Hakutulokset

  1. A

    Vaistovanhemmuus, häh?

    mun olis varmaan pitänyt kuunnella neuvolaa kun vauva huusi noin 7h päivässä pää punasena, neuvolaan soitin apua mitä teen vauva huutaa selvästi kipua. vastaus oli vaan se on 3kk koliikki koita jaksaa kyllä se 2kk päästä ohi menee. mentiin sitten lääkäriin kun huutoa oli kestänyt lähemmäksi...
  2. A

    Vaistovanhemmuus, häh?

    mä olen ilmeisesti ollu vaistovanhempi tiätämättäni 14vuotta kuunnellut lapseni tarpeita. neuvolasta mä en ole ikinä saanut mitään irti olen käynyt siällä rokotusten,painon,pituus mittausten takia. meillä ei nukuta perhepedissä välillä lapset on nukkunut vieressä sillon minä en taasen saa...
  3. A

    onko muilla tullut sektiosta komplikaatioita

    kun sulla on ollut tulppa niin varmasti seuraavat tarkkaan ja saat napapiikin. mulle on tehty 2sektio eka oli kiirellinen komplikaatiot mitkä tuli ei johtunut sektiosta. kolmas lapsi on ajatuksissa käynyt mutta sektion takia olen vaan haaveillut. vaikka mulle kun kysyin olisiko kolmaskin...
  4. A

    Vierihoidosta ja vauvoloista... Turhaa pohdintaa.

    näinoli mullakin tosin 2viikkoa teholla kotona olin ilman vauvaa viikon. eikä mulle mitään masennusta tai väsymystä tullut tai vauvalle ikuisia traumoja.
  5. A

    Vierihoidosta ja vauvoloista... Turhaa pohdintaa.

    ekan lapsen aikaan näin vauvan vasta vuorokauden päästä olin niin pihalla kova kuume,kivut vei ajatukset ihan muualle kun vauvaan. meni noin 3vrk ennen kuin pääsin tutustuun ekan kerran syliin sain ottaa myös silloin. silloin vasta tajusi ettäminähän olen saanut vauvan :D tokalla...
  6. A

    Minkä ikäisenä vauvanne alkaneet viihtyä sitterissä/lattialla?

    noin 4kk iässä alkoi viihtyyn lattialla sitterissä ei ole koskaan viihtynyt
  7. A

    1-lapsiset pahimpiako?

    ompahan taas aloitus |O juu mun poika oli ainoa lapsi 13v enkä kyllä voi allekirjottaa ap:n kommenttia. mä en ole poikaani lellinyt millään tavalla. eikä todellakaan ole saanut käytyä miten haluaa sen varjolla että oli ainokainen. miksi ihmeessä lapsia tarvii tehdä ajatelutavalla että...
  8. A

    Tän asuntoilmon on pakko olla vitsi!! Eikö niin?!

    idea on kiva myydään lapsiperheelle kämppää mutta kuvat on kyllä vääriä,lapset vois olla sivuosassa mutta ne onkin pääosassa :) mulle tuli kanssa mieleen myydään pari lasta,isä ja mummokin tulee kaupanpäälle. asunnosta ei juurikaan saa mitään kuvaa minkälainen on :/
  9. A

    Naurattaa sellaiset, jotka eivät omista luottokorttia.

    me jonkin verran matkustellaan eikä olla ikinä tarvittu luottokorttia,käteisellä ollaan pärjätty vallan mainiosti. myös lennot ollaan pystytty tilaan electronilla. tarpeeksi käteistä mukaa niin ei tarvi matkustaa velaksi B)
  10. A

    kun vauva ei nuku + koliikki sis valitusta

    jos on maitohappobakteereja annetava kokeile jotain muuta vastavaa esim gefilusta. ripuli voi olla oire myös allergiasta.
  11. A

    kun vauva ei nuku + koliikki sis valitusta

    vaikuittaisi enemmänkin pahoilta ilmavaivoilta kun koliikilta. kannataisi jättää ne relat pois on öljypohjasia voi aiheuttaa mahavaivoja. meillä huudettiin 7viikkoa yötä päivää syykin selvisi kun sitkeesti käytin lääkärillä maito-allergia ja refluksia aiheutti kovat kivut. suositelen kans...
  12. A

    infulenssa rokote puolivuotiaalle?

    tuota pelkään että tulisi flunssaoireita.
  13. A

    infulenssa rokote puolivuotiaalle?

    onko muita kokemuksia?
  14. A

    infulenssa rokote puolivuotiaalle?

    mitä tarkoitat perusterveellä? tarkoitatko ettei lapsi ole ikinä sairastellut?
  15. A

    infulenssa rokote puolivuotiaalle?

    juu sama täällä,meillä kun on kovasti vauva sairastellut nyt on jo kolmas flunssa menossa niin en haluaisi enään infulenssaa kun on aikas raju tauti. meillä on neuvolassa 8.11 rokotuspäivä joten kovasti mietin rokotetta. olin yllätynyt että näinkin pienelle jo rokote annetaan
  16. A

    infulenssa rokote puolivuotiaalle?

    tuleeko mitään sivuvaikutuksia rokoteesta? oleteko ottaneet rokoteen vauvalle?
  17. A

    saako luottotiedoton visa electronin?

    mun miehellä on myös tili OP:ssä on ollut jo vuosia visa electron käytössä.
  18. A

    saako luottotiedoton visa electronin?

    sampo ei myöntänyt electronia vuosia sitten,nordeasta. osuus,säästöpankista ainakin saa kortin

Yhteistyössä