Hakutulokset

  1. K

    Subjektiivinen lastenhoito-oikeus!

    Onpas sinulla huono kuva päivähoidosta! Meidän päiväkodissa ainakin oli tarkat säännöt; esim ei saanut juosta käytävällä, toisille annettiin ruokarauha jne jne. Toki joukossa on joitain, joita joutuu komentamaan, mutta aina kun olen ruokailun aikaan sattunut menemään päiväkotiin, niin siellä...
  2. K

    Subjektiivinen lastenhoito-oikeus!

    Onko kaikilla tosiaan oikeus KOKOpäivähoitopaikkaan. Ja ehkä jos vanhempi haluaa tuon käyttää, eikö se ole lapsellekin hyväksi. Onko lapselle hyväksi olla vanhemman kanssa, joka ei haluaisi olla hänen kanssaan... Joo, ihmettelen itsekin miksi sellaiset sitten tekee lapsia. Puolipäivähoito...
  3. K

    Mä en osaa tehdä mitään työpäivän jälkeen, jos en juo olutta tai viiniä siinä samalla..

    Siis tarkoitettu hänelle, joka jo otsikossa huusi, ettei riippuvuudet ole kaikkien ongelma ! :D
  4. K

    Mä en osaa tehdä mitään työpäivän jälkeen, jos en juo olutta tai viiniä siinä samalla..

    Selvä. Moro. Sinulla ei ole mitään paheita????????????????? :o :flower:
  5. K

    Mä en osaa tehdä mitään työpäivän jälkeen, jos en juo olutta tai viiniä siinä samalla..

    Kaikilla meillä on riippuvuutemme. Toinen vetää suklaata, toinen ihan mitä vaan ruokaa ja makeaa aiheuttaen ylipainoa ja siitä aiheutuneita vaivoja, toisilla tämä riippuvuus on alkoholi. Ei kai siinä niin kauan mitään, kun itse ei koe tarvitsevansa apua.. Työt ei kärsi, ihmissuhteet ei kärsi...
  6. K

    vain yksinhuoltajille!

    2 lasta, tällä hetkellä täysin pankin omistama kolmio 66m2, ei omaa saunaa.
  7. K

    G:Mitä lapsille lahjaksi

    aion ostaa vuohen jollekin Kenialaiselle köyhälle perheelle.
  8. K

    Millä perusteilla jo sovittua elatusapua voidaan pienentää?

    Sopimus tehtiin silloin 'siihen saakka kuin elatusvelvollinen on elatusvelovollinen'. Tarkoitit kai että VAHVELLIMMA olen minä. Enkä HEIKOMMILLA. Minä kun sanoin isälle, että neuvotellaan uudestaan, niin hän hoki että 'heikoilla olet'. Lisäksi voin oletttaa, että isän tulot ovat nousseet...
  9. K

    Paljonko sinulla vapaata lapsista

    kai nyt 10-v:n vois jo yksin jättää ?! jos äiti kävis jumpas tms.. :flower:
  10. K

    Herra Majuri, saanko kysyä?

    Mikä pebaketju?? Linkkiä ? :saint:
  11. K

    taidan olla aika läski

    eikä sulla imetys itsessään laihduta? Minä olin molempien lasten imetysten (n.10-11kk) jälkeen laihempi kuin koskaan. (44kg). Vaikka söin ihan normisti, jopa paljon. En kuitenkaan makeaa, vaan pelkkää ruokaa. Nyt painan n 50 ja muutaman kilon haluaisin pois. :) 46 kg olis sopiva :) (ennen...
  12. K

    Miksi juhannusta PITÄÄ juhlia? Eikö se ole pakkojuhlintaa?

    Tottakai saa juhlia tai olla juhlimatta. Mulle juhannus on yksi ylimääräinen palkallinen vapaa. Ei muuta. Kävimme lasten kanssa ajelulla kaupungilla tarkoituksena käydä jätskillä, mutta mikään jätskikiska ei ollut auki. Grillattiin ja syötiin, katotaan nyt vuokraleffoja. Ihanaa, huomenna on...
  13. K

    prkl miksei tuo viina nouse päähän ollenkaan!

    hetkeksi unohtaisit, mutta aamulla ne on moninkertaisina edessäsi. Kannattaa käydä nukkumaan ja - en halua olla ilonpilaaja- mutta alkoholinkäyttö aiheuttaa masennusta. :attn: :hug:
  14. K

    Kaikkea minäkin mietin, Vesku Loiria tällä kertaa

    Vesku rules enivei =)
  15. K

    On vissii mission impossible löytää nätti ja edullinen ruokailuryhmä :(

    missäpäin asut? onko ikeaa lähellä? http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/categories/departments/dining/10703/
  16. K

    Rasistit ovat debiilejä

    Eihän sanan merkityksessä "rasismi" ole määritelty, että "vihaa eri ihmisryhmiä, jotka elävät 'meidän maassamme, meidän kustannuksella'. Sanalla rasismi tarkoitetaan ihmistä, joka ylipäätään vihaa toisia rotuja. Kuka oikeasti nostaa käden pystyyn, että elintasopakolaiset ovat ok? Heillä ei...
  17. K

    Laskuista, rahaongelmista...

    Mulla kyllä menis yöunet, jos olisi todellinen tunne, ettei selviä laskuista. Tai ettei ole rahaa viikkoon, vaikka ruokaa olisikin. Taloudellinen turvallisuus on minulle tärkeää ja siksi maksan laskut ajallaan, enkä elä yli varojen. Eikä tämä tarkoita sitä, että olisin hyvätuloinen, vaan...

Yhteistyössä