Hakutulokset

  1. P

    Jollekin syntyi lapsenlapsi tänään!!

    No, kysyn kohta kun nähdään - tytöstä on ollut puhe koko ajan, joten tuskin hän pojaksi tässä välillä on muuttunut. Tärkeämpi tieto oli se, että kaikki on OK.
  2. P

    Jollekin syntyi lapsenlapsi tänään!!

    Minun on pakko sanoa, ettei ollut mitään puhetta sukupuolesta äsken :D mutta oletan, että tyttö on syntynyt.
  3. P

    Jollekin syntyi lapsenlapsi tänään!!

    Mutta ei siitä nyt sen enempää :D Kaikki on OK anyway.. Aika hyvä päivä syntyä, toivotaan että se on hyvä enne lapselle.
  4. P

    Ukko käski kysyä :)

    Tällä pärställä ja bodylla saisin jonkun satavuotiaan kupanriivaaman hampaattoman äijänkäppyrän :x :x :x :x
  5. P

    Ukko käski kysyä :)

    Me ollaan toisaalta niin erilaisia tuon ukon kans, että ihmettelen oikeasti mitä me tehdään saman katon alla?? ...joo, miusta nähden lenkkeilköön niin paljon kuin haluaa, vaikka töistä suoraan, turha käydä kotona edes näytillä..
  6. P

    Ukko käski kysyä :)

    Mitkä perselävenkaksoset näkee toisiaan muutaman tunnin illassa?? Ja senkin aikaa ukko on kuin nukkuneenrukous..
  7. P

    Pitääkö lasten nimien sointua toisiinsa?

    Ei tarvitse sointua, meiltä löytyy: Jari Kari Mari Sari Lari Ari Ei tietenkään ole mitään väliä sointuuko vai ei :whistle: :whistle: :whistle:
  8. P

    Ukko käski kysyä :)

    Olen samaa mieltä =) Ukolle on ehdotettu yhteisiä harrastuksia, myös liikkumiseen liittyviä ja jos ne ei kelpaa niin.... voi voi...
  9. P

    Ukko käski kysyä :)

    Tästä meilläkin on kyse, ukko on töissä melkein 12h joka päivä, jos lasketaan se aika, kun kotoa lähtee ja kotiin tulee, niin aika epikselle kuulostaisi, jos suorilla lenkille lähtisi.... kun kuitenkin kyse parista tunnissa illassa, jolloin lapset on valveilla ja isä kotona.
  10. P

    heh.. onkos se alko huomenna auki?

    Kuka nyt uudenvuodenaattona alkossa kävisi??? :whistle:
  11. P

    Ukko käski kysyä :)

    Ei, kun mie voin lenkkeillä milloin vaan lasten kans :D
  12. P

    Onko pankit huomenna auki?

    Jotenkin mie luulen ettei kaikki konttorit ole auki ja ne, jotka on ovat ehkä klo 13 vaan =)
  13. P

    Ukko käski kysyä :)

    Että kuuluuko ihmisen perusoikeuksiin avioliitossakin päästä käymään lenkillä pari kertaa viikossa esim. 1h??? Lisään vielä, että meilläkin ukko toki voi lenkkeillä niin paljon kuin haluaa sinä aikana jolloin lapset ja minä nukutaan :D
  14. P

    Ööh..monta PROVOA täältä löytyy?

    MIkä piru siinä on, ettei saa omaa nikkiään takaisin, käyttäjätunnus ja salasana entiset, mutta nikkiä vaan ei saa ennalleen :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  15. P

    17? lastensukkahousut ?

    JesperJuniorista 1,75e
  16. P

    Ööh..monta PROVOA täältä löytyy?

    Mie olen se, joka aina on ollut Provo =)
  17. P

    Ööh..monta PROVOA täältä löytyy?

    Mie aloin leikkimään tuolla nikin vaihdolla ja en enää pääse takaisin Provoksi , nyt on kaksi eri versioita jo ollut käytössä :D :D :D Perkele vie..... pitää kohta modeja rukoilla vaihtamaan nikki ennalleen...
  18. P

    Tyttö ei haluaisi käyttää sukkahousuja,koskee varpaisiin kuulemma....

    Kaikenlaiset sukkahousut vaivaa, meillä on monenlaisia ja kaikki vaivaa... Ihan tosi iso kiusa on, kun aina alkaa itkemään jos sukkia, tossuja tai melkein mitä vaan laittaa........en usko että koskaa niin paljon, varmasti on jäänyt joku pelko noista.... kengätkin on mieluummin isot kuin...
  19. P

    Tyttö ei haluaisi käyttää sukkahousuja,koskee varpaisiin kuulemma....

    ...tuota on jatkunut jo pitkään, tosi herkkä on jaloistaan, kengätkin koskee, sukat ja kaikki |O |O |O Kynnet on lyhyeksi leikatut eikä muutakaan poikkeavaa varpaissa näy, mutta varmaan joskus on ollut jotain ja sen muistaa... ...ikää 3,5v
  20. P

    Appeni on karju....anoppini on emakko....

    ukkoni on sika.... lapset porsaita... mikäs minä sitten olen?? :ashamed: :whistle:

Yhteistyössä