Hakutulokset

  1. P

    Munatorvien aukiolotutkimus

    Pakko kirjoittaa oma kokemus, kun muilla tuo asia on mennyt toisin. Mulle tehtiin aukiolotutkimus, eikä kukaan käskenyt etukäteen mitään särkylääkkeitä ottaa, joten ihan "luomuna" tehtiin. Tutkimus ei aiheuttanut kipua, eikä paineentunnetta vaikka siitä ne varoittikin. n.10min tutkimuksen...
  2. P

    * OYS 2011 hoidot *

    Kiitos mansikkatyttö todella nopeasta vastauksesta! Pitää siis ruveta huomenna taas pommittamaan polia jos vieläkin on linjat tukossa soittoaikana..
  3. P

    * OYS 2011 hoidot *

    Hei! Ensinnäkin onnea kaikille hoitoihin! Voisko joku laittaa mulle tämänhetkiset puhelinnumerot ja soittoajat ivf-hoitajille oyssiin? Omat ei taida enää pitää paikkaansa ja oyssin sivuilta en niitä löytänyt.. Kiire! Ja olihan se niin, et kun kierto alkaa, niin eka soitetaan ivf-polille, josta...
  4. P

    Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

    Laitoin ylelle palautetta aiheesta ja samalla kysyin, tuleeko ohjelma enää ollenkaan. Aika tulikivenkatkuinen posti lähti :D Tuun sit kertomaan jos vastaavat jotain.
  5. P

    Kaksoset?

    Mulla digitaalinen testi näytti enemmän viikkoja kun olikaan, jo silloin epäilin tuplia. Ja tuossahan ne ylimääräset viikot leikkii lattialla :D
  6. P

    Kysymys IVF/ICSI/PAS -hoidoista raskaaksi tulleille (vaikka olisikin mennyt kesken)

    Peppilottasikuriina: Meillä kaikki hoidot tehtiin suprecur, puregon ja pregnyl kaavalla. Siirron jälkeen sitten Lugesteronia muutama päivä yli testipäivän. Mulla kävi vielä niin, että kaikissa aiemmissa hoidoissa testipäivä oli pp14, jolloin vuoto alkoi. Ja sitten siinä onnistuneessa testipäivä...
  7. P

    Kelan matkakorvaus asiaa

    Mutta, kun todisteeksi riittää sairaalan laskun kopio, kuten jo edellä sanoinkin. Kyllähän siinä näkyy pvm.
  8. P

    Kelan matkakorvaus asiaa

    Meilläpäin ei tarvi mitään todistuksia. Asutaan alueella, jossa julkinen liikenne todella huonoa, joten oma auto on ennemminkin pakollinen.
  9. P

    Oisko kellään ylimääräsiä liberokoodeja?

    Kiitos pikkuinen jättiläinen!!! Vielä puuttuu vähän..
  10. P

    Oisko kellään ylimääräsiä liberokoodeja?

    On kaikissa liberotuotteissa. Ja siis olen ap ja mullekin voi nyt laittaa yv:nä.
  11. P

    Kysymys IVF/ICSI/PAS -hoidoista raskaaksi tulleille (vaikka olisikin mennyt kesken)

    3. icsi: Tuoresiirrossa laitettiin yksi top-alkio ja toinen pakastuskelvoton rupualkio tukemaan kiinnittymistä. Pakastimeen jäi kaksi alkiota. Tuossahan tuo top ja rupu leikkivät lattialla :D Ikää kaksosilla 10kk. Mulla ei koskaan yrittänytkään kiinnittyä, vuoto alkoi AINA testipäivän...
  12. P

    Munatorvien aukiolotutkimus

    Sintti-79: Mulle sanottiin ennen tutkimusta, et on normaalia pieni verenvuoto, kun kuitenkin voi osua raapaisemalla kohdunkaulaa. Muistaakseni seuraavana päivänä tuli enää "vanhaa" verta..
  13. P

    Klexanea tai Fragminia pistävät odottajat, pari kysymystä :)

    Minä pistin loppuraskaudessa klexanea..en muista määriä. Mutta tuon voi pistää myös tuohon kainalon edessä olevaan "poimuun". Siihen on helppo itse pistää, kun maha on pinkeä. Eikä tullut yhtään kipeää kohtaa.
  14. P

    KAKS:illa synnyttäneet?

    En tiedä minkämaalainen oli puudutteen laittanut lääkäri, mutta tosi rento kaveri! Mun mielestä tosi hyvin kertoi toimenpiteen edistymisestä ja vitsailikin vähän :) En muista olisinko tuollaista hoitajaa tavannut, mutta paria lukuunottamatta tosi ihania hoitajia osasto pullollaan! Ja kokemusta...
  15. P

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Happily married: No huhhuh!! Miten voi olla ilman vessalupaa? Mä ainakin ravaan jatkuvasti vessassa. Ja eikö tuossa pakkaudu veri päähän?? En tosiaan tollaiseen haluaisi! Olen koittanut makoilla mahdollisimman paljon, mutta touhutätinä ei oikein osaa. Ensi viikolla tosin kotona makoilukin...
  16. P

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Happily married: Olitko pitkäänkin osastolla? Sanoiko lääkärit mitään rajoja tuolle kohdunsuuntilanteelle, että milloin ottavat osastolle? Minulla voi olla sama edessä viikonvaihteessa :( Viimeviikolla kohdunsuu oli pehmeä ja lyhentynyt alle kolmeen senttiin. Lääkäri sanoi, että vielä ei...
  17. P

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    muarille :hug: Lillimenninkäinen: Puhuit ennenaikaisuuden merkeistä.. Mitäs ne on? ON: Ens viikolla on onneksi äitiyspolikäynti, kun mua huolettaa näiden vauvojen tila :( Tai lähinnä tuon toisen, kun on niin vähäliikkeinen. Sillä tosin on istukka etupuolella ja on kyllä aina ollut...
  18. P

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Nallulle vielä : Tuttu sanoi, että muutama tuore tomaatti päivässä nostaa hemoglobiinia, eikä tarvi käyttää lääkitystä. Tosin ei raskauden jälkeen sitten syönytkään kymmeneen vuoteen tomaatteja :laugh:
  19. P

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Nallu: mulla on käytössä ollut nyt obsidan 100- valmiste. Ei ainakaan kahdessa viikossa ole hemoa nostanut, mutta niinhän ne sanoo, että nuo valmisteet lähinnä estää sitä enää putoamasta lisää :( Mullahan on hemoglobiini tällä hetkellä 108, eikä mulla koko elinikänä ole oikein korkea ollutkaan...
  20. P

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Voi kiitos kaikille! Tuli ihanan paljon juttua noista vaatekoista ja jopa mielipiteitä! Yksi asia vielä tuli mieleen.. Mihin kokoon asti olet ostanut vaatteita ennen syntymää? Eli n. mihin ikään asti? Mietin vaan, kun tosiaan helpommin vaatteet saa tuosta naapurikaupungista, eikä toivottavasti...

Yhteistyössä