Hakutulokset

  1. A

    vuoto ja plusssan vahvistuminen

    Minulla oli sama tilanne viime syksynä. Kahden alkion tuoresiirto tehtiin. 7 tai 8 päivää siirrosta testasin, kun alkoi tuhruvuoto ja päänsärky, jotka liittyivät normaaliin kuukautiskiertoon, haamua näytti.Olin varma ettei onnistunut, mutta vuoto ei alkanut kunnolla, vaikka useana päivänä...
  2. A

    * Hoidot KYS 2011 *

    Iloksi: Me olemme käyneet syksyllä Kuopiossa Intiimissä IVF hoidon. Silloin eivät tehneet punktiota Kuopiossa, me mentiin päiväksi Jyväskylään ja siirtoon myös sinne. Haluan kertoa sinulle meidän tarinan kun tiedän hoidot kuulostaa niin tutuilta.. Me yritimme pitkään vauuvaa ennenkuin menimme...
  3. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei vaan kaikille! Paljon Onnea plussanneille, ja halaus niille jotka vielä plussaa odottavat! Käyn melkein päivittäin kuulumisianne seuraamassa, mutten oikein ehdi kirjoitella. Meillä pitkä taival hoidoissa. Vuonna 2008 syntyi poika, joka onnistui 1. IVF tuoresiirrolla. Toista lähdimme...
  4. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei! Saanko liittyä seuraan? Meillä lapsettomuutta pitkään takana. 1. IVF hoidon tuoresiirto toi plussan (tuli paljon munasoluja, hyperi lähellä), poika syntyi kesällä-08. Toista lähdimme innoissamme yrittämään pakastealkion siirrolla, joka ei onnistunut. Sitten olemme tehneet kunnallisella...
  5. A

    Refluksi on, lisäksi maitoallergiaa?

    Meillä aivan samanlaiset oireet kuin vauvallasi. Meillä poika nyt 1,5 vuotias, ja hänellä todettiin 2 kk iässä maitoallergia ja pari viikkoa siitä refluksi tauti. Oireina oli tosi pahan hajuiset ilmavaivat ja kakka, itkuisuus ja nukahtamisongelmat. Lisäksi maidon jälkeen koski röyhtäy kovasti...
  6. A

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 5 ¤¤

    Ahmutar: Meille ei käynyt Jekovit (refluksia), mutta deetipat käy, suosittelen!
  7. A

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 4 ¤¤

    Heippa vaan kaikille! Olen joka päivä käynyt lukemassa kuulumisianne, mutten ole ehtinyt kirjoitella. En voi ottaa kantaa Zyrtec-keskusteluihin, kun en ole pojalla sitä käyttänyt. Millaisiin allergiaoireisiin te käytätte sitä? Meille on taas muutama ruoka-aine saatu kehiin, eli nyt menee...
  8. A

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 4 ¤¤

    Luppis: Aloitin 1tl ja nyt on kohta viikko annettu joten määrä on ehkä 1 rkl/pvä. Tänään päiväunet on taas olleet risaiset, mutta viime yö oli jo vähän parempi..Jospa se maha tottuisi ja unet paranisi! =)
  9. A

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 4 ¤¤

    Heippa kaikille! Meillä ollaan edetty hyvin kiinteiden ruokien suhteen.. Ensin saatiin ruokavalioon Hollen hirssipuuro, sitten Piltin peruna/parsa, seuraavaksi olikin liha tarkoitus saada mukaan. Annoin pojalle kanaa vajaan viikon ajan. Päiväunista huomasi että poikaan koskee, ja yöt oli...
  10. A

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 4 ¤¤

    Kiitos Ahmutar hyvistä vinkeistä. Sinulla taitaa olla paljon tietoa allergioista ja refluksista. Oletko koulutukseltasi terveydenhoitoalalla, vai itse "opiskellut"? Meillä edelleen yöt huonoja. Poika itkeskelee aina klo 02-04, välillä saan rauhoittumaan, mutta sitten taas herää 15 min päästä...
  11. A

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 4 ¤¤

    Heippa! Käyn melkein päivittäin lukemassa kuulumisianne ja olen kyllä hengessä mukana, ja yritän poimia vinkkejä itselleni. Meillä 7,5 kk suolioireinen maitoallerginen poika, maitona Neocate+Zantac refluksiin. Noin kuukausi sitten aloitimme kiinteät, 1 uusi viikossa. Nyt ruokina Piltin...
  12. A

    Uniasiaa!!

