Hakutulokset

  1. Echo

    Oletko 100% Varma Taivaaseen Pääsystä?

    Sit tässä Heprealaiskirjeen kohdassa on kuoleman jälkeen tuomio. Se on kuin "käräjäoikeus" antais kuoleman jälkeen alustavan tuomion suuntaan tai toiseen, ja maailman lopussa "hovioikeus" vahvistaa sen. 27 Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen...
  2. Echo

    Oletko 100% Varma Taivaaseen Pääsystä?

    #64:lle: Jep, en jaksanut tarkentaa. Tuonela on käytössä, helvetin tulijärvi ei vielä. @ruuttis :lle: Siitä että kuolleet ovat joko Taivaassa tai tuonelan kuumemmassa paikassa, puhuu myös Jeesuksen sanat ristin ryövärille. "Minä sanon sinulle: tänä päivänä sinun pitää oleman Minun kanssani...
  3. Echo

    Iranista ammuttu tuhansia raketteja ja ohjuksia Israeliin, taitaa olla pappisvallan päivät ohi!

    No juu, 3 kpl 6-sakaraista tähteä eli 666. Mut voi olla sattumaa.
  4. Echo

    Oletko 100% Varma Taivaaseen Pääsystä?

    ...tai jonkun tuhkat sijoitellaan mereen. Mihis se sielu joutuis, oisko se riekaleina ja levinneenä jossain Suomenlahdessa?
  5. Echo

    Oletko 100% Varma Taivaaseen Pääsystä?

    Puhut samaa asiaa. Siis, ne jotka on pelastuneet, on jo siellä Taivaassa. Ei-pelastuneet on Tuonelassa jossa saatana jo kiduttaa heitä. Mutta aikojen lopussa tulee suuri loppukoonti, koko ihmiskunta kärrätään vielä kerran Jumalan eteen (ja siinä vainajien ruumiit hetkeks yhdistetään niihin...
  6. Echo

    Poliisilla kesti 9 minuuttia keskellä pääkaupunkiseutua saada ensimmäinen partio kouluammuskeluun

    Jahas, taas poliisivihaaja täällä... 9 minuuttia on hyvin. Eivät kaikki poliisit istu kamarilla odottelemassa, vaan ovat usein tien päällä tai jossain työtehtävässä.
  7. Echo

    Oletko 100% Varma Taivaaseen Pääsystä?

    Ne jotka on kuolleet, on jo loppusijoituspaikoissaan. Mutta maailman lopussa kerätään porukka vielä yhteen "kuolleet heräävät haudoistaan" Jumalan eteen, ja sitten tulee lopullinen tuomio. Loppusijoituspaikka ei silloinkaan sinänsä muutu.
  8. Echo

    Oletko 100% Varma Taivaaseen Pääsystä?

    Ei, siellä kuulemma vanhoina kuolleet jää vanhoiksi.
  9. Echo

    Paras yhteiskuntajärjestys

    Ihminen on, ja sen kuuluu olla pitkäjänteisempi ja älykkäämpi kuin eläimet. Ihmisellä on korkeampia käyttäytymismalleja. Heikompien kannattelu on osoitus älykkyydestä ja pitkäjänteisyydestä, se osaltaan tekee ihmisestä ihmisen. "Kaveria ei jätetä", oli erona suomalaisten ja venäläisten välillä...
  10. Echo

    Oletko 100% Varma Taivaaseen Pääsystä?

    Niin, ymmärrän pettymyksesi. @Johnny Appleseed :lle taivas vasta olisikin sitten tylsä nahistuneiden akkojen paikka. Mutta lohdutan teitä: ehkä muslimimiehet pettyvät kahta kauheammin, kun se "neitsyet" on kuulemma käännösvirhe ja taivaassa odottaakin heitä viinirypäleet. Kuulen itkua ja...
  11. Echo

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    Äläs nyt, hän viestissä #53 haukkui mut ekaa kertaa suoraan. Edistystä, ainakin haukkumistavoissa :D
  12. Echo

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    Mulle tuli tämä mieleen, mutta se vähän riippuu, vastustaako Maija esim.kotitöitäkin. Jos kotityöt sujuu, niin sit on vaan asenneongelma, tavallisen adhd:n lisäksi.
  13. Echo

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    Kysyit Alepalta, mutta sä varmaan itse lasket OF:n yhteiskunnan elintärkeäksi toiminnoksi. :unsure: :sneaky:
  14. Echo

    Ne jotka ennustivat ja toivoivat Orpon hallituksen hajoavan sisäisiin riitoihin joutuivat pettymään

    Riikka nikotteli viime kesänä, kun tuli budjettiriihessä esille pienituloisilta leikkaamisasiat.
  15. Echo

    Ne jotka ennustivat ja toivoivat Orpon hallituksen hajoavan sisäisiin riitoihin joutuivat pettymään

    Persut ovat sen verran nuori ja epätoivoinen puolue, että ottavat kaikkea vastaan Kokkareilta, eivätkä uskalla erota hallituksesta. :unsure:
  16. Echo

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    Niin. Maijalla taitaa olla ajatus, että töissä pitäisi olla aina kivaa. Tai hänelle on toitotettu liikaa omista unelmista, itsensä löytämisestä jne.ja ei huoli muuta työtä kuin jippiaijee-työtä. Mä tykkään työstäni. Mutta olen raahautunut töihin silloinkin kun ei aikaisemmissa paikoissa ole...
  17. Echo

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    Miks työstäkieltäytyjää koskevassa ketjussa pitäisi käydä muut ongelmalajit läpi?
  18. Echo

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    Niin...toki jos tuolla Mayalla on psyykkisiä ja neurologisia rajoitteita, täytyy hänelle räätälöidä helpotettu tai osa-aikainen työ. Mutta että alkais eläkemakoilijaksi vaikka työikää on ainakin 35 v.jäljellä, niin EI. Siinä tehdään jo hänelle itselleen hallaa, ja arvatkaas paraneeko...
  19. Echo

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    -Suomen kirkko ei ole edustanut Raamattua pitkään aikaan, ja jos pitäis päättää, kumpaako seuraa, niin Raamattua -Sua Alepa pännii kun moitin sua eilen palsta-haukkujaksi ja kapeakatseiseksi. "Yllätys" että kostat täällä jossain toisessa ketjussa, koska suoraan keskusteluun et pysty/alennu...

Yhteistyössä