Hakutulokset

  1. Ä

    Suksikaupoille pitäis munkin lähteä..saiskos apuja

    kannattaa ostaa molemmille jo monot. Eli ihan kunnon sukset siteillä. Oppii alusta asti hiihtämään hyvin ja kunnon vehkeillä =) Toivottavasti löytyy hyvät sukset, kun kuulemma ovat aika finaalissa koko Suomessa. Joku mainosti, että Prismassa olisi koko paketti 89?.. Tiedä sitten missäpäin suomea!
  2. Ä

    Paljonko teillä painaa 4- ja 5v tytöt?

    Miehen tytöt ovat pyöristyneet ja pahasti. Haluaisin tietää, paljonko painoa on liikaa. Kun vertaa omiin poikiini, niin samat painot olleet heillä vasta 7vuotiaina! Mitat siis 110cm ja 24.7kg ja 121cm ja 25.3kg. Yritin hakea netistä kasvukäyriä, mutten saanut verkkoklinikan laskuria toimimaan...
  3. Ä

    Jos on puhelinlasku maksamatta

    Yleensä herjaa ettei saa yhteyttä. Ihanku olis puhelin kiinni. Joskus tuuttaa vaan samalla lailla kun olis varattua, hiukan nopeemmin vaan
  4. Ä

    Hyvä lasten kirjakerho 2 luokkalaiselle?

    merkurius kirjakerho. Meillä ainakin tykkää niin 2- kuin 3 luokkalainenkin =)
  5. Ä

    Mikä tää tämmönen numero oikeen on??

    Tuo +420 on Tsekin maatunnus. Tarkastin just kännystä, kun siellä pari kaveria =)
  6. Ä

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Unohdin sit hienosti mein neidin 2kk neuvolamitat. :ashamed: Elikkä 5760g (4450g) ja 59cm (54cm). Upeasti siis kasvetaan, mut huomaa et on tyttö, koska 400g syntyessä kevyemmät veljensä ovat painaneet jo yli6kg tuossa vaiheessa. Oletteko muut mukana siinä pneumakokki rokote-ryhmässä? Me...
  7. Ä

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Heippa! Pauzi, meillä on kääntyilty kyljelleen jo kk ja pari viikkoa sitten neiti heitti mahalta selälleen, mikä nyt jo menee kuin vanhalta tekijältä =) Virallinen nimi saatiin su, joka on Jatta Sara Olivia :heart: Ristiäiset meni hienosti, neiti itkenyt kertaakaan. Täällä kans palaa...
  8. Ä

    Onko joku saanut jo neuvolasta ohjeita sikainfluenssan takia??

    viime viikolla lääkäri sanoi että syksyllä alkaa riskiryhmän rokotus, eli mm vauvat, raskaanaolevat ja vanhukset etc. mut nyt uutisissa puhuu, et tulee maksulliseksi.Eli taida lapset rokotusta saadakaan.. ja sen kuulemma voi antaa ihan pienellekin vauvalle
  9. Ä

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Heippa! Väliaika infoa vaan, että vaihdoin nimimerkin pian3xäippä tähän.
  10. Ä

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Ja mut =)
  11. Ä

    Montako lasta teillä on?

    Asutaan maalla, yhteensä 5 lasta, joista 1 yhteinen ja molemmilla vielä 2 ennestään
  12. Ä

    Suositelkaa hyvää itseruskettavaa

    Olen itse polttanut joskus jalkani tosi pahasti ja ne rusketu nyt lainkaan, vaikka yläkroppa ruskettuu nopeesti ja tosi helposti. jalkoihin laittanut sitä doven rasvaa.Kosteuttaa hyvin ja ruskettaa suht luonnollisesti
  13. Ä

    Elatusmaksuista yksinhuoltajille

    Minimin, eli se hiukan yli 130?/lapsi
  14. Ä

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    G meillä neiti istui 850km matkan tuolissa (menomatkan oli vaununkopassa turvaverkossa). Pysähdeltiin vaihtelevasti 2-5h välein siinä 11 h aikana, aina kun hällä oli nälkä. nukkui tosiaan putkeen 5h. Me tosin ajettiin yöllä, eli oli nukkuma-aikakin..
  15. Ä

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Jasmin miten sulla on "arki" alkanut sen kierukan kanssa? Kun mä oon kuullu vaan pahaa siitä, yhellä kaverilla vuosi ½ vuotta putkeen sen laitosta ja mun serkku on syntynyt kierukka "päässä". Muutkin saa tietty kertoa kokemuksistaan :) Mä oon syönyt pillereitä lähes 10v yhteensä ja...
  16. Ä

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Jospa sitä itsekin kirjottais varmaan ekan kerran kk :ashamed: Lukenut kyllä oon teidän juttuja, mutta ehtinyt kirjoitella. Meillä neiti voi hyvin ja kasvaa kovin. Virallisen nimen saa 19.7 ja vielä vääntöä hiukan tuosta kolmannesta nimestä :whistle: Täällä myös hymyillään ja jutellaan...
  17. Ä

    Mitä maksaa mansikat Turussa?

    Myllyssä oli alkuviikolla 3.3?/l
  18. Ä

    milloin käynnistetään, jos vauva liian iso ja mikä on liian iso?

    TYKSssä kuulemma iso vauva on vähintään 4500g. Mutta tietty riippuu onko äiti minkäkokoinen, toimiiko istukka edelleen yms moni muu asia vaikuttaa.
  19. Ä

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Heipat kaikille! Pikakomsua Rockmummylle Eli tuskinpa pumppaus on kiellettyä, koska esim keskolassa sitä hehkutetaan ja toivotaan paljon äideiltä. Ja ilman pumppausta mulla olis ikinä maito noussut, kun vauvaa saanut lähelle lainkaan :'( ja siellä puhuin myös tuosta oluesta, että onko vaan...
  20. Ä

    Juhannus?

    Kaupat auki perjantaina yhteen, eli vapaa oikeestaan vaan la.

Yhteistyössä