Hakutulokset

  1. M

    Meneekö kaksi samalla kuin yksi?

    Yhdyn edelliseen. Ei mene. Kahdessa on tosiaan enemmän työtä ja monesti joutuu miettimään miten mistäkin tilanteesta kahden kanssa selviää. Kekseliäisyyttä vaatii :) Mut tietysti tupla-ilot :)
  2. M

    Miten vatsanne on palautunut?

    Voi ei! Minä raukka oon luullu et paljon nopeammin mahan saa pois... :( Nyt vasta kolme viikkoa sektiosta ja oon jo nyt hermona tämän vatsan kanssa. Tietenkin pieni haitta siihen nähden että kaksi ihanaa, suloista tervettä vauvaa on saanut, mut ei se kiva tällänen pömppövatsa oo... No...
  3. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Paljon onnea Marza87! Lyhyesti tulin kertomaan uutiset... 18.2 (eli laskettuna pv.nä ) aamulla kl.8 oli sovittu aika synnytyksen käynnistykseen. Kalvojen puhkaisulla aloitettiin n.9.30, samalla laitettiin A- vauvan päähän se sydänäänianturi. Supistukset alkoi heti säännöllisenä ja kipeytyivät...
  4. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Tehtailija Paljon onnea! :flower: Onpa teidän pojilla kokoa! Toivottavasti arki lähtee hyvin rullaamaan. Minulla kävikin sit niin et mulle oli luvattu käynnistys jo viime kerralle, mut olikin eri lääkäri ja hänen mielestään ei ole mitään syytä käynnistää.. Tänään alkoi siis viikko 39. Sain...
  5. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Onnea Satumarikalle :flower: Mulla tänään käynnistys, alkaa jännittää aika paljon! Olo on kyllä jo niin tuskanen, ei oo paljo nukuttu viime viikoina. Taisin olla se ihan viimeinen tällä palstalla.. Nyt rupean viimeistelemään kodin siivousta. minnasp 37+6
  6. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Hei! Onkohan enää muita yhtenä kappaleena olevia? Huomenna taas äitipoliaika ja toivon että käynnistyspäivä sovittais. En enää pysty tekemään oikein mitään, joka paikka turvoksissa ja kipeenä... Pikkuhiljaa flunssakin alkaa hellittämään, joten voimat riittäs jo synnytykseen ja vauvojen...
  7. M

    tupakoinnin(toiv.) lopettaneet äipät

    Hei! Minä lopetin esikoista odottaessa 03. Kunnes taas imetyksen loputtua (tyttö n. 6kk) se alkoi perinteisesti yhdestä tupakasta. Nyt poltin viimeisen tupakan juuri ennen raskaustestin tekemistä (kesäkuussa). Lopettaminen oli todella, todella vaikeata ja hirveän tuskaista, kamalaa! Vasta...
  8. M

    Minkä kokoisia 5 vuotiaita

    Meilä tyttö 5v neuvolassa 108cm ja 17kg
  9. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Jokohan kaikki on menny synnyttämään, kun näin on hiljaista tällä palstalla? Kyllä alkaa pikkuhiljaa jo jännittämään miten se omalla kohdalla menee... Olo alkaa olla jo todella tuskanen, nukkuminen ei meinaa onnistua millään, kun joka kohtaan koskee ja paikat puutuu. Tänään menen pk-seudun...
  10. M

    G: Viimeisin sf-mitta ja vauvan koko?

    Esikoisesta mitta 36cm, painoa 3625g, pituus 50cm, syntyi rv 40+6. Nyt viikolla 34 sf 41cm A:n painoarvio sillon 2350g ja B:n arvio 2300g.
  11. M

    Mahan/kohdun kasvu alkuraskaudessa

    Kyllä mulla alkoi heti maha kasvamaan. Viikosta 11 piti laittaa jo äiyiyshousut,kun ei ne isoimmatkaan normihousut mahtunu. Esikoista odottaessa meni paljon pidempään, ennen kun vatsa alkoi näkyä. Nyt varmaan pyöristyin muutenkin, kun tupakanpolton lopetin.
  12. M

    onko muita jotka odottavat synnytyksen käynnistymistä?

    Hei! Onnea kaikille vauvansa saaneille :flower: Mulla rv vasta 35+5, mut erona muihin maha-asukkeja on kaksin kappalein. Painoarviot nyt n. 2.5kg, eli viitisen kiloa "vauvaa" + tuplasti vettä, istukkaa, napanuoraa yms.. Ihan yhtä tuskasiin käynnistyksen odottajiin siis kuulun. Toivon...
  13. M

    Kuinka paikkaansapitäviä painoarviot kaksosista?

    Yksösillä ainakin monesti arviot heittää, onko kaksosilla sama? Mulla arvio esikoisesta oli yli 4kg, mut painoa olikin 3625g.
  14. M

    MISSÄPÄIN ASUTTE?

    Helsingissä
  15. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Paljon onnea TMK! Me käytiin sunnuntaina äitipolilla kun b:n liikeitä ei tuntunut. Se olikin vaan kääntänyt selän ulospäin, eli potkii veljeään ja äitinsä sisuskaluja.. Menihän se sunnuntai siinäkin, 4h odottelua.. Hyvin oli pojat kasvanu n 2,3kg molemmat. Saisivat jo syntyä, en enää kovin...
  16. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    satumarika, paljon sulla viikkoja? Hyvin pojilla on painoa! Uskon et olo alkaa olla jo aika muhkea..
  17. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Voi paljon onnea Peacock! :heart: Hienoa että kaikki meni hyvin ja kaksi tervettä tyttöä syntyi! :hug: Toivottavasti arki alkaa hyvin ja vuorokausirytmikin löytyy..
  18. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    satumarika, viikkoja mulla nyt 33+4. Oon aika pienikokoinen (normaalitilassa) ja ympärys on kohta samanverran pituuden kanssa (159cm) :laugh: Adeleine08 hyvä et muillakin noita kiloja tullut, etten oo ainoa.. Harmi ettet päivisinkään saa nukuttua, mulle päiväunet kyllä maistuu.. |O
  19. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Hei! Mulla toi vatsanympärys n. 120cm. Painoa on tullut jo 20kg. Olenkohan tehnyt jonkun ennätyksen? :laugh: Tänään oli pitkästä aikaa lääkärikäynti. On se vaan helpottavaa kuulla et kaikki on hyvin. A- vauva on pää alaspäin ja 1930g ja B pää ylöspäin ja 1840g. Eli ihan kivan kokoisia jo...
  20. M

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Pikaisesti kuulumiset.. Käytiin eilen vaunukaupoilla ja Briot double wawet ostettiin. Hobby Hallissa mentiin käymään ja siellä oli poistomyymälässä (se minne palautetut tavarat menee) kaikki vaunut ja rattaat -40%. Eihän niille jääny hintaa ku joku 440? muistaakseeni. Vielä pitää tietty...

Yhteistyössä