Hakutulokset

  1. H

    Asentaako miehenne teille kuukupin

    No ei todellakaan hakis tuota paikkaa, vaikka kuinka rekrytoisin. :laugh:
  2. H

    Asuntolainan marginaali

    0,4% Nordea
  3. H

    Onks enää Pastirol-pastilleja?!

    Voi ei, ne omppu-pastirollit oli ihan parhaita.
  4. H

    G: Mikä on ollut kauhein asunto, mitä olet näytössä nähnyt?

    Muuten oli ihan hyväkuntoinen asunto hyvällä paikalla, mutta siellä oli niin likaista, että! Kaatui koko homma siihen ja ihmettelen, miten yksikään välittäjä ottaa riesakseen tuollaista.
  5. H

    Tämmönen tapaus

    Lievästi yksinkertaistettuna, suomalaisittain. :laugh: :laugh: :laugh:
  6. H

    Voiko kikkeli olla epämuodostunut?

    Jos se on ollu ennen nainen. :laugh: Eiku ihan tosissaan, jos vaivaa sua niin paljon, niin anna olla. Mun tietääkseni ihmisissä on muitakin osia ja ominaisuuksia kuin pippeli.
  7. H

    Mitä mieltä tästä? Liityy asuntolainalla kikkailuun...

    Mä oon niin laiska, etten jaksa kikkailla. Kyllä siitä varmaan hyötyy, että kilpailuttaa lainaa. Extraakin saa ottaa, jos mä en oo takaajana eikä mun tarvi sitä maksaa. Eli siis, eiköhän se pankki tee stopin, jos ei halua enempää lainaa myöntää? Niiden huoli, ei mun.
  8. H

    Onko pakko erota jos on ongelmia?

    Minusta ei ole pakko erota, jos ongelmiin haetaan apua ja molemmat ovat sitoutuneita parisuhteeseen ja perheeseen. Minusta ei ole elämään suhteessa, jossa vain toinen yrittää ja toinen tekee mitä mieleen juolahtaa ja kohtelee miten tahtoo. Väkivaltaisuuteenkin (niin kuin melkein mihin tahansa...
  9. H

    Voi itku noita HotCool -laseja..

    Hei, meillä firma jako noita laseja joululahjaksi muistaakseni toissa jouluna? Kirpparilta vois löytyä, koska kaikki ei välttis tykkää, kun yhden lasin rinkulassa on firman logo. Mulla on ollu niin vähällä käytöllä, että vaikea ottaa kantaa kestävyyteen. Kestäviltä ne ei kuitenkaan näytä.
  10. H

    Tämä hullu toivottaa nyt hyvät yöt!

    Natti natt!
  11. H

    mulle opetettiin , vain hullut valvoo öisin

    Eli sä oot hullu vaan silloin tällöin. :snotty:
  12. H

    G : autonne merkki ja vm.?

    Volvo S40? miehellä vuosimalli 200x, ihan paska auto! Jatkuvasti jotain tietokonevikaa, käy korjaamolla ja maksaa useamman satasen korjata ja kahden viikon päästä sama varoitusvalo palaa! Mulla ihana vanha corolla, joka ei temppuile. Unohdin vaihdattaa siihen jakopään hihnan ajallaan, katkes...
  13. H

    Paljonko on sun ÄO?

    No mutta niinhän sitä sanotaan (ainakin meidän äiti sanoi), että paras tapa todistaa tommosille on pärjätä elämässä ja senhän sinä oot tehnyt! :flower:
  14. H

    Ei j***lauta!

    Miksi sitten ao. henkilö ei korjaa vääriä luuloja. Vaikka ihan yv:tä laittamalla. Minulle ei tulisi mieleenkään syyttää aiheetta, mutta en myöskään hyväksy sitä, että tullaan v**tuilemaan ketjuihin, joihin ei oikeasti ole mitään asiaankuuluvaa sanottavaa!
  15. H

    Paljonko on sun ÄO?

    Voi vitsit mikä ope! Vainosiko sua pitkään vai ymmärsikö jättää rauhaan?
  16. H

    Ei j***lauta!

    Siis mitkä? intellek eiku intellet eiku intelletkuellit. :laugh: vai oliko se, oliko se sittenkin intellektuellit? :laugh: :laugh: aih, sattuu mahaan...
  17. H

    Taidan mennä

    Voi ei. :laugh: :laugh: :headwall: :headwall: Vastaan sulle nyt. ;)
  18. H

    Mitä olet tänään tehnyt lapsesi kanssa?

    Mulla oon vaan tuo ainokainen, joka on vielä kypsymässä. Oon jutellu sille, yrittäny tuntea liikkeitä ja nauroin sen tohellukselle, kun kuunneltiin sydänääniä eilen neuvolassa. Ensin oli jossain kaukana ja yht'äkkiä kuulu kauhee tohellus ja kolaus sitä anturia vasten ja sit kuuluki sydänäänet...
  19. H

    Voisko olla tuplaonni jne. tässäkin ketjussa?

    Kerros nyt, tuplis tai kuka oletkin, mistä noi sun antipatiat mua kohtaan johtuu? Oletko kenties entuudestaan tuttu?
  20. H

    Voisko olla tuplaonni jne. tässäkin ketjussa?

    :laugh: :laugh: Mä bongasin sen heti. Ai, että sitä ärsyttää... :laugh: :laugh:

Yhteistyössä