Hakutulokset

  1. V

    Koirann synnytys asiantuntijaa??

    En varmasti sano olevani asiantuntija, mutta onhan noita synnytyksiä tullut nähtyä yksi jos toinenkin. Väijyitkö koiran kanssa siis kokoajan ja näit jokaisen pennun syntymän ihan liki ja väijyit sitä peräpäätä aina siitä eteenpäinkin seuraavan pennun syntymään? Missä vaiheessa emä ne...
  2. V

    Voisitko syödä kanin lihaa?

    Todellakin söisin ja syönkin, mutta mihinkään pienissä häkeissä kasvatettuihin pupuihin en kyllä koskisi. Sama juttu muissakin lihoissa. Kyllähän nyt riista on monet kerrat eettisempää syötävää kun ne tehotuotetut possut ja broiskut ynnä muut jotka joutuvat kärsimään koko elämänsä ahtaista tiloista.
  3. V

    Vammainen ja terve parina- mitä ajatuksia herättää?

    Sitä voi myös vammautua vaikka onnettomuudessa tai saada jonkin sellaisen sairauden joka johtaa vammautumiseen. Että siinähän sitten nämä kauhistelijat sanoo hyvästit sille atleettiselle mistersuomi - tasoa olevalle 10v yhdessä olleelle aviopuolisolle joka nyt otti ja meni joutumaan...
  4. V

    Minkä kokoinen ulkovaate ollut 1 vuotiaalla käytössä?

    80cm meilläkin. Mutta ulkovaatteiden todelliset koot vaihtelee kyllä ihan älyttömästi valmistajasta riippuen, että ei se koko aina ratkaise vaan ne mitat..
  5. V

    Onko tämä eläinrääkkäystä?

    Taisi se rääkkäyksestä puhuja olla enempi vitsillä liikenteessä. Onhan noitten ilmeet aika hassuja :D Tottakai kylmällä säällä puetaan turkittomat tai lyhytturkkiset koirat sopiviin asusteisiin. Jotkut ovat enemmän kylmänarkoja kun toiset oli sitä turkkia tai ei.
  6. V

    jos 10v tyttösi menisi yökylään kaverilleen,olisiko sinulle ok,että tyttösi saunoisi

    No totta kai saisi mennä mikäli itse haluaisi. Ei kukaan normaali aikuinen näe mitään kiihottavaa lapsen alastomuudessa ja mikäli en voisi kyseisen perheen aikuisiin luottaa niin lapseni ei siellä viettäisi aikaa sekunttiakaan vaikka vaatteet päälläkään. Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu...
  7. V

    Mitä mieltä nimestä?

    Kaunis nimi. Itse kirjoittaisin ehkä kahdella eellä.
  8. V

    koiruudelle nimi apuja..

    Ei se koira siitä kärsi jos joku ei sen nimeä sano just oikein :) Mutta Adolfkin oli kieltämättä aika hauska..
  9. V

    koiruudelle nimi apuja..

    Urpohan olis just loistava! Ehdottomasti se! Muita hyviä; Kari, Yrjö.. Siinähän se ärrä kehittyy kun koiraa huutelee ;) Meillä on Irma-sakemanni :)
  10. V

    Onko kellään Dysonin imuria? Mielipiteitä?

    Mulla on. Malli animal pro. Ostin kun meillä noi elukat karvaa sen verran ja luvattiin että on kätevä. No kyllähän se onkin, mutta ei nyt ihan niin kätsy mitä odotin.. Ensinäkin kun sen käynnistää niin tuntuu siltä että suihkumoottorit jyrähtäisi käyntiin.. On siis erittäin äänekäs vehje. Johto...
  11. V

    Kissaimmeiset!!

    Niin kun tuossa jo sanottiin, leikkauta myös se naaras, ihan vaikka jäisikin pelkäksi sisäkissaksi, sekä sen kissan elämä että omasi tulee varmasti olemaan mukavampaa jatkossakin kun kissalla ei ole jatkuvasti toistuvia kiimoja. En tiedä millaisella paikalla asut, mutta minä en päästä...
  12. V

    Herppeileviä kaksplussalaisia?

    Meillä on iguaani. Myös joku pienempi lisko on harkinnassa mutta tarvitsee tutustua ensin paremmin lajeihin ja niiden vaatimuksiin. Ehkä joku gekko.. Tuo igsu tuli ihan kodinvaihtajana heppoisista oloista joitain vuosia sitten meille ja vähän aikaa kesti että pääsin sisälle hommaan kun oli...
  13. V

    Jos miehellä on jo lapsia kahdelle eri naiselle? Mutta en vaan voi enää unohtaakaan häntä...

    Mitä sillä on väliä, oliko niitä lapsia yhden vai kahden kanssa? Ennemminkin mä miettisin että olenko valmis ottamaan niitä miehen jo olemassa olevia lapsia osaksi omaanikin elämää ja lähtisin sitä kautta liikkeelle että kannattaako suhdetta jatkaa vaiko ei.
  14. V

    G: mitä tarjoatte vauvallenne Rintaa,Tissiä,Tisua vai mitä?

    Meillä tissitellään. Siis tissiä.
  15. V

    kakkua 4kk:lle?

    Juu, ei se varmaankaan ole kuolemaksi ellei nyt sattuisi vauva olemaan sille hypersuperallerginen ja kehittymätön suolisto pistäisi kapuloita rattaisiin. Mutta siis, ei siinä ole minkään valtakunnan järkeä antaa pienelle vauvalle kakkua tai yhtään mitään muutakaan herkkua, se lapsi ehtii niitä...
  16. V

    Oisko ihan hassu nimi pojalle

    Ihan uusi nimi mulle, mutta miksi ei. Itse kyllä tykkään s-kirjaimeen loppuvista pojan nimistä ja meidänkin poikien nimet tälläisiä ovat.
  17. V

    Tarviiko susta teini-ikäinen oman huoneen?

    Kyllä jos vain mahdollista. Mielestäni jokaiselle pitäisi olla se oma tila jossa voi halutessaan olla yksin.
  18. V

    Jos nainen juo kossupullon viikossa, niin onko se paljon??

    On, ja on myöskin miehen juomana. Joka viikko ei tartte vetää kännejä. Jokainen tietysti tekee niinkuin lystää.
  19. V

    Miksi isyydentunnustuksessa kysytään milloin alkanut seurustelemaan ja muuttanut yhteen?

    Kaks kertaa on pitänyt tuolla istua, itse olen kokenut sen jokseenkin nöyryyttävänä. Hyvä ettei ole kysytty että milloin ja missä asennossa sitä lasta on tehty kun monet noista kyselyistä tuntuvat lähinnä epäilyiltä sen isyyden suhteen eivätkä oikein millään tapaa edes ole oleellisia. Kolmannen...
  20. V

    Minkä ikäisenä olet laittanut lapsesi uimakouluun?

    6v. Täällä oli vasta sen ikäisille tarjolla. Itte opeteltiin aiemmin.

Yhteistyössä