Hakutulokset

  1. D

    Miten sitä löytäis ULKOMAILTA töitä??

    Jos haluut Briteista niin jotain toita loytyy gumtree.com..
  2. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Heippa ladyt! Täällä ollaan jo sujuvasti suomen maalla, koneella ei ole tullut käytyä aikoihin! Ompa kiva taas lueka teidän juttuja. Olen ehkäpä tietoisestikkin pysytellyt vauvapalstoilta pois, sekun tuppaa stressaamaan. Tällä hetkellä kierto sekaisin, aina vaan. Huidellut edellisissä...
  3. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Tulin kurkkaamaan mita tanne kuuluu. Julian ja Lilo , onnittelut vaikkei tunnetakkaan ;) YP, voi kun ma toivon, etta sinne teille pain saatais plussaa :flower: :) Taalla alkoi jo eilen menkat, eli tanaan kp2. Voihan. Kierto jai vain 23 paivaiseksi! Koko ajan lyhenee, kumma...
  4. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Emmama onnittelut! :flower: Kiitos painonpudotusonnitteluista =) Karppaus on avainsana ;) Btw, minulla on tänään perjantaina kp2/25-32
  5. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Heippa tytot, oon laihduttanu ja kayny lahinna tuolla laihdutuskerhossa viimeaikoina. Painoa tippunu nyt n. 10kg!!! Ja mika kummallisinta...kierrosta on tulossa tooooodella lyhyt.. taitaa kylla heittaa nyt ihan miten sattuu, silla nyt yolla alkoi menkat klo 1. Ja torstaina olisi kp26 eli nyt...
  6. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Mulla lammot oli koholla oviksen jalkeen, mut pari paivaa ennen menkkoja laskee... plaah :D Kai jos ne pysyy koholla nii vois olla pieni toivo ;)
  7. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Mulle tuntu ennen mahdottomalta olla ees yks paiva ilman herkkuja... ja mieluiten viela montaa eri sorttia ja paljon. Yhtakkia vaan paatin, etta tasta on tultava loppu :D Tallasta kyl ei kovin usein mulle tapahdu, et saan sellasen tietyn vaihteen paalle itessani, mut heti ku mul on se niin...
  8. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Joo tosiaan eilenhan ne alkoi ja tanaan siis kp2/28-32 . Olis kylla siistia jos kierto asettuis tuohon 28! JA miinuksella alotettiin tama viikko, paino putoo ihanasti. 1.1.2009 alkaen oon syonyt 2 kertaa karkkia. Kerran jaateloa, yhden muffinssin, pari pop corn pussia, eli herkkujakin oon...
  9. D

    ~Great Girls~ vol.2

    tanaan mulla on 28/31-32 ja musta tuntuu etta menkat on alkamassa?? Ei oo varmaan ikina ollu nain lyhytta kiertoa. Outoa. Voikohan vaikuttaa painon pudotus yhtakkia.
  10. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Hei tanne pitkasta aikaa :) Kierto lahenee loppujaan, ei odotuksia. Paino tippunut nyt n. 7kg yhteensa. Varmaan pidan palstataukoa viela, kun nyt en oo stressannu ollenkaan, niin on tehny tosi hyvaa.. :)
  11. D

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Mut voi laittaa listalla tjotille ja taustailemaan. Koitan relata :) Kayn varmaan valilla lukemassa kuitenki! Kuulemiin :wave:
  12. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Moikka, ollut vahan hiljaiseloa. .. ton viimisen tadin tulon jalkeen.. Karppaukseen maki taidan taas siirtya. Kylla se vaan on herkullinen elamantapa :p
  13. D

    Miten olis vuoden -09 ensimmäinen profiilipino

    Tulikohan nyt oltua turhan rohkea... No taalla ollaan :wave:
  14. D

    Minkä takia kuntosaleilla katotaan mulkkaavasti päästä varpaisiin

    Ma oon kayny ylipainosena (n.40kg) salilla eika kukaan kattonu mitenkaa pahasti :) Eika ylinpaataan kattonu. Ihan rauhassa sain olla :p
  15. D

    Voi hitto että tää maa kaipaa...

    Kylla ma mielummin pilvea kayttaisin, kun alkoholia. Molemmat testattu.
  16. D

    ~Great Girls~ vol.2

    Makaan en tykanny siit greippimehusta, join kerran ja oksensin ja ei tee enaa mieli :laugh: Joten se siita. Uudenvuodenlupaus on kas kummaa laihdutus. Ja karkkilakko. Mulle on kamalan vaikeeta luopua ruoasta mutta eilen jotenki sain heitettya kaikki herkut ja suklaat roskiin. Tosi hyvin...
  17. D

    Onhan se kiva olla lapsen ammana

    En nyt tajunnu, mut hyvaa uutta vuotta sullekki! :xmas:
  18. D

    Millaisilla kk tuloilla olisit valmis tai pystyisit maksamaan 1350e vuokraa?

    Hiton kallis vuokra, mut ite voisin maksaa sen jos jostain syysta olisin niin tyhma et vuokraisin noin kalliin kampan ja mun tulot olis vahintaan 2350 verojen jalkeen. Eli tonni kateen kuussa vuokran jalkeen.
  19. D

    Ketäs paikalla?

    :wave:
  20. D

    Kenellä kokemuksia lesborakkaudesta/seksistä?

    On kokemuksia, mukavaa ja joskus tuntuu jos sittenki oon enemman naisiin pain... ei voi tietaa... :p :D

Yhteistyössä