Hakutulokset

  1. M

    Lapselta lahja miesopettajalle?

    11 ja risat. Nyt Tarjoustalossa näkyy olevan kaikki muut mukit 10e/kpl. Nämä Siestat ovat taas norm.hinnalla.
  2. M

    Idea-apua lasten kesäriehaan ? =)

    Tässä 7v-synttärikutsuja suunnittelen ja jostain pongasin vesi-ilmapalloheiton. Eli täytetään vesi-ilmapalloja reilusti etukäteen ja niitä heitellään esim. lasten uima-altaasen. Itse ajattelin hiukan vaikeuttaa asiaa ja tehdä erikokoisia "reikiä" joista pallot pitää heitellä.
  3. M

    Leirikoulusta (6 luokkalaisten )

    :whistle: Siis tuo esikkohan olikin jo toissa syksynä eli syksyllä 2007... Eli ei tainnut mamatsun poika olla samalla reissulla :D Useampi luokka on ilmeisesti tehnyt leirikoulureissuja tuonne Oivankiin tuolta Jv:sta.
  4. M

    Leirikoulusta (6 luokkalaisten )

    Viime syksynä Vantaalta Kuusamon Oivankiin. Kilometreistä en tiedä, mutta paljon... Muistaakseni 310euroa/oppilas tuli maksamaan. Puolet maksusta meni bussimatkoihin, mutta maksoimme mielellämme hiukan enemmän turvallisesta matkanteosta. Rahaa kerättiin yhdessä kuusi vuotta.
  5. M

    Suosittele hyvää kosmetologia Tikkurilan (Vantaa) lähistöltä!

    :wave: Muita vinkkejä!? Jo taas on kiirus... lahjakortti pitäs huomenna jostaan hakea... :whistle:
  6. M

    Suosittele hyvää kosmetologia Tikkurilan (Vantaa) lähistöltä!

    Nyt tarvin pika-apua, pitäisi löytää kosmetologi Tikkurilan lähialueelta.
  7. M

    voiko saada kolmen tytön/pojan jälkeen..

    ystävälläni kuuden tytön jälkeen tuli poika
  8. M

    RETKIPAIKKOJA lasten kanssa? Tuusula-Järvenpää-Kerava-Vantaa

    Vinkatkaapa mitä mukavia retkipaikkoja löytyy akselilla Vantaa-Kerava-Järvenpää-Tuusula! Lasten kanssa oltaisiin lähdössä, ikähaitari 1-5v. Etsimme paikkaa jonne voisi mennä aamupäivällä, jossa voisi syödä omia eväitä, olisi ehkä kotieläimiä, ei hurjan kallis/mieluiten ilmainen... :whistle...
  9. M

    SAA POISTAA Syksyllä uudelleen...

    :wave: saa poistaa
  10. M

    SAA POISTAA Syksyllä uudelleen...

    MLL:n Korson yhdistys järjestää lastentarvikekirppiksen Korsotalolla (Korsontie 14) Sunnuntaina 19.4.09 klo 10-13. Perinteinen kirppis jossa myyjät myyvät itse omat tavaransa. :wave: =)
  11. M

    Missä voi/kannattaa myydä koulun vanhoja opetuskarttoja?

    Itse asiassa ne ovat vielä koululla rullalla, en ole ehtinyt perehtymään asiaan tarkemmin. Ehdin kuvaamaan "rullat" vasta ensi viikolla =) Mielellämme niistä kunnon hinnan haluamme, koska se on aina plussaa koulun oppilaille. Lisää vinkkejäkin vastaanotan :wave:
  12. M

    Missä voi/kannattaa myydä koulun vanhoja opetuskarttoja?

    Vanhempaintoimikunta sai koululta myytäväksi vanhoja isoja, rullattavia opetuskarttoja ja myyntirahat käytetään oppilaiden hyväksi. Osaisiko täällä plussalla kukaan neuvoa mihin niistä kannattaisi laittaa myynti-ilmoituksia? Kaikki neuvot otetaan vastaan :wave: Minulle voi myös vasta...
  13. M

    Tacticin Aasinsilta pelin ohjeet hukassa, oisko jollain?

    :hug: :hug: :hug: Superkiitokset sinulle Miracles :wave:
  14. M

    Tacticin Aasinsilta pelin ohjeet hukassa, oisko jollain?

    Aasinsilta pelin ohjeet hukkuneet. Löytyisikö keltään kyseistä peliä ja voisi ystävällisesti vaikka skannata s-postiin ne ohjeet? Peli on siis jo muutaman vuoden vanha. Lapset löysivät kaapista, mutta nyt ei oikein päästä pelaamaan kun kaikki muistavat ohjeet eri tavalla. :) Löytyisikö...
  15. M

    Käytettyjen vaatteiden yms.hinnat nousseet.

    Ja sitten kun myyt hintaan 0,20-0,50e ajatellaan että "noissa tavaroissa on varmasti vikaa". Nimimerkillä kokemusta on :D Mulla suurin osa lastenvaatteista on tuon 0.50, koska meillä niitä ei enää tarvita. Yleensä käynkin myymässä vain MLL:n kirpparilla, jossa pöytävuokra on 5e...
  16. M

    Pystyykö sillä hyvä joulumieli 70En kupongilla ostamaan päivittäistavaroita?

    Asiasta on lisätietoa MLL:n sivuilla http://www.mll.fi/ajankohtaista/hyva_joulumieli/ Suklaa on elintarvike. :p Saattaa olla kauppiaskohtainen juttu vaippojen ja pesuaineiden saanti, yleensähän muutenkin pikkukaupoista saa parempaa palvelua. Mutta ruokalahjakortteina nuo kyllä jaetaan...
  17. M

    Mitä teidät/tuttavien 15v tytöt on pyytäneet joululahjaksi?

    Olen kerännyt kummitytölle teema sarjaa. Ja kerään edelleenkin vaikka on jo kotoa pois muuttanut.
  18. M

    Onko kellään tänään siivouspäivä?

    Meillä vietetään sairaslomapäivää. Tulppa jalassa, joten jalan lepuutusta päivän ohjelmassa. :headwall:
  19. M

    Lapsen jalat jäässä vaunuissa!!!?? Mitä päälle?

    Oliko ihan kunnon villasukat? Ei siis sekoitetta.
  20. M

    veritulppa jalassa

    olen vasta eilen kotiutunut sairaalasta ja eka verikoe huomenaamulla. Kymmenisen vuotta sitten kun oli tuo keuhkoembolia, niin jouduin ravaamaan jatkuvalla syötöllä verikokeissa. Ei pysynyt ollenkaan hoitotasolla. Vaikka syömisetkin tarkastettiin suurennuslasilla |O En yksinkertaisesti mahdu...

Yhteistyössä