Hakutulokset

  1. H

    ***Me monikot***

    Heippa pitkästä aikaa. Luin silmät ristissä muutaman sivun. Teillä on ollut puhe reissuun tai kauppaan lähtemisestä kaksosten kanssa. Mä olen reissannut tyttöjen kanssa (kohta 8-kuisia) jonkiverran päivän reissuja ja ollaan yökylässä oltu 4-5 kertaa. Ja ne jotka meidät kutsuu kylään, niin sanon...
  2. H

    kaksosraskaus ahdistaa!

    Komppaan elinaxxia ! Raskausaikana mulla oli kaikenlaisia kauhukuvia jatkuvasta kaaoksesta ja kroonisesta väsymyksestä. Ei kaksoselämä ole kaaosta kaikilla. Meillä on mennyt aika rauhallisesti ja tytöt alkoivat 3 kk iässä nukkumaan täysiä öitä. Kyllähän nuo itkee aika ajoin yhtäaikaa kun ei...
  3. H

    ***Me monikot***

    Heippa, änkeän mukaan tähän ketjuun =) Meillä on esikoiset 04/10 syntyneet tytöt, nyt siis 5 kk. Arki menee ihan mukavasti ja yleensä rauhallisesti, tiedä sitten onko sillä vaikutusta että ovat ainokaisemme. Ja he alkoivat jo 3 kk vanhoina nukkumaan täysiä 8-10 h yöunia, niin äipälläkin hermo...
  4. H

    kaksosraskaus ahdistaa!

    Hei, ja ensiksikin onnea vadelmaunelma! Samassa lapsettomuusketjussa ollaan kirjoiteltu. Mulla on just sylissä toinen kaksostytöistäni, he ovat nyt 5 kk. "Voi ei!" oli ensimmäinen ajatus kun ultrassa näkyi 2 sykettä. Siitä huolimatta että takana oli rankka vuosi hoitoineen ja...
  5. H

    kysymys teille joilla mennyt vesi kotona tai muualla?

    Odotin kaksosia, ja vettä alkoi lorahdella kotona aina kun liikahdin. Kaikki vedet ei menny kerralla. Piti lähteä sairaalaan, jossa olin 3 päivää ennen synnytystä (käynnistetty 35+0 tulehdusvaaran vuoksi.) Vesi oli väritöntä ja hajutonta.
  6. H

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Kaksoset 35+0
  7. H

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Onnea Alexandria prinsessasta =) :flower: Hienoa että olet hyvää vauhtia toipumassa raskausmyrkytyksestä. Mulla on ihan sama juttu imetyksen kanssa, kun ei tule niin ei tule. Rouva B:llekin pikaisia paranemisia. Aitiliini83:lle ja Minttu1:lle tsemppiä näihin viimeisin päiviin, kohta...
  8. H

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Tyttäremme syntyivät 27.4. A-tyttö 1910 g 44 cm ja B-tyttö 1780g 45 cm. Tytöt ovat aivan täydellisiä Syntyivät 35+0 He eivät ole tarvinneet ainakaan toistaiseksi sokeritippaa, ei sinivaloa eikä happea, paitsi B-tyttö ihan satunnaisesti lisätötsyjä happiletkusta. Toivottavasti jatkokin...
  9. H

    Kaksosten odottajia v.2009

    Tyttäremme syntyivät 27.4. A-tyttö 1910 g 44 cm ja B-tyttö 1780g 45 cm. Tytöt ovat aivan täydellisiä :heart: :heart: Syntyivät 35+0 He eivät ole tarvinneet ainakaan toistaiseksi sokeritippaa, ei sinivaloa eikä happea, paitsi B-tyttö ihan satunnaisesti lisätötsyjä happiletkusta...
  10. H

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    :flower: Onnea Taikapapu ja Napsuneiti :flower: Teillä on ollu molemmilla sujuvat synnytykset, hienoa. Vilhelmiina: Onnittelut täysiaikaisuudesta, meikäläinen ei varmaan pääse 37+0 asti omien kaksosten kanssa. Rouva B:lle jaksamista loppumetreille. Minttu1: Samoilla päivillä...
  11. H

    Kaksosten odottajia v.2009

    Onnea Soja :flower: Pienet ottivat sitten kunnon varaslähdön aurinkoa katsomaan. Hyvin vauvoilla on sujunut pienistä viikoista huolimatta. Miten olet itse toipunut? Pikinen Ota nyt niin rauhallisesti kuin vain voit. ( . ) Yölliset kivut takaa unettomat yöt. En ole nyt 1,5 kk nukkunut...
  12. H

    Kaksosten odottajia v.2009

    Onnea Nalu! :flower: Ihan unelmasynnytys. Soja: Koita jaksaa siellä sairaalassa. Ikävä käänne tullut, mutta pääasia että vauvat pysyy sisällä. ( . ) Olo alkaa olemaan tukala mahan kanssa, mutta muuten kaikki ok. Pysyn tekemään kotihommia ja jopa pihaa olen laitellut rauhalliseen...
  13. H

    Kaksosten odottajia v.2009

    Täällä ollaan. Soja Hurjasti on paikat pehmenneet sulla. Nyt tosiaan vaaka-asennossa katselet maailmaa. Toivottavasti vauvat pysyy vielä monta viikkoa matkassa. Mun sintit oli pari päivää sitten 1600 g molemmat. Aika paljon pienempiä kuin sulla :/ Jaksamista sairaalaan, hyvä kun...
  14. H

    Tässä tarinani muistuksen sanaksi muille lapsettomuushoito pyörässä pyöriville.

    Yhdyn pelkkää kriisiä kirjoitukseen. Ensimmäinen avioliittoni kaatui aikoinaan lapsettomuuteen ja alussa oleviin hoitoihin. En saanut miestä avautumaan ja puhumaan tunteistaan, ja lopulta kommunikaatio katkesi ja oltiin katkeria yhdessä, mutta kuitenkin erillään. Ero tuli 2006. Puhukaa...
  15. H

    Kaksosten odottajia v.2009

    Nalu: Sun vauvat haluaa odotella vielä vähän lämpöisempiä kelejä :D Mahtaa olla sulla tukalat oltavat noilla viikoilla. Mulla menee jo nyt hermot tän kessin kanssa. Ei ole enää montaa yötä tiistaihin, kyllä se sieltä tulee. Ellei siten tule oikein aurinkoisia päiviä ja vauvat päättää ottaa...
  16. H

    Kaksosten odottajia v.2009

    Nalulle: IIK =) Jännät paikat sulla. Paljon tsemppiä loppurutistukseen!
  17. H

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Onnea Annie ja Haave! :flower: Tiki-71:n pikkuruiset ottivat roiman varaslähdön. Kyllä ne pienet ponnistaa vielä vahvoiksi =) Vitsit että on hienoa lukea että vauvoja syntyy meidänkin ketjuun pikkuhiljaa =) ( . ) Muuten kaikki ok, mutta edelleen hb ja verenpaine niin alhaalla että...
  18. H

    Kaksosten odottajia v.2009

    Hipkukka: Kiva kun kerroit kuulumisia. Pienestä teidänkin vauvat ponnistaa. Mutta hyvä että olette päässeet kotiin. Tiki-71: Ehdinkin jo miettiä että mitä sulle kuuluu, me kun mennään aika samoilla viikkoilla ja päivillä. Otti sinunkin pienet ison varaslähdön :o Paljon voimia sulle, kyllä...

Yhteistyössä