Hakutulokset

  1. milkystern

    Minkä kokosia 3 vuotiaita teillä on??

    JUho painoi himpun yli 17kg ja oli 103,5cm pitkä.
  2. milkystern

    Huhtitaaperot 2009 * vuonna 2012*

    Moikka. Meistä ei paljon ole kuulunut.Mutta jospa kertoisin pikaiset kuulumiset. Meidän Juhosta kehkeytynyt varsin reipas kaveri. Tänä talvena on jo luisteltukkin ja pulkalla ja kelkalla pitäisi olla koko ajan menossa :) Ja kuivaksi opittiin ihan tässä hetki sitten ja siihen meni aikaa...
  3. milkystern

    Äitikavereita Turun seudulta ?

    Seura kelpaa ;)
  4. milkystern

    Halkiolapsi

    On on ;) Meidän muru jo 2,5vuotias .
  5. milkystern

    minkäs kokoisia 2vuotiaita teillä?

    Meidän 2vee ihan passeli koko :) 94cm ja 14kiloa
  6. milkystern

    Huhtitaaperot 2009 *Huhtikuussa*

    Pottailu on sujunut mallikkaasti.Reippaana istuu potalla. Ruuan karkeus ei tuota ongelmaa,syö samaa ruokaa kuin vanhemmat,en muussaa vaan paloittelen pieneksi. Puhuminen Ei nyt varsinaisesti,mitä nyt höpöttää kaken aikaa,äitiinsä tullut. Liikkuu kontaten ja tukia pitkin kävellen,ja...
  7. milkystern

    Huhtivauvat 2009 *Helmikuussa*

    Luin kaiken,muttei taida aikaa olla kommentoida :laugh: Ikää mulla jo 32 :saint: pikkumiehellä eilen tuo 9kk täyteen.Äippälomakin on jo yli vko sit ollut historiaa mutta kotona ollaan.On maistellut isältään viiliä ja piimää.Ja muutenkin tonne uppoo melkeen mitä vaan.Luojan kiitos.Ja vesi...
  8. milkystern

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Ja tervetuloo vaan uusille :flower:
  9. milkystern

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Mun käsittääkseni ruotsiin noita henkkareita ei tarvita.Oltiin kesällä pv tukhomassa ja varattiin kaveriperheen kans just se ettei tarvinnut tallinnaa varten ruveta säätää henkkareita ;)
  10. milkystern

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    tutsa;meillä ei Juho todellakaan tykkää nenäfriidasta ;) Kun näkeekin sen ni alkaa armoton huuto muuten niin rauhallisella kaverilla.Ja muutenkin on nyt tän flunssan "jälkitautina" tosi allerginen esim suun pyyhkimisel.Kaikki mikä on lähel nenää on hui kamalaa.. Mä olen tänään ja eilen...
  11. milkystern

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Juho oli tänään 8kk neuvolassa.Ikää kyllä siis pari vkoa päälle.Painoa oli kertynyt 10.5kg ja pituutta 76 cm :laugh: Äitiinsä tullut. Tauti rupeaa olemaan voitolla pientä nuhaa ja räkää jota koitamme nenä-friidalla poistaa kärsivällisyyden mukaan :D
  12. milkystern

    Jokos kaikille on tullut uusi verokortti? Paljonko on prosentit?

    En oikeen hiffaa näitä mutta ansiosidonnainen ja kotihoidontuki menevät molemmat 21,5%
  13. milkystern

    Nutrilett kavereita ?

    Tää vois kans liittyy :D Ostin tänään just kaupasta ton kick-startin ;) Pikku-ukkeli syntyi toukokuussa,raskauskiloja ei ole jäljellä.Tällä hetkellä painan 70kiloo 174cm varrella :D Tarkoitus on lähinnä pitää 5pvn herätys ja katsoa sitten miten jatkaa.
  14. milkystern

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Jaahas,kahlattu läpi.Mutten muista mitään. Meijän 8kk neuvola on siirtynyt jo kahteen otteeseen.Ensin ite kipeenä(poskiontelot lopulta johon sain antibioottikuurin ) Ja sitten pikkumies.Nyt rupee hänkin jo nuhaa vaille oleen kunnossa.HUh :hug: Ei ollut kivaa tollaset 39,3 kuumeet vaikka...
  15. milkystern

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Teppanalla siis samat ajatukset ton kakkosen suhteen :) Eli Juhon ollessa vuoden vois olla hyvä startti yritykseen.JUho sai alkunsa niin nopeesti ettei aiemmin uskalla jos sit tärppääkin taas heti =)
  16. milkystern

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Pitkästä aikaa...piti olla 8kk neuvola mutta olen ite niin flunssainen että peruin se sitten. :snotty: Pikkumies ollut terveenä,nauttii suuresti ulkoilusta ja pulkalla laskusta.Meillä on sellaisia kivoja mäkiä joista saa laskea ihan yksin :D Mun elämäni paras dieetti on ollut tää raskaus...
  17. milkystern

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    Huomenta :) Kivat vaatekoot teijän pienillä =) Meillä 74cm pääasiassa ja jokunenyöpuku on jo 80cm samoin ulkoiluvaatteet.Ja me ei olla ees vielä sitä 7kk,vaan kuulutaan siihen sarjaan tän palstan viimeisimmät ;) Meille tosiaan tullut vkossa 2hammasta eikä muuta kun että herran ruokahalu...
  18. milkystern

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    kadak;kuulin jostain kanssa ton 6dl.Mutta jos meijän pikkumies syö 4-5ateriaa niin ei kyllä enää juo kolmea maitoateriaa :( Tai joskus mutta tosi harvoin. Meillähän on nukuttu jo 2kk iästä yöt läpi ja nyt viimeaikoina heräillyt esim viideltä ja kun laitan tutin suuhun niin jatkaa unia...
  19. milkystern

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    kiitti AAM. Mietin siis sitä että saadaanko meillä tarpeeksi nesteitä.Toki vaipat on jatkuvasti märkiä että todennäköisesti. Meillä syö 2x päivässä pullollisen(200ml) maitoa/velliä ja joka ruuan päälle ottaa mukista kunnolla vettä.Hammaslääkäri kun pelotteli että totutelkaa lapset veden...
  20. milkystern

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    Mulla olisi teille arvon äiteet yksi mielestäni tärkeä kysymys!!!! Eli te joiden vaavit syövät kiinteitä ja juovat pullosta.Paljonko annatte nesteitä päivässä?

Yhteistyössä