Hakutulokset

  1. misStar

    nyt antakaa sitä kuuluisaa vertaistukea, ennenkuin lähetän nuo kakarat kiinaan!!!!!!!!!!!!!

    meillä kanssa 1,5v tyttö ja 4v. poika. Ja sama meininki.. Nyt on kyllä alkanut näkymään merkkejä yhteisistä leikeistä. Äsken meni pienempi nukkumaan ja poika leikkii itekseen tossa mun vieressä. En jaksais enää olla koneella mutten uskalla liikkua, ettei se huomaa ettei äidillä olekkaan...
  2. misStar

    Hyvin vilkas alle 2 v lapsi

    Toisaalta puhekkaan ei ole vielä kehittynyt sille tasolle, että voisi kunnolla ilmaista itseään/tunteitaan, mikä varmasti vaikuttaa myös.
  3. misStar

    Saako isä lapsen luokseen asumaan

    Minkä takia naiset on niin kusipäitä, etteivät anna isille mahdollisuutta luoda kunnon suhdetta lapsiinsa?! Menkää itsekkin eron jälkeen eteenpäin elämässä, älkääkä iniskö! Stana :D
  4. misStar

    Saako isä lapsen luokseen asumaan

    Voi ei, miten sekavalta kuulostaa. Ihmeellistä, miten osa on ihmettelee, miten käy äitisuhteelle, jos lapsen pääasiallinen koti olisi isän luona. Ei kai mitään sen kummempaa kuin nyt kun lapsi on mummolassa.. Tai miten käy mummon ja lapsen suhteelle. Saahan sitä nyt muutenkin ylläpidettyä...
  5. misStar

    Hävettää salilla :(

    No, mullakin vähän samoja tuntemuksia. Just noi teinijengit, mitä edellä mainittiin. Niiden nauru ja kälätys kuuluu nappien läpi, vaikka luukuttais kuinka kovalla. Ja istukelevat vierekkäisissä laitteissa ja vaan juttelevat..Meilläkin pieni sali, missä ei oo kuin yksi kpl jokaista laitetta...
  6. misStar

    Ahdistaako teitä tää talvi? Mua ahdistaa, siksipä...

    Sitä paitsi kevät on kaikista paras, siinä mielessä, että kesä on vasta tulossa. On ihanaa, kun se on päivä päivältä lähempänä. Joka päivä enemmän lehtiä puissa jne. Sitten kun on kunnolla kesä, on vaan ahdistunut, koska kohta se on ohi.
  7. misStar

    Paras kylpylä etelä-Suomessa, aikuisten kesken?

    Mä olisin myös suositellut Flamingoa, sen k18 (vai k20?) puolen takia. Se on iiihana, ainakin näin Suomen rajojen sisäpuolella. Mut toisaalta menee reissusta ehkä vähän maku, jos hurattaa sinne jollain paikallisliikenteen linjalla :D
  8. misStar

    Oletko yli 30v aja asut vielä vuokralla?

    No me esim. maksetaan meidän vuokra-asunnosta alihintaa. Omistajat asuvat ulkomailla, lainat ym. maksettu. Haluavat muuttaa takaisin Suomeen vanhoilla päivillään ja heille tärkeintä on ,että talosta pidetään hyvää huolta siihen saakka. Niin ja me asutaan vuokralla sen takia, koska ollaan...
  9. misStar

    Kuulin että eräs viimeisillään raskaana oleva on tupakoinut koko ajan :(

    Mä poltin 8- vuotta tupakkaa ja lopetin heti, kun tulin raskaaksi (no okei, yhden poltin vielä plussaamisen jälkeen, yllätysraskaus). Ja varmasti toisille se on vaikeampaa, sitä en kiellä, MUTTA ei todellakaan elimistölle tapahdu yhtään mitään, vaikka lopettaa seinään! Kaman vedonkin voi...
  10. misStar

    Millä 11 kk saisi edes jotenkin viihtymään kauppareissuilla?

