Hakutulokset

  1. M

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Paljon onnea sirrille pienestä tytöstä :) Tänään poksuu 34+0 :heart: Neuvolakin oli aamulla, kaikki ok. Hb:kin oli noussut itestään taas 132, vaikka kuukausi sitten oli 119. En oo siis syöny rautaa.. Väsymys on silti hurja, samoin kauhee saamattomuus vaivaa.. :ashamed: Painoa mulla tullu...
  2. M

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    Onnea Sannulille pienestä tytöstä! :flower: =) Pakkausta odottelen minäkin malttamattomana saapuvaksi.. Se on tilattu 14.5, mutta eipä oo vielä tullu... miinuliinu ja nyyti 30+5
  3. M

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    Neuvolassa käyty taas pitkästä aikaa.. Kaikki periaatteessa ok, sokeri oli yhdellä plussalla. Rasituksessa en oo käyny.. Ens neuvolakäynnillä otetaan paastoarvo ja jos seki on plussalla ni sit rasitukseen :snotty: Ihmeellistä, että vauva oli raivotarjonnassa, mulla ei nimittäin oo aikaisempaa...
  4. M

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    Pienistä vaatteista Esikoisella käytin aika paljon body+puolipotkari yhdistelmää pikkuvauvana.. H&M myy hyviä puolipotkareita, ei kiristä mahan kohdalta.. Tosin ei mitään erikoisen nättejä, semmosia perusväreijä.. Ja en siis 100% varma onko niitä nykyään siellä, mutta 2 vuotta sitten oli ja oon...
  5. M

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Mulla oli sf-mitta nyt tässä raskaudessa rv 25+1 23cm. Esikoisesta meni aina yläkäyrän yläpuolella tuo sf ja poitsu syntyi 39+2 ja painoi 3,5kg eli ei mulla isoa vauvaa meinannut tuo sf mitta :) Tuo uusi äitiyspakkaus on mun mielestä ihan kiva, aion sen ottaa, vaikka tyttöä onkin veikattu...
  6. M

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    n11na me käytiin juuri tuolla kaarinassa 4D-ultrassa. Jouduttiin odottaan 40min ennen ku päästiin sisään, ilman mitään tiedotusta asiasta. Luultiin ettei siellä oo ees ketään paikalla, kun ei ollu mitään ilmottautumista yms. No oli ollu kuulemma jotain sekaannusta aikatauluissa, ja kun sitten...
  7. M

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Huomenia! Mulla valu maitoa rinnoista esikoiselta rv 20 lähtien joka päivä, ja poika syntyi rv 39+2. Tosin oli suunniteltu sektio, et en sit tiiä oisko menny yli? =) Tässä raskaudessa ei oo valunu vielä yhtään maitoa! Ja nyt rv 25+4. Käytiin 4D-ultrassa ja tyttö-lupaus saatiin :heart...
  8. M

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Rakenneultrassa käyty! Kaikki oli ok, huh :heart: Vastasi samoja viikkoja kuin np-ultrassa, eli kolme päivää vähemmän kuin menkkojen mukaan. Ei sitä kuitenkaan muutettu, eli menkoista laskettuna tänään viikkoja tasan 20 ja sillä mennään.. Sukupuolta yritin udella ja lääkäri yritti sitä...
  9. M

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Puoliväli saavutettu! Tänään siis 20+0 :) Parin tunnin päästä on rakenneultra, ja kyllähän tuo kovasti jännittää :| Mulla on ollu neuvolat 7+5 ja 15+1 ja seuraava neuvola on 25+1. Np-ultra ja lääkärineuvola oli samalla käynnillä 11+2, täällä kun neuvolalääkäri ultraa. Raudasta...
  10. M

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Pakko mun ilmottaa, että mulla myös keskiviikkona neuvola :laugh: Tai tarkemmin sanoen rakenneultra! Eli ei ihan perusneuvola :) Jännittää, mutta onneksi on viimepäivinä tuntunu vähäisiä liikkeitä :heart: Painoa mulla tullu tähän mennessä 1kg. Esikoiselta oli tähän mennessä tullu 4kg, mutta...
  11. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Onnittelut Maville pojasta! :flower: Jospa minäkin tänne kuulumisia kirjoittelen, tullu vaan luettua :) Pääsiäisenä meillä vietetään 2-vuotis synttäreitä jo, apua :D Meillä on yötutti vielä käytössä, tässä kuukauden sisään luovuttu päiväkäytöstä, eli liian pitkäänhän tuo poitsu sitä söi...
  12. M

