Hakutulokset

  1. N

    Kotimaan matkailu

    Matkaileeko täälä enään kukaan rakkaassa kotoSuomessa, kun kaikki tuntuvat menevän ulkomaille? Itse haaveilen pääseväni joskus Lapin, aivan pohjoisen maisemiin. Mutta näin suurperheellä sekin matka jo maksaa. Ulkomaille ei oo kaipuuta, vaikka sinne tuntuu pääsevät halvemmalla ku kotimaassa. Mut...
  2. N

    Kouvola ja naapurit

    Löytyykö perheitä Kouvolan seudulta? Siis koko uudesta Kouvolasta.. Tai naapurikunnista/kaupungeista? Minkä ikäisiä lapsia?
  3. N

    "Uusi" Kouvola,Hamina,ent vehkalahti ym lähiympäristöt

    Äitikavereita etsiskelee 37v, 5n lapsen äiskä. Iälläsi, lasten lukumäärällä tms ei ole väliä, kunhan juttu luistaa, niin tutustutaan. Jos innostuit, niin pistä yv:tä.
  4. N

    Kouvola-Hamina-Kotka+ näiden lähiympäristöt

    löytyykö alueelta äitejä, joilla 4 tai enempi lapsia. Olisi kiva tutustua ja vaihdella ajatuksia, vaikka joskus tavata ihan livenäkin. Täälä 37v, 5n lapsen äiskä. Voitaisiin tutustua tällä yv:llä,sähköpostilla tai mesessäkin pyörin. Tiedot löydät nimimerkistä. Tai mikä jottei, vaikka ihan...
  5. N

    Ketään täältä lähdössä

    ens vkonloppuna S-etukorttiristeilylle Tallinnaan?
  6. N

    Tähä -71 äiskät

    ketä perheeseesi kuuluu ja missä päin asustelet? meillä minä,mies ja 5 lasta.(91,92,95,98 ja 01) Niin,ja 2 kissaa. Asustellaan Kouvolan kupeessa.
  7. N

    MAATILA-ÄIDIT

    löytyykö teitä täältä? Itse haaveilen tai olen koko ikäni haaveillut maatilasta, vaikka tiedän ettei se tule ikinä toteutumaan. (ellei sitä lottovoittoa tule...) Kaikki kun pitäisi aloittaa nollasta, vaikka maalla asunkin. Kateellisena aina katselen maatiloja. Tiedän kyllä, ettei se työ ole...
  8. N

    JUTUSTELUKAVEREITA

    olen 37v, maalla asuva 5n lapsen äiti. Sinua, jota innostaisi ajatusten vaihto milloin mistäkin, "maailman parantaminen" kun kaikki mättää tai kiukuttaa, tai vaikka asioista joista iloitset, niin laita yv:tä tulemaan. Jatketaan yv:llä,sähköpostilla tai vaikka etanapostilla. Iälläsi ei ole väliä...
  9. N

    EN NYT AIVAN IHAN

    tähän osioon kuulu, mutta jos jotain inspaa vaihdella ajatuksia ym tutustua, niin täälä ois 37v, 5n lapsen äiskä tulevasta kouvolan suurkunnasta. tää kyl piti mennä tonne Kouvola-osioon...
  10. N

    Joulumieltä

    Oletko tehnyt jotain jouluun liittyviä asioita, millä olet saanut ystäväsi/tuttusi iloiselle joulumielelle? En tarkoita mitään rahallista,lahjojen antoa tms. Vaan henkistä "tekoa" tai siivousta yms.
  11. N

    Jouluperinteitä

    löytyykö teille sellaisia? Millaisia?
  12. N

    Jouluperinteitä

    löytyykös teiltä sellaisia? Ja millaisia? TÄÄ PITI KYL MENNÄ TONNE 30-40v, MUT EI TÄÄ KAI NYT NII VAKAVAA OO; VAIKS TULI TÄNNEKIN...kyl toi 40v tulee 3v:n pääst täys... Ei nimittäin anna jostain syystä poistaa viestiä, vain muokata.
  13. N

    Ihanat isovanhemmat

    Täälä useasti morkataan isovanhempia, niin meiltä löytyy ainakin ihanat sellaiset.
  14. N

    Onko S-eturisteilylle Tallinnaan läheviä äitejä?

    Tammikuussa siis. Kyselin tätä joskus aiemmin, mutta kyselempä uuestaan, jospa löytyisi lähtijöitä.
  15. N

    Tökkiikö

    muilla yv.t?
  16. N

    Montako lasta sinulla on

    ja montako toivoit?/haaveilet? Itselläni 5 lasta, ja välin pilkahtaa "kylässä" vauvakuumeen poikanen...
  17. N

    Kuka puolestaan rakastaa joulua...

    Ehdottomasti minä! Odotan innolla sitä tunnelmaa ja salaperäisyyttä. Salaista supinaa. Ah, jouluruokien ja leivonnaisten tekeo, kinkun tuoksua. Kuusen komeutta. Jouluvaloja ja kaikkea jouluun liittyvää. Kai miä sit olen vaa niin jouluun höpsähtänyt tunnelmallinen äiti...
  18. N

    Kouvola-Anjalankoski-Hamina ympäristöineen

    Ystäviä etsiskelee 37v, 5n lapsen äiskä. Sun iällä, lapsiluku määrällä tms ei ole väliä. Jos innostaa tutustua, niin laitahan yv:tä tulemaan. Ystäviä ei ole ikinä liikaa.
  19. N

    TULEVAN KOUVOLAN ALUEEN ÄIDIT

    Mitenkähän on, onko teitä täällä? Kyselee 37v, 5n lapsen äiskä Anjalankoskelta. Jos jota kuta kiinnostaa ajatusten vaihto ja tutustua, saa laittaa yv:tä. (jatkossa käy tää yv, sähköposti tai vaikka etanaposti)
  20. N

    KOTIKISSA

    SULLA SAAPUNEET KANSIO TÄYNNÄ!!!

Yhteistyössä