Hakutulokset

  1. R

    Hampaittesi lukumäärä

    Kuinka monta hammasta suussasi on? Minulla on 24 ja ahdasta!
  2. R

    Miissä PRO-vo?

    Minne on kadonnut ennen niin ahkerasti palstaillut Provo? Tammikuun alkupuolella viimeksi kirjautunut! :o
  3. R

    Tytön vai pojan nimiä

    Sekä Venni että Eeti ovat mukavalta kuulostavia nimiä, mutta aina ei tiedä, onko kyseessä tyttö vai poika. Vasta oli lehdessä kuva Venni-tyttösestä ja nyt kastetuissa Venni-poika. Tilaston mukaan enemmistö Venni-nimisistä on poikia, mutta ruotsalaisittain kirjoitetuista Vennyistä suurin osa on...
  4. R

    AnnaBell

    Sinulle on kysymys ketjussa, jossa etsiskelet työvaatetta.
  5. R

    AnnaBell

    Siitä oppisopimuskoulutuksesta vielä: onko sinulla peruskoulun päättötodistus tai vastaava?
  6. R

    Tein tällaisia joulukortteja ja tällaisia enkeleitä

    Kortti neulahuovutettu ja enkeli tehty sukkahousuista ( pää ), pellavahuovasta ja villasta! Klikkaa kuvia, niin näät isompana!
  7. R

    Rabiesta tuontikoirassa

    On todella edesvastuutonta tuoda vaikka mitä sairastavia koiria ulkomailta. Intiasta vastoin määräyksiä tuodussa koirassa on tavattu rabies eli vesikauhu. Koira on lopetettu. Toivottavasti ei ehtinyt purra mitään tai ketään!
  8. R

    Onko tuttu koukutuspeli

    http://www.arcade.fi/play/bunch.html Kokeilkaapa peliä. Classic-versiota pelasin, tulos 16472. Paljonko teillä?
  9. R

    Digikameroiden hinnoista

    Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleeni (Voisitko laittaa liki 500? johonkin mikä ei ole välttämätöntä mutta hyödyllistä...), että onko täällä ihan ammattikuvaajia, kun useampikin sanoi, että olisi valmis laittamaan tuon verran digikameraan. Hyviä tavan tallaajan digikameroita saa nykyään jo alle...
  10. R

    Nyt vasta sain tietää, että Tuomas Holopainen

    on Miitta Sorvalin siskonpoika. =) Taiteellisuus kulkee suvussa näemmä. Ilman tätä tietoa olisin ollut pykälän tietämättömämpi... ;)
  11. R

    Virpi Hämeen-Anttila iltapäivälehdessä

    Onko joku teistä lukenut iltapäivälehtiä tänään? Mikä mahtoi olla juttu Virpi Hämeen-Anttilasta? Näin lööpin, mutta unohdin ostaa lehden, eikä netistä löytynyt. Jäi vaivaamaan, että onko niin pieni ja nykyään hento ihminen voinut olla niin pulska, kuin lööpistä ymmärsin. Ajattelin vain, että...
  12. R

    Kyynel tuli katsoessani

    Yle Areenalta viime viikon Inhimillistä tekijää, jossa vieraina oli kolme nuorta leskeä. Se oli jotenkin haikean kaunis jakso!
  13. R

    Keittiönoita ja muut kuulapyssyistä tietävät

    Olen ymmärtänyt, että junnusi harrastaa kuulapyssyammuntaa. Muistelen sinun kirjoittaneen täällä suojuksista ym. joita junnu hankkii esim. kesätöillään tienaamillaan rahoilla. Minä en lajiin ole juurikaan perehtynyt, mutta aivan ilmeistä on, että asiasta keskustellaan meillä piankin. Äsken...
  14. R

    Tärkeää asiaa haalareista

    Ja tämähän on kaikkien mammojen saatava tietoonsa: Olen ostanut lapsilleni lukuisia haalareita vuodesta 1984 alkaen. Viimeisen (omille lapsilleni) ostin todennäköisesti vuonna 2005. Ja voitteko kuvitella, kuinka vastuuton mamma olen: Minulla ei juurikaan ole aavistusta siitä, minkä merkkisiä...
  15. R

    Hauska sukkalanka (kuva)

    Löysinpä hauskan sukkalangan: oikein sopiva laiskalle neulojalle, sillä raidat ym. "kirjoneuleet" tulevat samasta langasta itsekseen. Tässä kuva pienen miehen sukasta: http://www.aijaa.com/v.php?i=927857.jpg
  16. R

    Kadun eilistä aloitustani

    siitä, että pian on aika istuttaa kukkasipuleita. Tämänaamuisten ketjujen perusteella jokainen on varmaan oivaltanut, että muita kukkia ei kannata enää pihalleen istuttaa kuin pellavaa. Pellavaa kasvamaan vain kaikki kukkapenkit ja ojanpientareet, että saamme ensi syksynä kutoa louskuttaa...
  17. R

    Pian on taas aika istuttaa (sis. kuvia)

    kukkasipuleita ensi kevään iloksi. Näin iloisesti ne sitten kukkivat:
  18. R

    Kirje Viblsp:lle

    Hei! En halunnutalkaa väitellä palstalla, joten yirin laittaa yv:tä. Kansiosi on kuitenkin täynnä, joten kopioin kirjoituksen tänne: Kirjoitit, että uskovalla paska tulee kahdesta päästä. Olen uskova ja sen olen palstallakin ilmaissut. Tarkoitit sanomallasi varmaan, että me uskovat...
  19. R

    Muistaako joku, kuka

    oli se äiti, joka ehkä parisen viikkoa sitten kertoi, että neuvolassa oli kuultu sydänäänet, mutta sairaalassa ei. Epäili esim. kohdunulkoista raskautta. Sitten hänestä ei kuulunutkaan mitään, arveltiin, että on ehkä joutunut sairaalaan. Onko hänestä kuulunut, ja kuka kumma hän oli?
  20. R

    Uutuuskirjoja (muita kuin Potter)

    Tuosta Potterista on juttua enemmän kuin tarpeksi. Onko joku lukenut muita uutuuksia äskettäin. Itse luin Anja Snellmanin Lemmikkikaupan tytöt ja Reijo Mäen Uhkapelimerkki tällä viikolla. Onko joku muu lukenut näitä? Lemmikkikaupan tytöt on aika surullinen mutta niin mahdollinen ajatellen...

Yhteistyössä