaan toivon. Kesäisin viikonloppuvapaat eivät kylläkään yleensä onnistu kuin silloin joka viides viikonloppu miten tessin mukaan menee. Rajoittaa menemisiä aika paljon. Nyt on kesällä pari toivetta; yksi viikonloppuvapaa kun meillä olisi silloin häät ja toinen pidennetty viikonloppu...
  13. S

    Oletetaan, että meillä on korjauskelvoton hometalo..

    Ihmettelen miten ihmiset eivät tunnut ymmärtävän, ettei niillä kuntokartoituksilla ole loppujen lopuksi mitään merkitystä. Ei niissä edes tutkita kunnolla, silmämääräisesti käydään läpi. Meillä kuntotarkastaja ei edes suostunut poraamaan reikää ja tutkimaan tarkemmin vaikka sekä myyjä, että me...
  14. S

    Mihin kaikki huutisostajat ovat hävinneet?

    Mua ihmetyttää minne ne myyjät ovat kadonneet. Ostin pari tuotetta kahdelta eri myyjältä pari päivää sitten. Maksoin samantien, meillä on sama pankki. Laitoin sähköpostia maksusta. En ole kuullut kummastakaan mitään! Kyllä hyviin tapoihin kuulus ilmottaa jotain itsestään/viestin saamisesta...
  15. S

    G:Töitä joissa netto kuukaudessa maksimissaan 1500-1800€/kk?

    Vastaanottovirkailija. Brutto alimmillaan tessin mukainen 1785 euroa. Iltalisä huiman euron verran.
  16. S

    Kylläpä kampaaja tienaa HYVIN!

    Ongelmat olivat jo sen verran akuutteja, ettei neljän-kuuden kuukauden odottelu oikein sopinut. Yritin jo aiemmin julkisella saada viisurini leikattua, hammaslääkäri käski suoraan olla yhteydessä yksityiselle puolelle. Lisäksi maksan toki tuossa myös asiakaspalvelusta; asia jota harvemmin...
  17. S

    Kylläpä kampaaja tienaa HYVIN!

    Aika kallis kampaaja. Mulla pitkien hiusten mallinmuutosleikkaus + kaksiväriraidat 102e. Itse leikkauksessa meni jo reilu tunti, kampaaja teki todella huolellista työtä. Minä tosin käyn kampaajalla n. kerran vuoteen, joten ei kirpaise tuo suurempikaan summa niin pahasti. edit. Niin joo...
  18. S

    VOI LUOJA päästiin tuetulle kesälomalle koko perhe!!!

    Kuulutko johonkin potilasjärjestöön? Ammattiliittoon? Niiden kautta saattaa saada loman helpommin. Lomia myöntävät mm. MTLH, Solaris ja Hyvinvointilomat ry. Jos lomalle ehdottomasti haluaa, niin kannattaa hakea niille vähemmän suosituille loma-ajoille ja ei niin suosittuihin paikkoihin.
  19. S

    Talon myynnistä ja muuta..

    Me laitettiin omamme vuokralle ja muutettiin itse vuokralle toiselle paikkakunnalle. Yritetään kuitenkin kesällä taas myydä. En tiedä varmaksi, mutta miksei periaatteessa voisi uuteen asuntoon saada asumistukea, sillä sehän ei ole teidän kummankaan oma?

Yhteistyössä