Hakutulokset

  1. H

    Tuike voimaryhmä yksinodottajille

    Tuike voimaryhmän tapaamiset yksinodottajille ja yksin lapsen saaneille joka kolmas tiistai klo 16.00-18.00 PPY:n puutalossa (Hämeentie 130A, lähes Taikin taloa vastapäätä). Tervetuloa myös lasten kanssa! Tuike kevät 2010 12.1. Nauru ja huumori voimavarana 2.2. Kiltti tyttö vai...
  2. H

    Yksin odottajia?

    Ohjelma -09: 17.11. TUNTEET JA JAKSAMINEN: psykoterapeutti Tiina Karvinen alustaa (PPY:n lapsenhoitaja paikalla?) 8.12. PIKKUJOULUT: glögiä, nauruterapiatuokio äideille ja lapsille, vierailijana kolmosten täysyksinhuoltaja Tiina Haantila TUIKE-tapaamiset joka kolmas tiistai PPY:n...
  3. H

    Yksinodottajien ja yksin lapsen saaneiden kohtaamispaikka Tuike!

    Ohjelma -09: 17.11. TUNTEET JA JAKSAMINEN: psykoterapeutti Tiina Karvinen alustaa (PPY:n lapsenhoitaja paikalla?) 8.12. PIKKUJOULUT: glögiä, nauruterapiatuokio äideille ja lapsille, vierailijana kolmosten täysyksinhuoltaja Tiina Haantila TUIKE-tapaamiset joka kolmas tiistai PPY:n...
  4. H

    Yksin odottajien ja yksin lapsen saaneiden tapaamispaikka TUIKE!

    17.11. TUNTEET JA JAKSAMINEN: psykoterapeutti Tiina Karvinen alustaa (PPY:n lapsenhoitaja paikalla?) 8.12. PIKKUJOULUT: glögiä, nauruterapiatuokio äideille ja lapsille, vierailijana kolmosten täysyksinhuoltaja Tiina Haantila TUIKE-tapaamiset joka kolmas tiistai PPY:n Toukolan talossa klo...
  5. H

    Yksinhuoltajakamuja Hesasta

    määki haluisin kamuja! oon 26- vuotias ja asustelen 1,5vee pikku-ukkelin kaa Hesassa. Kivointa ois laittaa yhes ruokaa, leikkipuistoilla, käydä taidenäyttelyssä, kahvitella yms. Ja voishan sopii kimppatreffit jos joku tietää paikan jossa vois kokoontua tai esim jos jonkun kotona on tilaa tai...
  6. H

    Miten päästä yli vihasta ja muita vinkkejä mutkikkaaseen tilanteeseen

    moi! Mulla kans samanlainen luuseri exä ja pitkään sai vääntää ennenkun tajusin, et mun on asetettava omat rajat tosi tiukaksi sen suhteen. Tuli ja meni ja dokas mielummin ku oli pojan (nyt 1vee 5kk). No nyt ei kuukausiin oo siitä mitään kuulunu ja hyvä niin. Helpompaa järjestää arki kun...
  7. H

    Muista yksinhuoltajista seuraa pääkaupunkiseudulla!!

    Suosittelen Tuike- ryhmää: http://voimakirja.vuodatus.net/page/TUIKE YH-olohuoneita on eripuolilla kaupunkia, kannattaa kattoo tuolta: http://www.paksy.net/Helsinki/ohje.htm
  8. H

    Yksin odottajia?

    Oon 1,5vee pojan yksinhuoltaja. Raskausaikakin meni aika yksinäisissä merkeissä, vaikka iskä sillon oli jollain tasolla kuvioissa, kun omilta intresseiltään ehti. Nyt jälkiviisaana ajattelen, et ois jo heti ensimerkkien aikana, eli ekalla kolmanneksella, pitäny tehä miehelle homma selväksi etten...
  9. H

    mitä mieltä olette yh-isistä??

    Tunnen yhen yhäri-iskän ja se on ainakin alusta asti antanu lapselleen kaiken, ja ollu mahtava isänä, jee! Mut ongelma on et sen on ollu vaikee pyytää apua arjessa. Äitiä ymmärretään jos se ei yksin jaksa, mut mites isät sitte. Mistä se tuki tulee?
  10. H

    Ihanaa! Enää ei tartte olla yksin!

    Heippa, Olen 05/07 syntyneen pojan totaaliyhäri ja vihdoin hyväksynyt tän yksinhuoltajuuden ja löytänyt siitä hurjasti positiivisia juttuja. En kaipaa nyt kumppania arkeeni, sillä olen löytänyt seuraa muista äideistä. Se on tarpeeksi ja mahtavaa kun joku ymmärtää mun elämäntilanteen täysin...

Yhteistyössä