Hakutulokset

  1. Sarius

    Pissaumpi

    Olen raskaana 15+4 ja jo pidemmän aikaa vaivannut pissaummen oireet. Nyt on tilanne mennyt siihen että joudun käymään päivittäin/joka toinen päivä katetroinnissa päivystyksessä. Olen etsinut tietoa vaikka mistä mutta en ole kuullut että olisi kovin yleinen raskausvaiva. Gynegologi sanoi...
  2. Sarius

    kerrompa teille vähän tästä sosiaalipummiuden ihanasta elämästä

    No ei ainakaan mun tuntemat sosiaalipummi""-ihmiset oikeesti noin tarkkaan elä kunnollisesti. Se on ihan eri elämäntapa siellä. Tupakkaa ja kaljaa on kyllä vara ostaa joka kuukausi, ruokakuluista se sitten säästetään. Ja sossu maksaa vuokran, eli sitä ei tarvi tuloista edes ottaa.
  3. Sarius

    Kivien syönti

    Onko kuinka vaarallista jos lapsi 10kk pääsee syömään hiekkaa ja kiviä pihalla? Millaisia oireita on tullut? Onko kukaan joutunut esim. lääkäriin isompien kivien takia?
  4. Sarius

    Nännin värityksestä

    Mulla on kaksikuukautinen poika, joka on täysimetyksellä. Mulle tuli laitoksella heti alkuun nänniin sinertävä pieni läiskä yhteen sivuun. Muistaakseni se myös lähti pois kun laittelin Lansinolia. Silloin nänni oli myös kipeä. Nyt mulla on jo pidemmän aikaa ollut samassa nännissä sinervä...
  5. Sarius

    Irc-galleriasta kysymys!!!

    eip mtn :)
  6. Sarius

    Irc-galleriasta kysymys!!!

    Kun sulla on kansion kuvat siinä näkyvillä niin vasemmalla on Albumin asetukset ja Näkyvyys valikosta vaan otatryhmän jolle haluut näyttää. Ryhmä pitää olla luotuna eka. Sen voi luoda ylävaakavalikon kohdasta kaverit. Sitten vaan lisäät sinne frendisi (joilla pitää siis olla oma profiili jonka...
  7. Sarius

    Tahtoisin niin nukkua selälläni!!!

    Mulle tuli raskaana kyljellä usein huono olo, vaikka just selällään pitäisi tulla. Selällään olin kuitenkin jonkin verran öitä sitten. Lisäksi jos kävin kyljelläni nukkumaan niin heräsin useimmiten selältäni. Puolestavälistä raskautta mun oli pakko käyttää imetystyynyä jalkojen välissä...
  8. Sarius

    Mitä ruokaa tonnikalasta?

    Liikaa suolaa ja epäterveellisiä aineita ja delfiinit kuolee ;) En syö tonnikalaa, hyi yök. :D Huumorilla vaan, ei tarvi loukkaantua.
  9. Sarius

    paljon sitä lapsivettä tulee jos tulee ?

    Mul on sama ongelma, ettei tiedä onko lapsiveden tihkumista vai valkovuotoa. On ollut jo muutaman viikon tosi runsasta vuotoa ja joka kerta mietin et menikö vesi. Oon kans kuullut et joillain on puhkottu kalvot sairaalassa ja vettä ei ole tullut oikeastaan ollenkaan. Lääkäri oli sanonut et se on...
  10. Sarius

    Mitä laitan ruoaksi?Hermot menee kun lapset eivät syö yhtään mitään?

    Itse tein äsken kinkkukiusausta ja jauhelihakiusausta, helppoa ja pystyy maustamaan myös kevyesti lapsille ja vahvemmin aikuisille. Terveellisyydestä en kyl tiiä, mut kai tuo perusruoasta menee.
  11. Sarius

    Auttakaa: Miksi paino ei tipu???

    Ehkä sulla ei ole ylipainoa. Suurin syy siihen että paino ei tipu on varmaan se että syöt terveellisesti mutta väärällä tyylillä. Syöt paljon proteiinia eli tuolla tyylillä saat muokatun ja hyvän vartalon, ja lihakset kasvavat. Ja lihas painaa kaksi kertaa enempi kuin rasva. Eli vaikka...
  12. Sarius

    Miten IRC-galleriassa voi "ilmiantaa" ei-sallitun yhteisön?

    Q: Löysin IRC-Galleriasta loukkaavan yhteisön, mitä teen? A: Voit lähettää IRC-Gallerian ylläpidolle ilmiannon käyttämällä Yhteydenotto-sivulta http://irc-galleria.net/feedback.php löytyvää lomaketta. Kerro viestissä mistä yhteisöstä on kyse ja mikä siinä on loukkaavaa.
  13. Sarius

    Jalkasieni ja raskaus. hoito? (ja turhautumista)

    Kyllä mä vaan Lamisilia oon laittanut. En kyllä tiedä mistä oisin sienen saanut kun ei ole uimahallis tullu käytyä eikä tietääkseni appiukolla tai omalla avokilla sientä ole. Tai jos on niin eivät ainakaan ole hoitaneet eli kai se tulee sitten takas... En käyny missään lääkärissä. Aloin...
  14. Sarius

    Synnytyksen lähestyessä

    Onko totta että vauva hiljenee mahassa ennen synnytystä? Vai hilluuko kuten tähänkin asti? Liikkuuko paljon mahassa synnytyksenkin aikana niin että tuntee liikkeet? Kokemuksianne, kiitos : ) Mun tulokas on ollut tosi liikkuisa koko raskauden ajan ja maha heiluu kunnolla joka päivä ja...
  15. Sarius

    tykkääkö teijän lapsukaiset sumpitella?

    Nyt kun ajattelen niin Kymenlaaksossa sanotaan suuta sumpiksi eli esim. sumppi auki, kun syötetään. Mutta kyllä sumpittelu on mun mielestä sumpin eli kahvin juomista :D
  16. Sarius

    tykkääkö teijän lapsukaiset sumpitella?

    Mun kummityttö juo teetä ja kahvia aina kun aikuisetkin. On nyt 3 v. On juonut ihan alusta asti kun muki käteen tarttui. Tietysti maidolla höystettynä ja pieniä eriä.
  17. Sarius

    kuinka paljon sitä saa imetysaikana oikein syödä,et paino laskee?

    Muistaakseni se kulutus oli täysimetyksellä 400 kaloria päivässä eli sama kuin kävis kerran spinningissä.
  18. Sarius

    Synnytys ja syöminen

    Apua, siis mehulla 7 h. Huh huh. Itse en uskalla mitään puudutuksia ottaa kun pelkään että tulee huono olo. Mieluummin kipua kuin oksentamista on mun mielipiteeni. Vai tuleekohan siellä paha olo jos ei ota puudutusta...
  19. Sarius

    Synnytys ja syöminen

    Oletteko varanneet synnytykseen itselle eväitä? Pystyykö siinä syömään vai onko tosiaan niin että nainen haluaa olla syömättä koko synnytyksen ajan? Eli mahdollisesti kymmenisenkin tuntia? Mun on ainakin pakko syödä tosi usein nyt raskaana (tällä hetkellä 36+5) enkä voi kuvitellakaan miten muka...
  20. Sarius

    onko ns.harjoitus supistukset vaarallisia/haitallisia?

    Ne supistukset on hyödyllisiä koska silloin se kohdunkaula pehmenee ja ei oo niin paljon supistuksia sit eessä synnytyksessä. Ei niistä mitään haittaa ole.

Yhteistyössä