Hakutulokset

  1. W

    lastenlauluja

    mistä vois ja löytyis ilmaiseksi ladattavia lasten lauluja ?
  2. W

    Haastattelua luki/kirjoitushäiriöstä itsellä tai perheessä

    :attn: tippuu niin nopeesti
  3. W

    Haastattelua luki/kirjoitushäiriöstä itsellä tai perheessä

    Hei teen opettajalle arvioitavaksi lukihäiriöstä opintyötä ja nyt kaipailisinkin haastateltavia. Voit vastata seuraaviin kysymyksiin vaikka yksityisviestillä en tarvitse nimiä jne. Myös lukiopettajat voivat kertoa omia kokemuksia sekä näkemyksiä luki/kirjoitushäiriöistä. Onko sinulla tai...
  4. W

    Kysymys ylläpidolle

    Mistähän mahtaa johtua et kun laitan myydään palstalle tavaraa myyntiin niin ne poistetaan? Eikö tääl saa muut myydä kuin ne vakkarit jotka istuu tääl enemmältikkin? Eikä ole ainoa osio jossa mun ja monen muunkin juttuja poistettu vaikka asiallista asiaa onkin.
  5. W

    Ketju jälleenmyyjille!

    Itse suosittelen lr tuotteita ja jos asia sinuakin kiinnostaa laitahan y:tä niin kerron lisää. Lr valikoimiin kuuluu mm. aloe vera tuotteet, meikit, hiustuotteet, tuoksut niiin miehille kuin naisille jne...
  6. W

    Sari taas vauhdissa...

    Juur tämän takia lahjoitan vaatteet perhekoteihin ym.
  7. W

    miten avioero prosessti lähtee liikkeelle

    hanki asianajaja avuksesi jos kaikki yhteistä
  8. W

    Meni äidin kanssa välit poikki :/

    Jätä äitisi ajattelu omaan arvoonsa itsehän tiedät oman elämäsi tilanteen ja tee vaikka 10 lasta jos sinusta siltä tuntuu jne. Mulle on aina hettu ettäi lapsia kannata tehdä ja kuinka oma elämä kärsii ja plää plää pläää.... Itse olen tehnyt lapsia liudan ja sen mitä olen elämässäni halunnut...
  9. W

    Onko muita joista tulee äkäisiä...

    Mulla ei tollasta ongelmaa kun saan vaikka jokapäivä meijän iskä on valmis aina :D
  10. W

    G: Tekisitkö lastensuojeluilmoitusta, jos tietäisit jonkun käyttävän tukistusta, luunappeja ja läpsimistä säännöllisesti kasvatuskeinona?

    :laugh: :laugh: mä onneksi säästyin siltä koivunoksan haulta, luulivat varmaan että poikkean matkalla vahingossa muualle :laugh:
  11. W

    Anoppi sit laittoi tänään viestiä..

    Peesaan =)
  12. W

    Taidan jättää mun avomieheni....

    tuuletappas itseäsi hieman :) sitten heitä kaikki ylimääräinen turha tavara pois tulee tilaa ja ilmavuutta. Jos sulla muuten hyvä ukko niin miksi lähteä :whistle: Tuuletusta sinä kaipaat :)
  13. W

    Vinkkejä tulevalle yksinhuoltajalle!

    Hei kysäiseppäs mll:stä, pelastusarmeijasta ja sosiaalistakin. Apua kyllä saat vauva tarvikkeisiin. Niin ja voithan laittaa tuonne kirppiksen puolelle ilmoitusta et otetaan vastaan.
  14. W

    Ei juma millasissa vaatteissa (aika monen) lapset oli koulun joulujuhlassa !

    Juu tiedän tuonkin sanontoja löytyy joka lähtöön :)
  15. W

    Ei juma millasissa vaatteissa (aika monen) lapset oli koulun joulujuhlassa !

    Yhdyn tähän viihdyttävään ketju juttuun :laugh: Nauraa täällä niin et pissat kohta housussa :laugh:
  16. W

    Ei juma millasissa vaatteissa (aika monen) lapset oli koulun joulujuhlassa !

    Siis enhä mä mistään collareista puhunukkaan :laugh: Siis kyllähän lapset siististi juhliin puetaan mut täytyyhän sun kuunnella lapsenkin mielipidettä kun sitä puet. Sama jos joku sanoo sulle että sun on laitettava päälles vaikka sitten ne colleget juhliin ja et tunne itseäsi niissä itseksi...
  17. W

    Ei juma millasissa vaatteissa (aika monen) lapset oli koulun joulujuhlassa !

    siis tallainen sanonta on vain olemassa jos et tiennyt :)
  18. W

    Ei juma millasissa vaatteissa (aika monen) lapset oli koulun joulujuhlassa !

    Juu onhan noita housuja muitakin mut mikä on farkuissa jos ovat siistit ja lapsi niissä tykkää mielummin kulkea. Ei monikaan meistä aikuisista lyö vaatteita päälleen joissa ei tunne olevansa oma itsensä. Miksi pakottaa lapsi laittamaan jotain sellaista päälleen missä hänellä on epämukava olla?

Yhteistyössä