Hakutulokset

  1. O

    Kauhea raskauspahoinvointi!

    :hug: paljon voimia kamppailuun, en voi muuta sanoa. kaikille toimii niin eri jutut. Minulla oli kaikilta kolmelta lapselta juurikin noin huono olo. mulla auttoi veteen sekoitettu kylmä appelsiinimehu sekä suolaiset mustat pääkallokarkit..kaikilta kolmelta. Ota vain yhteyttä nlaan aiemmin...
  2. O

    Onko muita isiä jotka juhlivat vappua kotona perheen ilona?

    meilläkin isukki viettää vapun lapsien ja vaimon kanssa :)
  3. O

    Raskaustestistä

    tsempit ap:lle ja paljon plussatuulia :) :wave:
  4. O

    Olen tietääkseni hetero, mutta eräs baarimikko aiheuttaa mulle kummia väreitä

    sanotaan että ihmisellä on monta OIKEAA!!, ja elämän aikana niitä saattaa putkahdella esille. ja silloin tuntee jotain tiettyä sen ihmisen seurassa. tähän mie uskon :)
  5. O

    vauva 7kk, ei vielä nouse seisomaan

    meillä neiti täytti eilen 9kk ja vasta 4 päivää sitten tajusi että miten kontataan :) istuu kyllä jo ilman tukea. Nyt konttailee huimaa vauhtia :)) esikoinen ei kävellyt vielä 1 vuotis synttäreillä . tajusi sen kävelyn ihmeellisyyden 1vuotta 1kk ikäisenä. minusta vain hyväkin etteivät lähde...
  6. O

    Kahdelle lehmälle E-kirjaimella alkavat nimet?

    meillä on samaa ongelmaa, kun noita vasikoita putkahtelee :) meillä niitä tulee vaan aina joka vuosi samalla kirjaimella useampi :) ja tämä vuosi mennään Ö -kirjaimella :)
  7. O

    Kumpi on reaktiosi?

    mulla varmaan riippuu ihan päivästä kumpi se nuista on. jos oon oikein hyvällä tuulella , enkä ollenkaan väsynyt, ja jos lapsen kanssa muutenkin päivä sujunut mukavasti niin silloin tuo nro. 1. ja jos on ollut ihan valtavan raskas päivä ja lapset on olleet hurjan hankalia koko päivän niin...
  8. O

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    huomenta! täällä podetaan flunssaa.. huoh. koko pää täynnä räkää. en tiedä johtuuko sit siitä vai mistä mutta paino on nyt +800 ed. mittauksesta :| nooh, kyllä se siitä taas. pitäis vain muistaa takoa omaan päähän ettei kävis ku kerran viikossa puntarilla. toisaalta ku käy joka päivä niin...
  9. O

    Ai niin tänään Amazing Race Suomessa!!

    tätä samaa minäki epäilen..
  10. O

    G: Mistä viimeksi riitelitte miehesi kanssa?

    meillä yleisesti riidellään rahasta. harvoin onneksi. mutta silloinku riidellään niin mie pauhaan ja mie painelee lopuksi ulos sanomatta mitään. sitten se tulee jonku ajan päästä takas, ja sitten mullistellaan :D kunnes pyydetään anteeksi ja keskustellaan ku aikuset :)
  11. O

    rakastan sua..

    meillä niin että oltiin hellusteltu noin pari viikkoa ja mies sitten sanoi ekaksi. mulla oli ollu muutama huono suhde ennen tätä nykyistä etten uskaltanu alkaa rakkautta todistamaan. Mutta sanoin tietenkin heti takas ku kuulin sen eka kerta :)
  12. O

    Madonnan kuvat...

    tiedä mitä sitten loppupeleissä on.. mutta mie ihan säikähdin :D kun näin taannoin madonnasta haastattelun telkkarissa ja huomasin kuinka se oli kirrannut naamaansa niin ettei se enää ollut edes kaunis, saatikka ihmisen näköinen. Posket oli nostettu liian ylös. kaikkia se ikuisen nuoruuden...
  13. O

    Onks kukaan laihduttanu Painonvartijoiden pisteillä? Kertokaa kokemuksia?

    juu helppoa on :) oon ennen lapsien tekoa laihduttanut 10kg painonvartijoiden pisteillä. no tietenkin ne tuli takaisin vuosien varrella :D nyt olen laihduttanut pointseilla jo 14kg. vielä muutama kilo :) helppoa on kunhan valitsee oikein ja pitää tarkkaa kirjaa omista syömisistään.
  14. O

    Mistä verkkokaupasta löytyisi kauniita ja edullisia hääjuhla-asuja alkusyksyn häihin?

    huutiksessa on ainaki ennen ollut pariki firmaa miltä on saanut ostaa heti kohteena uusia juhlapukuja, käys kurkkaan sieltä :)
  15. O

    paras täyte lämpimiin voileipiin? =)

    ketsupppi, pizzamauste, tonnikala, tomaattiviipale ja juusto. tai sitten ketsuppi, ananas, kinkkusuikale, metvursti juusto :D
  16. O

    mistähän saisi ostettua 2 karitsaa pihalle käyskentelemään?

    etsi googlella etelä suomen lampaiden kasvattajia :)
  17. O

    Panda ~ Peach Passion

    mie tykkäsin myös, tein siitä mm. suklaakakkua :p
  18. O

    jos voittaisit loton pääpotin niin miten käyttäisit rahat?

    maksasin velat, osan laittaisin lapsille pankkitilille. ostelisin kaikkea kivaa :)
  19. O

    Tornion Tositorista tietävät!!!

    nyt taas kun kevät tulee ja aurinko paistaa niin alkaa olemaan enempi myyjiä :) ihmiset saavat auringosta vissin lisää energiaa ja puhtia viedä tavaraa myyntiin :)
  20. O

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Aloituspaino 72kg Paino nyt 70kg muutos/viikko 2kg Bmi(edellinen lukema) 25.7 (26.4)

Yhteistyössä