Hakutulokset

  1. H

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Ajattelin minäki taas pitkästä aikaa ilmoitella itestäni..Nyt menossa rv 15+4 ja pahoinvointi vaan jatkuu.Kävin neuvolassa ja joudun nyt painotarkkailuun ku oli taas tippunu puolitoista kiloa...Ja silti maha vaan kasvaa,on se jännää. :D
  2. H

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Hei!Jospa minäki kertoisin kuulumisiani välillä.Eli maanantaina oli np-ultra.Kovin oli liikkuvaista sorttia..Kaikki ok niskaturvotusten ja sellaisten kohalla...Mies vaan meinas ultran jälkeen et meille tulee alien... :laugh: Rakenneultra ois sitten 22.12. Millonkohan tämä pahoinvointi...
  3. H

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Siis apua!Mulla on huomen aamulla verikokeet ja mulla on aivan kamala piikkikammo... :ashamed: Viimeksi ku oon käyny niin jopa se verikokeen ottaja nauro mulle ja sano että ompa lapsellista.Mukava mennä sinne ku hävettää jo valmiiksi. :headwall: Onneksi tuo on pieni juttu verrattuna siihen...
  4. H

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Kirjottelempa minäki tänne...Oireet: -Sairaslomalla kolmatta viikkoa kauheen pahoinvoinnin takia. -Vessassa ramppaamista -Kauhee väsy -Iho aivan kamalassa kunnossa -Tosi rasvaset hiukset. Siinähän niitä oliki.Sais tuo paha olo jo loppua.... :x
  5. H

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    la 1.5. -------hennaleena-----oys----esikoinen----22v
  6. H

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    hellou!Minäkin ilmoittaudun joukkoon.Tänään kävin eka neuvolassa... Minä olen ite sellanen hölösuu että aikas monet jo tietää tästä tilanteesta...Ja kyllähän ne ihmiset arvaapi ku tällanen korsteeni lopettaa tupakanpolton ku seinään :laugh: Eli esikoista odotan ja rv 6+3
  7. H

    Paikkakuntagallup

    Rantsila :wave:

Yhteistyössä