Hakutulokset

  1. E

    Kirjeystäviä:)

    nosto
  2. E

    Kirjeystäviä:)

    Hei! Vielä mahtuu pari kirjekaveria lisää:)) Laita viestiä yv:nä ja vaihdetaan osoitteita:)
  3. E

    Kirjekavereita etsimässä!

    Moi! Tääläkin olis yks 44v äiti. Lapsia 4.
  4. E

    Uusia ystäviä

    :wave:
  5. E

    3 lasta tai enemmän

    Yv:tä saa laittaa myös tänne. Olen neljän lapsen(-95, -03, -05 ja -06) äiti Lounais-suomesta.
  6. E

    Kirjeystäviä:)

    Hei! Etsin uusia kirjeystäviä. Olen 44v äiti. Lapsia on 4. Nuorin 5v ja vanhin 17v. Sinun iälläsi ei ole väliä. Laita osoitteesi yv:nä.
  7. E

    Minkäs ikäsiä teidän miehet on?

    Me ollaan kumpikin synnytyy -67. Mies on 3 kk vanhempi.
  8. E

    Onko kenelläkkään kokemuksia tukiviittomista?

    Hei! Meillä tyttö nyt 5v ja suositeltiin tukiviittomien käyttöä. Vaikka tyttö kotona puhuu sujuvasti niin vieraille ei puhu ollenkaan. Kotona tukiviittomien lisäksi on käytössä PCS-kuvat.
  9. E

    Kirjoitellaan

    Hei! Etsin pitkäaikaisia kirjeystäviä. Iälläsi,elämäntilanteellasi ja asuinpaikalla ei ole väliä. Pääasia että kirjoittelisit enemmän kuin yhden kirjeen ja useammin kuin kerran vuodessa. Sillä ei ole väliä onko kirjeet kirjoitettu käsin vai koneella. Minä ole 43v kotiäiti. Lapsia on 4...
  10. E

    Meili/facebook- ystäviä

    Hei! Olen 42v 4 lapsen kotiäiti. Lapset 3v,4v, 6v ja 15v. Haluaisin sekä meili- että facebook ystäviä. Paikkakunnallasi tai iälläsi ei ole väliä. Laita yv<. tä tulemaan.
  11. E

    Haluan uusia kirjeystäviä =o)

    nosto
  12. E

    Meilikamuja

    Hei! Löytyisikö meilikamuja? Olisi niin kiva saada päivän piristykseksi saada meilejä. Olisi kiva kirjoitella niin iloista kuin suruista. Olen 41-vuotias 4 lapsen kotiäiti. tässä sähköpostiosoitteeni: exel4@luukku.com
  13. E

    Haluan uusia kirjeystäviä =o)

    Hei! Etsin pitkäaikaisia kirjeystäviä. Iälläsi,elämäntilanteellasi ja asuinpaikalla ei ole väliä. Pääasia että kirjoittelisit enemmän kuin yhden kirjeen ja useammin kuin kerran vuodessa. Sillä ei ole väliä onko kirjeet kirjoitettu käsin vai koneella. Minä ole 41v- kotiäiti. Lapsia on 4...

Yhteistyössä