Hakutulokset

  1. M

    tein sitten ilmiannon

    siellähä voi valita vain hyviä ystäviä kaverikseen, et ei sinällään ole yhtä "vaarallinen" kun vaikka irc-galleria..
  2. M

    just just

    meilläkin tuota tapahtu joskus pinniksen aikoihin, päätin sit pitää yöasuna bodya ja housuja. :D
  3. M

    kauanko hammasimplantti kestää?

    Mulla lohkes etuhammas joku kolme vuotta sitten. laitettiin paikka, irtosi, laitettiin uus ja nyt on about 2v ollut..
  4. M

    Mitäs jos kynsi irtoaa?

    No meen kyl huomena lekuriin ku vähän on tulehtuneen näkönen.. Katsotaan mitä sielä sanovat..
  5. M

    Mitäs jos kynsi irtoaa?

    Joo tyhmä otsikko, kuhan oli avautumisen tarvetta. :D
  6. M

    Mitäs jos kynsi irtoaa?

    Mulla on nyt kynsi puoliksi ihan mustana, hienosti jäi perjantaina oven väliin. Mut mietin tässä vaan, jos se kynsi kokonaan irtoaa, mahtavan nälköinen sit. :ashamed: Ja toivottavasti ei juuret oo vahingoitunu, kun ovi osu just tuohon kynnen ala puolelle. Ja pirun kipeekin vielä. :snotty:
  7. M

    En ulkoile taaperon kanssa :/

    Meette johonkin lähipuistoon vähän keinumaan ja laskemaan liukumäkeä. Mee ensin edes vähäksi aikaa, ei mitään tunteja tarvii olla. :)
  8. M

    Ihokeliakia, kokemuksia?

    Millainen ihottuma on? Kiinnostais muakin, kun tytöllä jatkuvasti ihottumaa. Käsissä etenkin..
  9. M

    Kun ostat leipää,avaatko palat heti toisistaan?

    Joo en minäkään oo kuullut, eikä oo tullut mieleenkään! :D
  10. M

    mistä näitä äitejä riittää ? vaimoista puhumattakaan

    ihan kamalaa! miten tollaselle edes annetaan lapsen huoltajuus, jos edellisenkin näännytti nälkään. en vaan voi käsittää. :|
  11. M

    Maksaisitteko tästä paketista näin paljon(huutis)?

    tuntuu kyllä aika hurjalta maksaa lähemmäs 400e vaatteista, jotka ei edes menen kovin kauaa.. Siis kun lapset suhteellisen reippaasti kasvaa. nooh, saapa myyjä hyvän potin. :D
  12. M

    Kivoi kakkui :) sis.linkin

    Ihan mageit kakkuja, kaikkee löyty. Peniksestä marijuanaan ja siitä apinoihin! :D
  13. M

    Mitä teen, kun mieheni ei halua hellitellä kanssani?

    Oletko syytä tähän kysyny?
  14. M

    Tsempatkaa mua siivoomaan!

    Nyt on kämppä vähän paremassa kuosis, parit avohyllyt siivosin rojuista ja pyykit pyörii, (ja naapurit tykkää). Se oli jo rankaa. :D Mun sotku ei ihan aamuäreen tasolle yltäny :saint:
  15. M

    miksi jäykistellä häissä??

    Jep, ihan hauska. Mahtoi morsianta hävettää kun kaatui. :D
  16. M

    Tsempatkaa mua siivoomaan!

    Sirkka äläs pilaa mun motivaatiota! :laugh:
  17. M

    Tsempatkaa mua siivoomaan!

    En mä ikinä naapureita ajettele, monesti kyllä anopin kutsuminen kylään on jäänyt sotkun takia väliin :whistle: Kiitos neidit, nyt alan siivoomaan!! :wave: :D
  18. M

    Tsempatkaa mua siivoomaan!

    Mä oon niin kyllästynyt tähän roju määrään, on tiskiä, pyykkiä ja ihme nippulaa joka paikassa. Kuitenkaan en saa aikaseks siivottua :ashamed: kertokaa jotain mikä teidät saa liikkeelle.. :whistle:
  19. M

    Miten tän asian voi ottaa puheeksi jos toinen ei halua edes kuunnella?

    Et sä yksin voi teidän suhdetta elvyttää, vaikk akuinka haluaisit. Kyllä siihen kaksi tarvitaan..

Yhteistyössä