Hakutulokset

  1. G

    Asunnon ostosta. Kumman sinä valitsisit?

    Meillä edessä asunnon vaihto isompaan. Budjettiin mahtuisi hyväkuntoinen rivitaloasunto. Nykyisessä taloyhtiössä ja asuinalueella ollaan viihdytty todella hyvin. Päätin, että remonttikohdetta en halua. Nyt vain on ääni kellossa muuttunut. :D Viereinen asuntomme olisi vapautumassa kevään aikana...
  2. G

    Päivähoitomaksuista. Maksetaanko jo jossain vain toteutuneista hoitopäivistä.

    Muistan joskus lukeneeni, että tällainen malli olisi suunnitteilla ja leikkipuistossa joku äiti sanoi pääkaupunkiseudun lähettyvillä (en muista kaupunkia) asuvan siskonsa lapsen päiväkodissa meneteltävän näin. (selkeä selostus :D ) Tuo nykyinen malli kun tuntuu niin epäreilulta. Juuri maksoin...
  3. G

    "pieni" moka farmaseutilta

    Viimeksi pronaxenia hakiessa etiketin tekstissä luki: "1-2 tunnin välein kipuun" Oikeasti 12h välein. Onneksi kyseessä oli ennestään tuttu lääke. Apteekissa olivat pahoillaan virheestä. Olisi tuolla ohjeistuksella tullut aika määrä lääkettä. Järki toki varmaan isolla osalla hälyttäis...
  4. G

    Tuon on täytynyt jo sattua!

    Vuoden ensimmäinen vauva tuli kaupunkiin Kiva kirotusvirhe... :D
  5. G

    Talvirenkaista ja niiden koosta. Autotietäjiä paikalla?

    Ei ehkä välttämättä oikea palsta, mutta kysyn silti. :) Meillä tällä hetkellä autossa alustasarja ja alla ollut matalaprofiilirenkaat. Nyt kokoa 205/45 R 16. Talvirenkaat kaipaisivat päivitystä, kun vanhat jo sen verran kuluneet. Nyt olisi tiedossa halvalla lähes uudet mutta pienemmät ja...
  6. G

    Miten voisin auttaa? (yksinhuoltajaisää ja tytärtä)

    Meidän kanssa samassa kerrostalossa asuu perhe, jossa vanhemmat iäkkäinä saaneet kuopuksensa. Tyttö on aivan ihanan reipas 8-vuotias. Tulee usein leikkipuistoon leikittämään pienempiä. Kuulin nyt, että perheen äiti on muuttanut pois eikä pidä lapseensa mitään yhteyttä. Se tuntuu aivan...
  7. G

    "liian kiltti" lapsi? Mitä voisin tehdä?

    Meidän 2v 8kk poika on tosi kiltti (Jos nyt lapsista edes voi määritellä kuka on kiltti ja kuka ei) Ei kuitenkaan ole mitenkään arka vaan tosi sosiaalinen ja iloinen. Aina leikkipuistossa tekemässä tuttavuutta uusien lapsien kanssa. Koskaan ei tee toisille lapsille mitään (heitä hiekkaa, lyö tai...
  8. G

    Muilla ongelmia facebookin kanssa?

    Mulla ihan lukossa. Pääsen kirjautumaan, näen kaikkien päivitykset, kuvat ym. En pysty itse tykkäämään, kommentoimaan, lisäämään kuvia tai päivittämään omaa profiilia. Ei ole koneesta kiinni, kun tuli testattua 2 muultakin koneelta. Onko muilla ollut tätä ongelmaa?
  9. G

    Piina ei lopu vieläkään! Ahdistaa!

    Kiitos ja anteeksi etukäteen tästä avautumisesta... Lokakuussa rinnasta löytyi kyhmy, joka osoittautui hyvänlaatuiseksi kasvaimeksi, joka aiheuttaa toistuvia rintatulehduksia. Helmikuussa päätettiin, että se leikataan ja jäin odottamaan aikaa kirurgian polille. Eilen oli aika...
  10. G

    Liikuntalaji kiinteyttämään vatsaa ja kylkiä?