    -Kysy Prisman myyjiltä minne voit jättää rattaa, niin etteivät ole kenenkään tiellä. Prismassahan on niitä autojakin niissäkin lapsi voisi viihtyä. -Treenaa reisilihaksia, niin pääset hyvin ylös ja alas kantoliinan/repun kanssa. :D -Käy pienemmässä/useammin kaupassa ettei aikaa mene niin...
  11. misStar

    Toimeentulotuesta

    No silloin ne joulukuun tulot vaikutavat helmikuullekkin, jos oot saanut tyyliin 4000e ja teidän kuukauden menot olis 1000e. Eli ne rahat olis vaan tuhlattu. Mutta jos ne on menneet teidän perusmenoihin, niin se on kai ok. Ei näitä oikeen pysty palstalaiset arvioimaan, kun ei tiedä teidän...
  12. misStar

    ottaisiko keksiviikon PÄRSTÄKETJU tuulta alleen? miuta kutittelisi vähän huomiohuorata uusilla hiuksillani ;)

    Mä oon sun "pärstäs" halunnut aina nähdä. Nyt kerkesin jo innostua, mutta eihän tosta mitään selvää saanut, stana! :kieh::D
  13. misStar

    Mitä mieltä tästä talosta?

    Ulkoa ihana. Ja mä tykkään noista kuisteista "joka nurkalla". Yhden makkarin haluaisin lisää vierashuoneeksi. Yläkerran aulatila on kiva, siinä voisi olla arkiolohuone, missä voisi olla crosstraineri jne. (koska muuten en sellaista kelpuuta olohuoneeseen mutta siinä se ois kätevä :D)...
  14. misStar

    "Elämä ilman lapsia on onttoa, tyhjää ja turhaa"

    Mä saatan joskus sanoa, että olispa elämä tyhjää ilman lapsia mutta tarkoitan vain omaa elämääni, en muiden, vaikka se saattaa siltä kuulostaa. Eikä mun elämä ennen lapsia tyhjää ollut mutta nyt, jos niitä ei yhtäkkiä olisi, se olisi tyhjää.
  15. misStar

    Paras kylpylä 4-vuotiaalle vesipedolle?

    Me oltiin Turun Caribiassa, kun poika oli 3,5v. Siellä oli matala lastenallas, missä oli ämpäreitä yms. ja siinä superlämmintä vettä. Aikuisten altaista en muista, miten syveni mutta ainakin meidän poika tykkäs kellukkeilla niissä uida. Siellä oli muutama joku luola,missä poreita ja...
  16. misStar

    Kyllä viiskymppinen nainen on kaunis...

    Joo, mäkin katoin aiemmin tänään tota, ja voi apua. Tykkään treenatusta kropasta mutta toi Jylhä näyttää niiiiin mieheltä. Minkä tekee kyllä varmaan suurimmaksi osaksi karmiva meikki, tukka, silarit, solarium ja mitkäliepistokset.
  17. misStar

    Nyt palo hermo ja lapselle jäi tasan yksi lelu, unikaveri. Muut lähti varastoon

    Sä et oo tosissas? :D Ai että omien jälkien korjaaminenkin on nykyään liian raffia. Voi apua. Kyllä meilläkin pitää siivota vanhat leikit pois uusien tieltä (paitsi legot yms., minkä tekemisessä menee aikaa). Ja onhan toi ihan normikäytäntö hoitopaikoissakin. Miksi se kotona muuttuu sitten...
  18. misStar

    Kuinka monella palaa nyt tuli takassa?

    Takassa tulet. Tai tainnut kyllä jo sammua, kun jumituin koneelle :whistle:
  19. misStar

    Kuinka paljon liikuntaa harrastatte? / Miten se onnistuu perheen kanssa?

    5krt viikossa salilla/jumpissa. Lapset kotona miehen kanssa tai sitten vien lapset mun äidin luo (asuu ihan mun salin vieressä). Lisäksi jumppaan välillä aamuisin kotona, niin siinä lapset pyörii mukana. Välillä laitan kuulokkeet korviin ja sanon, että äiti on nyt puolituntia hiljaa ja jumppaa...
  20. misStar

    Ärsyttääkö jotain muuta tuo kun sanotaan "omaa aikaa"?

    Koska ne kasvaa siitä. Mä en mitenkään erityisesti tykkää vauva-ajasta mutta silti "tehtiin" toinen lapsi. Ja miksei saa valittaa? Valittaahan ihmiset töistään, puolisostaan, kavereistaan jne. muttei se sitä tarkoita, että kaikki niissä on kamalaa.

Yhteistyössä