Hakutulokset

  1. H

    ITÄ-SUOMALAISIA/ETELÄ-SAVOLAISIA paikkalla?

    savonlinnasta tää kans :wave:
  2. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Heippa vaan kaikki pitkästä aikaa! Mä olen ollut ja olen edelleen niin poikki että kohta taidan jo menettää järkeni tän väsymyksen kanssa! Lasten ja miehenkin vaikea välillä ymmärtää, että minä vaan haluan nukkua koko ajan kun ollaan kotona. Mies kokee sen ajoittain jopa niin, että en ole...
  3. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Hei vaan kaikille! Olen useamman viikon ajan seurannut näitä vistejä ja nyt ajattelin hypätä itse mukaan. Olen 25-vuotias ja itä-suomesta. Odotellaan 3 lasta, kotona jo poju 5v ja tyttö 9v. La mulla on 28.10. Ekassa ultrassa muutama viikko sitten oli kaikki ok, mutta viikkoja liian vähän...
  4. H

    vatsaa vääntää...

    toivotaan...tuntuu että alan ihan lamaantua jotenkin..ei jaksaisi tehdä mitään eikä ajatella näitä ongelmia
  5. H

    vatsaa vääntää...

    niin kovasti jännittää ja ahdistaa kun kohta täytyy perintätoimistoon soittaa ja yrittää sopia jonkinlaista maksusuunnitelmaa...epäilen ettei ehdottomani sovi heille :(
  6. H

    mieheni petti minua eilen

    ei nyt ihan samassa veneessä olla mutta voin ymmärtää kyllä miltä siusta tuntuu..itsellä kanssa taitaa miehen kanssa yhteinen taival päättyä...sekin vietti yönsä jossain muualla kun kotona :hug:
  7. H

    miten tästä eteenpäin....

    tietysti kannattaa yrittää...saa nähä miten käy. Nyt vaan näyttää siltä että mistään ei valoa paista :(
  8. H

    miten tästä eteenpäin....

    kyllä on, katsoin nettisivuilta
  9. H

    miten tästä eteenpäin....

    näin meinaankin huomenna tehdä mutta sitä vaan mietin, että suostuukohan se toimisto siihen, että ekan erän saan maksettua vasta 20.3...vähän epäilen kun menee niin kaus
  10. H

    Onko oikeasti perheitä, joilla ei ole välillä ollenkaan rahaa ruokaan?

    on otettu lainaa lainan päälle ja nyt ei sitten jäänyt tilistä mitään käteen...että näin :/
  11. H

    Onko oikeasti perheitä, joilla ei ole välillä ollenkaan rahaa ruokaan?

    miulla tilillä 0.95e ja kaksi lasta :|
  12. H

    miten tästä eteenpäin....

    ehkäpä jos raha-asiat saisi järjestykseen mutta eipä se taida olla mahdollista. Ja luulen, että miestä hankala saada sitoutumaan raha asioiden hoitoon...en mie tiedä, ihan sekasin omat ajatukset, en yhtään tiedä mitä pitäs tehä ja mistä aloittaa
  13. H

    Onko oikeasti perheitä, joilla ei ole välillä ollenkaan rahaa ruokaan?

    meillä nyt sellainen tilanne ja myönnän että omaa hölmöyttä :'( lapsia käy sääliksi kun nehän ne kärsivät vanhempien päätöksistä
  14. H

    miten tästä eteenpäin....

    yritetty on vaikka miten...en jaksa enää. Raha asiat rassaa aivan kauheesti! Mies tekee tyhmiä päätöksiä eikä ajattele sitä millä me eletään....kaikki laskut kasautuu miulle enkä saa omia maksettua. Liian kiltisti olen miehen menoja maksellut ja nyt omat luottotiedot uhkaa mennä. En syytä...
  15. H

    miten tästä eteenpäin....

    nostanpa tätä jos joku osaisi auttaa vaikka juu eipä tässä tilanteessa taida palstalaisiat olla apua B) tietääkö joku suostuuko perintätoimisto millaseen maksusuunnitelmaan jos maksettavaa vajaa 400e? Pystyn alkaa mksamaan vasta ensi kuun lopulla ja eräpäivä jo maanantaina...
  16. H

    miten tästä eteenpäin....

    ei ole asuntolainaa vaan tyhmyyksissä otettu käyttöluotto
  17. H

    miten tästä eteenpäin....

    kun oiskin joku niin helpottas kummasti :'(
  18. H

    miten tästä eteenpäin....

    miten sen ihmisen asiat saitte kuntoon? Miulla ei nyt ihan noin paljon laskuja ole mutta sen verran ettei rahat riitä mitenkään niiden maksuun...ja perintätoimisto ei anna etes kuukautta maksu aikaa ensimmäiseen erään niin mitä hittoa voin tehä?
  19. H

    miten tästä eteenpäin....

    kiitti, tämäpä pelasti miun päiväni :kieh:
  20. H

    miten tästä eteenpäin....

    ne menee suoraan lainanlyhennykseen. Kuvittele miten typerästi olen asiani hoitanut, että lapsilisätkin menee ennen kun kerkeen niitä etes nähä :headwall:

Yhteistyössä