    Painoa en halua pudottaa. Ylävartalo jalat ja takamus ei kaipaa treeniä, mutta tuo vatsa ja jenkkakahvat. :( Vinkkejä?
  11. G

    Palkka nousi, mutta.. *turhis*

    niin nousi veroprosenttikin... +-0 Huoh! :( Mitähän kummaa pitäisi tehdä tai kuinka paljon tienata, että jäisi jotain käteenkin? Ja ei, en tienaa paljoa, mutta ehdin jo innostua tulojen nousemisesta, kunnes tajusin tuon etten mä edes hyödy tosta. :mad:
  12. G

    Mikä pettymys!! Sonera koti-tv!

    Meinattiin tilata canal+ -kanavapaketti, jotta sais seurata noita jääkiekon MM-kisoja. No eihän sitä edes koti-tv asiakkaat saa!? Muita koti-tv asiakkaita paikalla? Onko näin vai enkö vain ole löytänyt oikeaa sivua?
  13. G

    Apuja?! Antiviherpeukalo ja pitäisi pihaa suunitella.

    Ruopattiin mökin ranta ja piha olisi tarkoitus laittaa uusiksi, eikä mulla mitään kokemusta pihan suunnittelusta tai ylipäätään omasta pihasta. Koko elämäni kaupungissa ja kerrostalossa asunut. Miten siis alkuun? Onko maisemasuunnittelijoiden palvelut kalliita?
  14. G

    Mä oon aivan *usi sukassa täällä!

    Tänään oli tarkoitus mennä allerkirjoittamaan työsopimus. Sovittiin, että soittavat kun on kiertänyt sähköisessä järjestelmässä tarvittavien henkilöiden hyväksyttävänä ja on mun allekirjoitusta vailla. Sieltä ei kuulunut mitään. Kyselin iltapäivällä mahdollista aikaa, kun olisi pitänyt lapsi...
  15. G

    Jännittää huominen. Todella sekavat tunteet. *turhis*

    En edes sopivaa kuvaketta löytänyt tälle aloitukselle. Toisaalta olen onnesta sekaisin ja innoissani. Toisaalta tunteet on todella haikeat. Huomenna aamulla menen allekirjoittamaan uuden työsopimuksen, jonka jälkeen irtisanon tämänhetkisen. Uusi työ on sellainen josta olen haaveillut pitkään...
  16. G

    JESS! Mä tein sen!

    Sain mun haaveilemani työn! Tänään illalla tuli soitto, että olin selkeä ykkönen. Niin paljon on ollut kaikkea kökköä tässä viime vuosina. Vihdoin jotain mahtavaa! Mä olen niin onnellinen. :)
  17. G

    Ei voisi haastattelu loistavammin mennä!

    Tunti siellä vierähti. Oli mukavia haastattelijoita ja loppuajan kuuntelin posket punaisena kehuja. :D Lähtiessä yksikönjohtaja sanoi mun olevan ihastuttava ja kiinnostava. Sanoi jopa toivovansa, ettei päivän aikana tule ketään yhtä pätevää. :) Täällä leijutaan pilvissä, mutta varma en tästä...
  18. G

    Hoitajia kaipailen minäkin. Palkasta kysymys.

    Työskenteleekö teistä kukaan vastaanottohoitajana tai tunnetteko sellaista työtä tekevää? Huomiseen mennessä pitäisi jonkinlainen palkkatoivomus miettiä. Tuo tes:in mukainen palkka vaikuttaa pieneltä ja viimeisin iltasanomissa julkaistun taulukon mukaan taas aika korkealta verrattuna tessiin...
  19. G

    Ilta kaksin *turhis*

    Poika jäi yöksi mummolaan. En tosin tiedä saanko edes unta, kun nyt jo vieroitusoireita lapsesta ja se huominen työhaastattelu jännittää :D Tiedossa olisi piiiiiiitkä kuuma suihku, hyvää ruokaa ja ehkä elokuva. Se ehkä siksi, että en viime aikoina ole elokuvista nähnyt muuta kuin alkutekstit. :D
  20. G

    Josko toisella kerralla tärppäis? Huomenna haastattelu. *semiturhis*

    Hakuaika päättyi 30.12 eikä vielä ollut kuulunut mitään. Olin jo varma, ettei mua pyydetä edes haastatteluun. Siitä kun olin niin varma. Tänään soittivat haastatteluajan huomiselle. Jess! Josko nyt saisin haaveideni työpaikan? =)

Yhteistyössä