Hakutulokset

  1. J

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    Aluksi olin 4 päivää sellaisella osastolla jossa oli kaikki jolla oli jotain poikkeavaa raskaudessa(itselläni raskausdibetes ja raskausmyrkytys).Muistan kun yöllä 6-7.8 kärvistelin jonkun naisen kanssa käytävällä ja helpotin sen oloa.miehiä kun osastolle ei päästetty.Juotin sitä naista...
  2. J

    apua!!! Onko ketään helsinkiläistä paikalla??!!

    on hyvä paikka.ollaan käyty monesti.meidänkin tyttö 4v viihtyy siellä hyvin ja ruoka maistuu sillekkin.
  3. J

    apua!!! Onko ketään helsinkiläistä paikalla??!!

    tai niin ainakin google väittää :laugh:
  4. J

    apua!!! Onko ketään helsinkiläistä paikalla??!!

    katsoin just et niitä hotelleja on 3.missä niistä olet?
  5. J

    apua!!! Onko ketään helsinkiläistä paikalla??!!

    :wave: täällä ollaan
  6. J

    Kummallisia ääniä makuuhuoneesta *tiskistelijä havaittu, äksöniä iltaan!*

    no,täällä päin pyörii oma hiippari ja teillä oma ;) ainahan noita hulluja riittää.yleensä tirkistelijät ovat vaarattomia,mutta ei aina.toivotaan että ei tule takaisin.
  7. J

    Kumpi on parempi vaippa päiväkotiin

    musta tuntuu että olis hyvä kun olis molempia.
  8. J

    Miten putsata vauvan korvantaukset?

    me puhdistetaan öljyllä.tulee muuten hyvin puhtaat =)
  9. J

    Mitä ajattelisit, jos päiväkodin johtaja haluaisi tulla teille

    Tästä vierailusta voi myös kieltäytyä.Ei ole pakollista.Mä en ainakaan ole väkikisin mennyt kenenkään kotiin.
  10. J

    mietin...

    tässä kuinka paljon voisin pyytää kahdesta jätesäkillisestä vauvan vaatteita.kaikki ehjiä,siistejä ja tahrattomia?
  11. J

    nyt tuli paljon harmaita hiuksia...auttakaa mua..

    eikö kukaan tiedä :'(
  12. J

    nyt tuli paljon harmaita hiuksia...auttakaa mua..

    Saimme joululahjaksi ruskeat Kontion kurahousut.nyt kahden käyttökerran jälkeen rikki.Anopilla ei kuttia enään tallessa.Olen koittanut selvittää valmistajaa jotta voin antaa palautetta.Netistä ei löydy valmistajaa/koko tuotetta mistään.Soitin ostopaikkaan ja väittävät että heillä ei myydä...
  13. J

    Naikkarilla sulku päällä - mitä tarkoittaa?

    siellä taitaa olla ruuhkaa tai sit siellä riehuu joku tarttuva tauti.
  14. J

    pää tyhjänä...

    up
  15. J

    pää tyhjänä...

    Oisko kellään mitää hyvää lorua tai jotain 4-vuotiaan pojan synttärikorttiin.itselläni pää ihan tyhjä.kiitos :flower:
  16. J

    Kotisairaanhoitajan tehtävät

    Täällä hesassa ei enään ole erikseen kotisairaanhoitajaa ja kodinhoitajaa vaan kotihoito.Tiimiin kuuluu yksi th ja useampi lh.toki vielä joukossa on muutama vanha kodinhoitaja.Kaikki tekevät samat hommat.lääkkeidenjakoa,haavanhoitoja ja muita sairaanhoidolliasia hommia sekä suihkutus ja kodin...
  17. J

    häh!!! hobby hallista tuli maksuhuomautus

    Mä taidan olla ainoa onnekas jolla ei ole ollut ongelmia HH:n kanssa.Saan kyllä olla tyytyväinen että kaikki aina onnistunut,täältä kun olen lukenut että on paljon ongelmia.
  18. J

    Onko kosteussuojattu talvipuku oikeasti tarpeellinen?

    me asutaan etelä suomessa eikä meillä koskaa ole ollut kosteussuojattua pukua.enkä koe sellaista lapseni tarvitsevan.märällä säällä käytetään kurahousuja puvun päällä.
  19. J

    TÄTEKAKUUN RAHKATÄYTE

    mä olen laittanut sinne väliin :rahkaa,kermavaahtoa sekä murskattujua pakaste vadelmia.oli tosi hyvää,ei liian makeaa.
  20. J

    onko siivousalan ihmistä paikalla??

    kiitos :flower:

Yhteistyössä