Hakutulokset

  1. H

    Siis millä hakusanoilla löydän kuvia rv 35 syntyneistä?

    Tytöllä ei ollut mitään letkuja tms. Sokereita seurattiin tarkasti ja kotiin päästii 4vrk päästä =)
  2. H

    Päiväkodeissa työskentelevät...

    No niinhän ne lähtee, mut eivät nyt voi sit ilmeisesti enää antaa periksi vaan yrittävät kaivaa ties mistä syyn että saavat sen multa pois =( Olis niin kiva vaan keskittyä työntekoon...
  3. H

    Päiväkodeissa työskentelevät...

    "vieras": Juuri näin minäkin ajattelen =) ei ole nenä revennyt 21een vuoteen :stick:
  4. H

    Päiväkodeissa työskentelevät...

    Mulla on n. 1mm kokoinen matala, eli ihan "ihoapitkin" menevä koru, joten tarttumis/repeämisvaaraa ei ole. Koru irtoaa jos tarttuisi johonkin, koska siinähän ei ole lukkoa tms. ainoastaan joko suora tikku pienellä pallolla tai "koukulla" =)
  5. H

    Päiväkodeissa työskentelevät...

    Juu erikoiselta se minustakin kuulostaa, mutta nyt kaikki pomot(3kpl) on selvittäneet asiaa jo 5vkoo ja yrittävät ilmeisesti saada jollain tapaa päätöksen, että lävistykset on kiellettyjä, huoh. Hygienia syyn sanoivat hätäpäissään, mut sanoin et niin kauan kun sormukset saa olla on mulla myös...
  6. H

    Päiväkodeissa työskentelevät...

    Mulla pieni "timantti"nappi nenässä, ja ollu päiväkodissa töissä 10v, kaupungilla nyt 4 vuotta. Nyt yksi ihminen (ei edes johtavassa asemassa oleva) on tehnyt ongelman mun korusta ja vaatinut poistamaan. Voiko saada tahtonsa läpi jollain konstilla??
  7. H

    Päiväkodeissa työskentelevät...

    Löytyskö lisää :)
  8. H

    Päiväkodeissa työskentelevät...

    lisää kiitos =)
  9. H

    Päiväkodeissa työskentelevät...

    Minkälainen ohjeistus on lävistyksistä, saako pitää töissä (kunnallisella puolella), ja mikä kaupunki? Ja haluaisin vaan faktaa, en mielipiteitä =) Ja en tarkoita, että naama on täynnä romua, vaan esim. yksi lävistys, jossa pieni nappi koruna.
  10. H

    Joko teininne ovat kotiutuneet?

    Juu, poika kohta 16v palasi n. tunti sitten =)
  11. H

    tytölle kaunis nimi jossa j- ja a-kirjaimet

    Josefina, Janita
  12. H

    Kellä on vielä kuvaputki-tv?

    Mulla oli vielä eilen...
  13. H

    Kokemuksia soda streamerista

    Tykkään! Ja noita uutteita ei oo ostettu kun 1 plo, ihan tiivistemehu käy, mut useimmiten juodaan ihan happovetenä
  14. H

    minkä kokoisia teidän 10-12v lapset on?

    Tyttö 11v 136cm/32kg ja kenkä 35
  15. H

    ehdotelkaas kivoja vaatteita kerhotädille töihin..

    Mä olen ostanut huutiksesta marimekon tunikoita, ihania legginssien tai caprileggareiden kanssa :)
  16. H

    Jos oon irtisanonu pk paikan kesäksi, mutta ilmottanu kirjallisesti myös paluu ajan.

    Ja juuri tän takia lapsiluku saattaa joinain päivinä ylittyä, kun esim. virikelapsille annetaan päiviä, jolloin jotkut muut on ilmoittaneet vapaan... Siis jos mitään ei ilmoita, ei henkilökunta voi tietää milloin toisille päivä olisi hyvä antaa.
  17. H

    Jos oon irtisanonu pk paikan kesäksi, mutta ilmottanu kirjallisesti myös paluu ajan.

    Kyllä täällä ainakin voi irtisanoa paikan kesäksi ja irtisanomislapun kanssa palauttaa myös uuden hakemuksen. Ja pääsee takaisin samaan paikkaan. Esim. opet joilla pitkä kesäloma toimivat usein näin =) Mutta soita ihmeessä tänään sinne päikkyyn ne hoitoajat, että tietävät maanantaina moneltako...
  18. H

    Pk:n käytännöistä

    Juu, ulkoillaan oikeastaan säällä kuin säällä. Kova pakkanen voi olla esteenä :)

Yhteistyössä