Hakutulokset

  1. S

    Vauva 9kk ja yhdet päikkärit??

    Poju meni nyt 12:00 aikaan ulos nukkumaan. Valveilla oli 5 ja½h :o . Toiveissa siintää että nukkuisi tuonne 15:00 asti :) . Liinuli84 Meillä ei toimi niin että nukkuisi kello 17:00 jälkeen, muuten yöunille meno venyisi kovin pitkäksi :) . Kaitpa näihin päivin joku tolkku tulee kun rytmit...
  2. S

    Vauva 9kk ja yhdet päikkärit??

    Nyt näyttää siltä että jäbää ei saa millään enää aamu-unilleen. Yleensä herää 6:30-7:00 ja aamun pikku unille menee yhdeksän aikaan, jolloin nukkuu ½-1 h. Pitemmät noin kolmen tunnin unet ottaa sitten tuossa 13:00-16:00. No nyt olen muutamana aamuna tehnyt oikein maratoni nukutuksen,jotta saan...
  3. S

    säälitkö niitä jotka pesee pyykin itse tai siivoaa

    Niin ja miettikääpäs niitä säälittävyyksiä jotka joutuvat viemään roskapussinkin itse sinne laatikkoon :o .. :laugh:
  4. S

    minkä ikäiselle nokkamuki

    Poika alkoi juoda aina liha/kala/kana aterian yhteydessä maitonsa nokkamukista kun tuttipullosta juominen meni ihan pelleilyksi. Aamulla ja illalla juo vielä tuttipullosta ennen unille menoa, mutta varmaan piakkoin koitetaan jättää sekin pulloilu pois.
  5. S

    8kk iltanukahtaminen

    Lapsi oppi 4kk iässä itse nukahtamaan sänkyynsä illalla. Puolen vuoden iässä kuvioihin tuli liikkuminen ja nukahtaminen itsekseen ei enää onnistunutkaan. Aikansa konttaili ja alkoi itku ja lopulta huuto. No nyt ollaan siinä pisteessä että äiti ravaa pojan huoneessa puoli tuntia ja aina kippaa...

Yhteistyössä