    Siis Galluppia millaiset teidän normaalit yöt ovat, ja millaisia ne yöt jos on lapsi saanut jotain joka ei sovi? Kiinnostaa myös lapsen ikä ja onko kiinteitä käytössä.. - Poika 7 kk, NC, syö hirssipuuroa, bataatti kokeilussa. Yöunet noin 10 tuntia joista 1 kertaa syönti ja 2-3 kertaa tutin...
  13. A

    Hikka ja allergiaoire?

    Hei! Aloitimme 6 kk ikäiselle pojalle eilen Hollen hirssipuuron. Eilen annoin noin 3 tl ja tänään noin 5 tl. Tänään ollut pojalla hikka kolme kertaa!! Viestiikö hikka että hirssi ei sovi vai voiko olla totutteluoire? Tietenkin jatkan antamista, mutta harmittaa jo nyt etteikö hirssipuuro...
  14. A

    antibiootti allergiselle

    Alotin samalla maitohappobakteerit Bioteekin Probiootti baby nimiset, olen aloittanut varovasti puoli pussia päivässä. Poika valvoi viime yönä 6 tuntia, nukahti 15 min kerrallaan.. :ashamed:
  15. A

    antibiootti allergiselle

    Meillä puolivuotias maitoallerginen poika, taitaa olla myös ruoka-aineallergioita. Pojalla todettu korvatulehdus, johon kipulääkkeenä käytimme nestemäistä panadolia. Yöt meni mahdottomiksi ja kakka vesiripulille panadolista, joten arvelin että panadolissa käytetyt lisäaineet ei pojalle käy. Nyt...
  16. A

    apua kaivataan ruoka-allergia asiassa

    Yöhulinoinnit jatkuvat. Lapsella on yskä, mutta taas heräillään tunnin välein. Lapsella paljon ilmavaivoja, aina kun juo Neocatea niin piereskelee, ja yölläkin kun heräilee tulee yleensä pieruja. Pyllyaukko on aina punainen, vaikka laittaisin mitä rasvaa tai talkkia.. Mietin vaan että...
  17. A

    apua kaivataan ruoka-allergia asiassa

    NallePuh82 Meinasin jättää Zantacin tauolle mutta en jättänytkään, kun yöunet meni taas levottomiksi ja lapsen suun ympärille tuli punaisia näppyjä. Minä olen yhdistänyt nuo näpyt refluksiin, en tiedä miksi. On hyvä varmaan kokeilla ensin sitä hirssiä. Kannattaako sitä tilata netistä vai onko...
  18. A

    apua kaivataan ruoka-allergia asiassa

    Kiitos vielä kaikille vastauksista!! Voi olla että olen liian nopealla tahdilla kokeillut kiinteitä. Pitää tosiaan pitää riittävä tauko kokeilujen välillä. Itse on vaan aika väsynyt näihin kokeiluihin, ja salapoliisintyöhön, varsinkin kun meillä on viimeiset 1,5 kk nukuttu aika huonosti. Viime...
  19. A

    apua kaivataan ruoka-allergia asiassa

    Ahmutar:Meillä oli mielestäni hyvä tilanne, ennenkuin menimme lasten allergialääkärille, noin 1,5 kk sitten. Lapsi heräsi kerran yössä syömään. Silloin meillä käytössä jekovit, nc ja zantac. Yritetään taas rauhoittaa tilanne, kun ollaan koko porukka oltu kipeinä joten yöheräilyt ei kerro nyt...
  20. A

    apua kaivataan ruoka-allergia asiassa

    Kiitos vastauksesta! Eli meillä se tilanne nyt etten ole löytänyt yhtaan kiinteää joka kävisi. Siksi mietin tuota Zantacia, kun se aiheuttaa pahanhajuiset ilmavaivat. Mistä tuota symbiofloria voi ostaa? Okka,tipunen, ahmutar ja äityix: miten teidän lapsenne reagoi epäsopivaan ruokaan? Mitkä on...

Yhteistyössä