Hakutulokset

  1. R

    kun miehesi saa orgasmin, äänteleekö ?

    joo, kyllä aika koviakin ääniä, mutta myös aktin aikana
  2. R

    kun saat orgasmin, äänteletkö vai oletko hiljaa?

    no jookyllä sitä nääntä lähtee, niinkuin muutenkin vaik en saisi.:)
  3. R

    Onkohan mulla imusolmukesyöpä?!!?

    ollut jo puolivuottakaulassa aika isokin, noin peukalonpäänkokonen, mutta ei siin mitn ole, ja lääkäri sanoi että se kasvaa sit tosi isoks kyllä, ettei tarvi miettiä onko vai eikö, ja siihen kuuluu muitakin oireita! jot sulla voi ollarasvapatti, tulehtunu rauhanen, yms! mut tuskin pahempaa:)
  4. R

    Mistä voi oirehtia "paineen" tunne tuossa nivusessa, ihan lähellä häpyluuta?

    samoin, en tiedä kyllä mistä, itse olen usonut että rasitusesta, kun on ratsastanut ja kkuntoillut paljon, mutta tän parempaa vastausta en tiedä..
  5. R

    Kuinka paljon juot kun lähdet bilettämään

    niin ja aika kauheena henkilökunta pitää varmaan kaikkia naisia,, itse poket esim on aina iskemässä;) ja baarimikolta saa kyytiä kotiin;)
  6. R

    Kuinka paljon juot kun lähdet bilettämään

    sä toinen näkökulma et ehkä sovi ammattiisi, kun asakkitas pilkkaat ja naureskelet muille, itte tuskin oot yhtään parempi:)
  7. R

    Mitähän tautia tää on?? Lapsi valitti päänsärkyä, sitten tuli kova kuume ja äsken oksensi

    meillä juuri smaa,. ja on molemmilla muksuilla oolu aivokalvontulehdus, virusperänen liikkuu jokapaikassa, eli ne helpompi..
  8. R

    Mua pelottaa ja jännittää

    niinhän se on,onneks sai mun geenit:=)
  9. R

    Mua pelottaa ja jännittää

    heh, on ne luonteelta aika monstereita:)
  10. R

    Mua pelottaa ja jännittää

    taas tulos lapsi sulle!? voi lapsi raasua, toivottavasti ei saa mammansa ulkonäköä
  11. R

    YH:T: Viekää lastanne ulos!

    vkl-isä! mun mielestä olet todella vastuullisen oloinen, kun olet jänyt asiaa miettimään ja yrität keksiä rtatkaisua, nää mammat saa raivareita kun juttu tais kolahtaa,
  12. R

    ratsastajaa etelä-pohjanmaalle?

    toivotaan että tapaamme, ettei jää paha maku, ja sais apua ratsastamiseen..:) kiitos asiallisuudestasi, tapaamisiin:)
  13. R

    ratsastajaa etelä-pohjanmaalle?

    juu, eiköhän hän tee niinkuin parhaaksi näkee,(toivottavasti et nyt ajattele musta mitään kauheita) osaan kyllä käyttäytyäkkin, ja olen mukava ainakin mitä irl ihmiset tykkää:) ja tallilla meillä on sääntö että tallihenki pidetään hyvänä, ei ole mukava harrastaa jos ei tuu toimeen ihmisten...
  14. R

    ratsastajaa etelä-pohjanmaalle?

    niin siis hyvää vain..
  15. R

    ratsastajaa etelä-pohjanmaalle?

    juu, sama talli, . niin ei tarvi kysellä. oon kuullu susta.
  16. R

    ratsastajaa etelä-pohjanmaalle?

    ja jos sama, niin jos tuonne oot tuntia tulos pitää, niin siihen voisin tulla, tai ehkä ennemmin yksityistunnille
  17. R

    ratsastajaa etelä-pohjanmaalle?

    oliko samalla tallilla iso friisi?
  18. R

    ratsastajaa etelä-pohjanmaalle?

    tiedän että toimin väärin ja joa vastuuttomasti, mutta en oikeasti osannu ees kuvitella että hevonen nuon tekisi, oli tosiaan yllätys.. nyt tiedän, enkä enää toimisi niin,
  19. R

    ratsastajaa etelä-pohjanmaalle?

    ja jos tíinelli olet tuonne tallille tulos opettaa, niin mähän ängen sun tunnille:)

Yhteistyössä