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Sukupuolta aion kysyä rakenneultrassa, joka on jo ens viikolla! Tosin mulla on moni tuttu käyny kyseisellä lääkärillä ultrassa, eikä hän kuulemma kerro sukupuolta, mut ainahan voi yrittää :snotty: Jos ei rakenneultrassa saa selville, niin varmaan käyn sitten 4D:ssä kuten esikoisestakin :)...
  13. M

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Jonetta mulla nyt rv 16+5 enkä oo vielä tuntenu liikkeitä.. Esikoisesta tunsin 15+ viikoilla.. En oo vielä osannu olla huolissaan. Mulla kans kauhee flunssa ollu jo 9 päivää, tänään vihdoin lääkärille menossa, epäilen poskiontelontulehusta :/ Vitamiineista esikoisesta söin multitabsin...
  14. M

    Elokuiset 2010 tammikuussa !

    Tänne ei ihmeempiä, pahoinvointi jatkuu, mikä on outoa kun välillä ei ollut ollenkaan :xmas: Äitiysvaatteita en vielä käytä, hyvin mahtuu omat :) Esikoiseltakin, mulla oli vaan yhdet äitiyshousut, joita aloin käyttää 30+ viikoilla, muuten meni tavalliset farkut. Äitiyspakkaus otetaan :wave...
  15. M

    Elokuiset 2010 tammikuussa !

    erka mulla alkoi pahoinvointi rv 5+5 ja sitä kesti joka päivä rv 7+5 asti, ja olo oli todella huono. Sitten oli 3 päivää, ettei ollu mitään oireita.. Sitten tuli yhtenä päivänä pahoinvointia ja siitä seuras taas 10 päivän täysin oireeton kausi.. Tämän jälkeen oli lievää, siis todella lievää...
  16. M

    Elokuiset 2010 tammikuussa !

    Onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille! Nyt minäkin saan liittyä siihen joukkoon! :heart: Tänään oli siis np-ultra, tai voiko sitä sillä nimellä kutsua, kun ei seuloihin osallistuttu. Jokatapauksessa, yksi elävä pikkuinen löytyi vatsan uumenista :heart: Olo on todella huojentunut, oon kolme...
  17. M

    Elokuiset 2010 tammikuussa !

    Jospa sitä tänne yrittäis jotain raapustaa, vaikka mun raskaus on mennyt nyt vähän stressissä, oireiden loppumisen takia.. Mulla siis loppu oireet jo rv 8.. Varhaisultrassa en käynyt ja perjantaina ois np-ultra, piinaavaa vielä oottaa nää kolme yötä.. Noiden oireiden loppumisen jälkeen on...
  18. M

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Selmiina sama tilanne täällä. Mulla alko pahoinvointi rv 5+5 ja sitä oli jokapäiväisesti ja aamusta iltaan tän viikon maanantaihin asti, kunnes tiistaina ei yhtäkkiä enää ollutkaan. Ja näin mennään edelleen, oon tiistaista asti ollut ilman mitään oireita. Eilen ajattelin, että ompa pahoinvointi...
  19. M

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    sokruli :hug: Onnea n11na hyvistä ultrakuulumisista :) Itse jouduin perumaan mun tän päiväsen ultran, koska lompakko ja sen mukana kelakortti jäi mun vanhempien luokse, enkä tähän hätään saa niitä sieltä :'( Mua harmittaa niin, että melkein itkettää :( Nyt ei auta kuin sinnitellä...
  20. M

    Missä vaiheessa raskauspahoinvointi alkanut?

    Esikoisesta rv 8+ jotain.. Ja oli vain aamupäivisin ennen lounasta kuvotuksen tunnetta, mikä meni syömällä ohi :) Sitä kesti viikolle 15. Nyt tästä toisesta alko 5+5 ja aamusta iltaan olo on :x Syöminen LIEVENTÄÄ hetkesti, mut kohta se taas palaa :snotty: Ja nyt vasta 7+3 menossa, ja aika...

Yhteistyössä