Hakutulokset

  1. M

    Vuosiloma, sairasloma, äitiysloma

    Joudun jäämään kesälomalta suoraan sairaslomalle ja 2 viikon sairasloman jälkeen alkaa äitiysloma. Tietääkö kukaan vaikuttaako tämä jollain tavalla vuosilomien kertymiseen tai lomarahojen/ loma- ajan palkan maksuun KVTESin mukaan?
  2. M

    neuvoja kaipailis

    Meillä poika 1v 3kk nukkuu vielä pinnasängyssä, mutta omassa huoneessaan. Poika on nukkunut pitkin matkaa sekä vieressä että omassa sängyssä eikä tästä ole mitään ongelmia tullut nukkumiseen tai nukahtamiseen. Hyvin nukahtaa itsekseen omaan sänkyynsä vieressä nukkumisista huolimatta. Eli...
  3. M

    Turvallinen syöttötuoli pakoon yrittävälle taaperolle?

    Meillä toimii TrippTrapp ja siihen kuuluvat valjaat. Ei karkaa, eikä pääse tuoli kaatumaan.
  4. M

    Erikoinen galluppi:Käykö taapero suihkussa.....

    Ammeessa kävi niin kauan kunnes osasi istua, sen jälkeen on käynyt pääasiassa suihkussa. Aluksi äidin tai isän sylissä ja nykyään seisoo ja pitää kiinni suihkujakkarasta. Ammeessa leikii/ läträä kyllä edelleen, mutta siinä ei enää peseydytä. poka 1v 2kk.
  5. M

    Vinkkeja tutista luopumiseen!!

    Meillä luovuttiin tutista vuoden iässä, kun poika "unohti" vaatia sitä yöunille. En sitten myöskään itse alkanut sitä tuttia tuputtamaan... Ekana ja tokana yönä ei muistanut koko tuttia ja kolmantena yönä yritti vähän vaatia sitä, mutta rauhoittui silittelylle nukkumaan. Tämän jälkeen ei ole...
  6. M

    kukaan maistanut bataattilaatikkoa??IHANAA

    Tein viime jouluna itse ja oli niin hyvää että teen tänäkin jouluna!
  7. M

    Kertokaas mulle teidän n.9kk rytmistä ja taidoista?

    Poika 9 kk herää aamulla klo 7-8, nukkuu kahdet päiväunet ja käy illalla nukkumaan noin klo 20. Syö aamupuuron, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapuuron, ruualla juo vettä nokkamukista, maitoa juo osaksi tissistä (lähinnä yöllä ja aamulla) ja osaksi pullosta. Herää yöllä kerran tai kaksi...
  8. M

    Kuinka kauan nukutatte yöunille?

    Pojalle 9 kk annetaan iltamaito, sanotaan hyvät yöt ja laitetaan omaan sänkyyn. Muutaman kerran käydään laittamassa pitkälleen tai antamassa tuttia. Itsekseen nukahtaa omaan sänkyynsä ja aikaa menee normaalisti noin 10 min. Sama toimii myös päiväunilla. Meillä ei myöskään ole mitenkään...
  9. M

    Influenssarokote 1vee lapselle,otatteko?

    Otettiin ko. rokote 8 kk pojalle. Ei tullu ainkaan rokotteesta minkäänlaisia haittavaikutuksia. Ja mä oon myös sitä miletä että jos tällä rokotteella voi vältää edes muutaman korvatulehduksen, kuumeen jne. niin kannattaa ottaa.
  10. M

    kokemuksia Cerazette pillereistä

    Mulle cerazettet käyneet ihan hyvin, en oo lihonu eikä oo halut kadonneet. Kuukautisia ei oo vielä ollu kertaakaan, mutta imetän vielä.
  11. M

    Ostokset ja yhdessä päättäminen

    Meillä ei miestä edes hirveästi kiinnosta lakanat, pyyhkeet ym. kodin tavara, joten saan kaikessa rauhassa ostaa just sellaisia kun haluan. Mikäli miehestä riippuisi niin meillä olisi edelleen käytössä 20v. vanhat mummon perintöpyyhkeet... kunhan jotkut on, se sanoo. Mutta ei laita vastaankaan...
  12. M

    koska maahan tutkimaan?

    Meillä ainakin 8 kk poika viihtyy hyvin kun saa konttailla pihalla. Sopivat vaatteet päälle vaan ja pihamaalle tutkimaan.
  13. M

    hyppylelu/kävelytuoli/pomppukiikku/taaperokärry??

    Meillä on hyppykiikku satunnaisesti kaytössä ja poika tykkää siitä kovasti. Kyllähän nämä ko. lelut varmasti aiuheuttavat vaikka mitä viivästymiä jos niissä pitää lasta joka päivä monta tuntia. 15 min noin kerran viikossa ei meillä ainakaan ole tosiaan aiheuttanut mitään viivästymiä... Poika on...
  14. M

    Mihin aikaan laitatte vaavinne yöpuulle?

    meillä poika on päälle 6kk ja syö iltapuuron noin 19.30 sen jälkeen iltapesut ja tissille noin klo 20 ja nukahtaa yleensä siinä puol ysin maissa.

Yhteistyössä