Hakutulokset

  1. S

    Mistä videoista/ohjelmista teidän pienet tykkää?

    Meillä 1v ja 1kk poika,me katsotaan viikottain salatut elämät ja muumeja :)yllättävää mutta aika hyvin jaksaa jo keskittyä katsomaan viikolla varsinkin nukkumaan menosta ei tietoakaa ennen kuin salatut katsottu:)
  2. S

    pieksämäen seutu

    Moi,olen alle kolmekymppinen kotiäiti joka etsii muita kotiäitejä Etelä savosta,minulla on 1vja 1kk poika.en tunne vielä paljoo ketään täältäpäin ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja olisi pienellekin leikki seuraa:)kirjoittakaa yv mielummin :)
  3. S

    Tutista vieroittaminen!

    leikkaa vaan saksilla tutista sen kumiosan pois sen jälkee tuskin on tuttia vailla kun huomaa ettei se pysy suussakaan :laugh: huh siinäpä sit miettiminen kuinka vieroittaa et onks se tutin leikkaaminenkaa paras vaihtoehto mut ei kun tuumasta toimeen
  4. S

    Miten hermot kestää kun kaiken hoitaa yksin!?

    Meillä on myös silleen vaikkei mies ole tällä hetkellä töissä et minä vaihdan vaipat,syötän leikin ym teen ruuat ja siivoukset yksin mutta miehestä kuitenkin paljon apua kotona kuin töissä viel täs vaiheessa mieheni kuitenkin leikkii ja katsoo välil lapsen perään eikä taapero täten roiku aina...
  5. S

    Milloin perhepedistä omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen nukkumaan

    Meidän poika nyt 1vja 1kk n.6kk iässä laitettii omaan huoneeseen nukkumaan eka viikko oli painajainen mut siitä se sit lähti eikä ole tarvinnut yöllä enää turhaa huutoakaa kuunnella mut sit jos tutti tippuu silloin korkeintaa kitisee :)eli ei olla vielä vieroitettu tutista
  6. S

    Jalassa roikkuja

    Meillä sama tilanne äiti on taaperolle kaikki kaikessa niinkuin yleensä reilu yksvuotiaat ovat meillä poika 1v ja 1kk roikkuu jaloissa ja kitinää kitinän perään sitä mukaa kun siivoaakin niin taapero sotkee perässä:)välil tosi rasittavaa mut silti välil vaa naurattaa :D
  7. S

    KITINÄ / ITKU

    Meillä on sama juttu hyvä että saa mennä rauhassa toiseen huoneeseen kun kitisee ja konttaa perässä,meillä 1v ja 1kk ja ensimmäinen lapsi todella rasittava vaihe mut kuiteski välillä ihan naurattaa :)taaperolle on tullut pari hammasta jo luulen et se kipu tai jokin hampaista johtuen on siin...
  8. S

    Lapsesi ensimmäiset askeleet?ja missä?

    Meillä on enää päivistä kiinni kun meidän pikku taapero lähtee kävelemään niin olisi mukava kuulla myös muittenkin tarinoita lapsen ensimmäisistä askeleista?:)
  9. S

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Suloisia ja omaperäisiä nimiä :)meillä Eetu fabian kristian
  10. S

    Paikkakuntagallup

    pieksämäki B)
  11. S

    Löytyisikö minulle tosiystävä?

    Moi!:)etsin itsekin ystäviä koska minulla ei niitä liikaa ole ja paikkakunnalla missä nykyään asun en ole kerennyt löytämään ystävää,minulla on 1vja 1kk poika, olisi siis kiva todellakin tutustua.oletko yhden vai useamman lapsen äiti?:)
  12. S

    Moi!

    Etsin sellaista ystävää jonka kanssa voisimme keskustella yhdessä lapsen kasvatuksesta ja muustakin mitä mieleen juolahtaa,ja ajan kanssa eihän sitä tiedä vaikka näkisimme ja meistä tulisi tosi ystävät :)itselläni todella vähän ystäviä,nekin harvat jotka on pysyneet ovat sinkkuja ja ei...
  13. S

    Tutista vieroittaminen!

    Meillä tosiaa n.kuukauden jälkee rupes nukkumaan yönsä hyvin kyllä tosiaan vaik kyl vieläkin sillo saattaa kitistä jos yöllä tutti tippuu muttei muuten..:)olen kuullut aika monelta ton tuttien poikki leikkaamisen ja kuulema tepsii hyvin olen harkinnut sitä jopa itsekin..
  14. S

    Tutista vieroittaminen!

    kyllähän se on mielessä käynyt et kuinka siin saa nukuttuu jos menee useampikin yö huutaessa mutta kuitenki kun olen kotiäiti enkä viel töissä niin kyl sitä jaksaa,tosin pari ekaa viikkoa lapsen syntymän jälkeen oli painajaista kun piti herätä noin kolme kertaa syöttämää yöllä ja päivälläkin jäi...
  15. S

    Jatkuva kitinä ja huuto

    Meillä on jatkunut samaa kans jo pitkään,vaikka välillä rasittaakin kun koko ajan huutaa ja kitisee ja tulee perässä joka paikkaan kun itse haluisi tehdä rauhas kotiaskareita ja varsinkin kun siivoaa niin toinen sotkee perässä:)on vaan kuitenkin jaksettava eteenpäin ja se pieni hymy lapseltakin...
  16. S

    Tutista vieroittaminen!

    näinpä ne neuvolassakin sanoivat et mitä nopeemmin tutin käytön lopettaa sitä helpommalla pääsee oon nyt päivä aikaan yrittänyt pitää ilman tuttia ja ihan hyvinhän toi menee vaik välil etsiikin tuttia nyt ois vaa sit se kynnys et ottaa nukkumaanmenoaikaankin tutin pois suapa nähä miten käy :)
  17. S

    Tutista vieroittaminen!

    Mikähän olisin sopiva aika lopettaa lapselta tutin käyttö kokonaan?meillä on 1v ja 1kk ikäinen taapero päivällä ei niin kiinni tutissaan mutta yöllä pakko olla..ja herää kyllä huutamaan yöllä jos tutti tippuu :/
  18. S

    mies tuli töistä ja

    Minun mielestäni puolituntia on todella pieni aika odottaa ruokaa tuskin sinä aikana nälkään kuolee itse en kuuntelisi tollasta miestä yhtään!neljän lapsen kanssa kotona päivä todellakin tuntuu varmasti kuin työpäivä ja miehesi pitäisi ymmärtää että sullakin on tekemistä kädet täynnä!toivon että...

Yhteistyössä