Hakutulokset

  1. M

    Fb kavereita?

    Moikka! Oon 29v. äippä pirkanmaalta ja tällä hetkellä kotoäippänä 4kk. pojalle, perheeseen kuuluu myös isukki sekä 2 koululaista ja eläimiä =) Olis kiva vaihtaa ajatuksia fb kautta ja tutustua ja joskus treffatakkin. Itse tykkään sisustamisesta,pihanlaitosta ja tällä hetkellä rempataan...
  2. M

    Valkeakoskelta ketään?

    Moi! Äippä kohta 30v. ja poika 4kk. kaipailee vaunuilu,kahvittelu ym. kamuja valkeakoskelta... Perheeseen kuuluu myös mies ja 2 koululaista sekä koira ja kissoja :D Ollaan jokunen aika sitten muutettu ja olis kiva tutustua paikallisiin äiteihin/odottajiin, laita viestiä rohkeasti =)
  3. M

    Vauvalla epilepsia

    Onko muita joiden vauvalla todettu epilepsia, olis kiva vaihtaa ajatuksia... Meidän poika 3kk 2viikkoa päälle kun oltiin viikko sairaalassa kohtauksien takia ja löydettiin oikealta puolen aivoja sähkökäyrältä poikkeamaa ja kohtaukset siis sellaisia että vasen käsi nykii ja silmät tuijottaa...
  4. M

    ¤¤¤Tampereen mammat ja odottajat¤¤¤

    Heips!:wave: Täällä ois kahden lapsen äippä tesomalta,lapset 9v. & 6v....potee myös kovaa vauvakuumetta... :D
  5. M

    Äitejä tampereelta?

    Täällä ois yks äippä tesomalta 9v. & 6v. lapset :wave:
  6. M

    Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

    Täällä 26v. kahden lapsen äippä tesomalta =) Lapsukaiset tyttö -01 & poika -03 etsii myös kavereita & äippä kamuja lenkille,kahville,shoppaileen tms. :flower:
  7. M

    Tamperetta kuulutan!

    Tääl olis 26v. äippä joka kaipais lenkki,kahvittelu ym.seuraa =) Mulla on myös poika 5v. ja tyttö on 8v. Asutaan tesoman suunnalla, jos kiinnostaa ni laita yv =) :flower:
  8. M

    Tampereen äidit ja taaperot hei!!!

    Tiedät varmasti tän ristimäen alueen, missä iso parkkis ja piha, grilliä vastapäätä? :) Paljon on äitejä monesti ulkona, mutta hurjan huonosti tullu tutustuttua kehenkää. Jotenkin vaikeaa mennä sanomaan moi ja jutustella enemmän :) Juu asutaan varmaan samoilla taloilla :D grilliä vastapäätä...
  9. M

    Tampereen äidit ja taaperot hei!!!

    Käyn 3 vuorotyössä ja sillon kun on vapaa aikaa niin ois kiwa treffailla muita äitejä esim. jollain leikkipaikalla tesomalla kun en bussilla viittis pitemmälle lähteä (laiska kun oon)..ja poitsulle 5v. ois kiva saada leikkikamuja samoilta nurkilta ;)
  10. M

    Tampereen äidit ja taaperot hei!!!

    Täällä myös 5v. pojan ja 7v. tytön 25v. äippä tesomalta grillin läheltä!
  11. M

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Olen 25v. äippä ja jo työelämässä mutta olis kiva saada lenkkeily,kahvittelu seuraa ja lapsille uusia kamuja=) Lapset ovat poika 5v. ja tyttö 7v. kolmas haaveissa :heart: Mailaa miru83@suomi24.fi
  12. M

    Äippä kamuja tampereen tesomalta

    Moi! Olen 25v. äippä tesomalta.Lapsukaiset ovat tyttö 7v. poitsu täyttää 5v.. Olis kiva saada lenkkeily,shoppailu ja kahvittelu seuraa samaa ikä luokkaa olevista äideistä/tulevista äideistä=) tesoma,ikuri,tohloppi,kalkku alueelta :flower:

Yhteistyössä