Hakutulokset

  1. H

    Tahdomme laihtua

    Aloituspaino 69kg Nyt 62,2kg pudotus viime viikosta -0,4kg (parin vkon tulos) Pudotus yht -6,8kg Tavoite 57kg Ei tää paino tipu.. :whistle: Olen nyt juminu tähän painoon, mutta toisaalta ei haittaa. Ihan hyvin näinkin menee kunhan tässä lukemassa edes pysyis. Yritän kyllä hivuttautua...
  2. H

    Tahdomme laihtua

    Tervetuloa Väpä08!!! Nonniii! Olen totaali mokannu tän viikon :stick: :'( Joku hormoonimyrsky on päällänsä..... :vampire: Olen syönyt, syönyt ja vaan syönyt :popcorn: Mutta lupaan ensviikoksi MIINUSTA! Tässä minun ++++ rimpsuni Aloituspaino 69kg Nyt 62,6kg pudotus viime viikosta...
  3. H

    Tahdomme laihtua

    Jahas.. on tullut aika ilmoittaa rimpsuni! Aloituspaino 69kg Nyt 62,1kg pudotus viime viikosta -0,6kg Pudotus yht -6,9kg Tavoite 57kg MURRRR.. vielä tavoitteeseen matkaa 5,1kg Hitaasti mutta (toivottavasti) varmasti :vampire: Nyyttimyy Siis, nyt tajusin (vasta) että olet JO...
  4. H

    Tahdomme laihtua

    Kiitos Iloksi tsemppauksesta :) ja sinulla on kyllä MAHTAVASTI SUJUNUT TÄMÄ HOMMA!! :flower: Ja onnea kaikille muillekin miinuksia saaneille! :flower: Huomenna punnitus :O taas! Huomaan kyllä että senttejä on lähtenyt. Housut ja paidat roikkuu päällä, mutta antaapa roikkua :laugh: eli uusien...
  5. H

    Tahdomme laihtua

    :whistle: Aloituspaino 69kg Nyt 62,7kg pudotus viime viikosta -0,2kg Pudotus yht -6,3kg Tavoite 57kg VAIN -200g :mad: Teillä muilla on kyllä menny tooosiii hyvin!!! :flower: Kyllä minäkin täältä taas parantelen tulosta. En ymmärrä, en ole syönytkään mitenkään enemmän vaan...
  6. H

    Tahdomme laihtua

    Jopas, on muka kiirettä etten meinaa koneelle päästä... viikko 39 Aloituspaino 69kg Nyt 62,9kg pudotus viime viikosta - 0,8kg Pudotus yht - 6,1kg Tavoite 57kg :xmas: Kylläpäs me ollaan ahkeria :flower:
  7. H

    Tahdomme laihtua

    Täällähän leidit on ihan urakalla tosi toimissa, ja hyvä niin =) Lauantaina ilmoittelen omaa saldoa, saas nähä miten on käyny. Veikkaan, ettei ainakaan plussaa olis tullu :D Tervetuloa uudet minunkin puolesta :wave: Tänään taas mahduin vaatteisiin, joihin olen mennyt viimeksi 2...
  8. H

    Tahdomme laihtua

    Iltaa tänne! :wave: Hyviä lukemia ootte saaneet! iloksi tosi hyvä tulos 4:ssä viikossa viikko 38 Aloituspaino 69kg Nyt 63,7kg pudotus viime viikosta - 0,5kg Pudotus yht - 5,3kg Tavoite 57kg Ainakin pikkusen miinusta taas. Tänää on TODELLAKIN tullu mässyteltyä :whistle...
  9. H

    Tahdomme laihtua

    Viime viikon rimpsu MYÖHÄSSÄ!! Viikko 37 Aloituspaino 69kg Nyt 64,2kg pudotus viime viikosta - 0,5kg Pudotus yht - 4,8kg Tavoite 57kg :cool:
  10. H

    Tahdomme laihtua

    Heips! :wave: Ja kiitti iloksi tsempityksestä :) Tervetuloa meemee!! Onnea kaikille pudotusta saaneille ja hermoja niille, joilla meinaa plussalle kääntyä. marjutti86 hyvä tavoitelista. Taidanpa minäkin tuollaisen itselleni tehdä. Ja voisin tietysti mittanauhallakin mittoilla mutta jotenkin...
  11. H

    Tahdomme laihtua

    Hellehattu Viikko 36 Aloituspaino 69kg Nyt 64,7kg pudotus viime viikosta - 1,3kg Pudotus yht - 4,3kg Tavoite 57kg Yes!! miinuksille pääsin =) Punnituksista on ollut juttelua...Itse punnitsen aina aamulla painon, ennen aamupalaa.
  12. H

    Tahdomme laihtua

    Hellehattu Aloituspaino 69kg Nyt 66kg pudotus viime viikosta +300g Pudotus yht -3,0kg Tavoite 57kg :ashamed: kääk! plussaa tuli... Nyt on liikkuminen ollu vähäistä nuhan vuoksi jo pari viikkoa. Tänään oli karkkipäivä :popcorn: mutta ihan hyvällä mielin herkuttelin!!!! Eli MIINUSTA...
  13. H

    Tahdomme laihtua

    Tervetuloa uudet! Hellehattu Aloituspaino 69kg Nyt 65,7kg pudotus viime viikosta -1kg Pudotus yht -3,3kg Tavoite 57kg Farkut sujahti tänä aamuna mukavasti jalkaan. Ihanaa!!:p En taaskaan kerkeä kommeintoimaan muuta.. Aamut varsinkin kauheen kiireisiä :whistle:
  14. H

    Tahdomme laihtua

    Hellehattu Aloituspaino 69kg Nyt 66,7kg pudotus viime viikosta -0,8kg Pudotus yht -2,3kg Tavoite 57kg Kauhean hitaasti paino lähtee :whistle: Jo, neljättä päivää tää sama luku :o
  15. H

    Tahdomme laihtua

    Kiirettä on pitänyt mutta nyt ilmoittelen lukemia. Elikkäs... Hellehattu Aloituspaino 69kg Nyt 67,5kg Pudotus yht -1,5kg Tavoite 57kg Nyt tunnen onnistuvani :) ruokahaluni on huomattavasti vähentynyt ja makeanhimon tainnutan mansikoilla ja vadelmilla sekä rahkalla. Liikuntaa olen...
  16. H

    Tahdomme laihduttaa VKO 3

    Nyt on paremmin aikaa kirjottaa kuulumisia. afrikanpaprika Kiitti uudesta pinosta ja jos vaan mahdollista niin mun puolesta voisit hoidella uuden pinon maanantaisin ku minusta ei ainakaan taida olla pinon kokoamiseen :snotty: Toivottavasti porukka nyt pysyiskin täällä mukana. Mulla meni...
  17. H

    Tahdomme laihduttaa VKO 3

    Hellehattu Aloituspaino 69kg tänään 68,8kg Pudotus -200g Tavoite 57kg
  18. H

    Tahdomme laihduttaa VKO 2

    Hellehattu Pituus 152cm paino 12.7, 69kg Tavoite 57kg :whistle:
  19. H

    Tahdomme laihduttaa VKO 1

    Paino on noussut vaan. :o Noh, painoa 68,5kg ja pituutta aika köyhin mitoin 152cm Nyt TÄYSILLÄ YRITTÄÄN!! :kieh:
  20. H

    Tahdomme laihduttaa!!!

    En saa millään inspistä :headwall: kokoajan meen jääkaapille! mistä muut saavat MOTIVAATION??? :'(

Yhteistyössä