Hakutulokset

  1. S

    Minkälaisia lapset, joiden diagnoosi F83?

    \ Meillä on lapsella myös usean muun dg:n ohella F83 ja oli kyllä mielenkiintoista kommentistasi lukea että taustalla on ajatus mahdollisesta kevasta! Meillekin psykologi sanoi ettei kysymys ole kevasta ja lääkäri loppupalaverissa sanoi ettei kommentoi. Minusta on psykologilta aika rohkeaa...
  2. S

    Tarkkavaisuushäiriö ja kalenteri

    Eli strukturoitu viikko ohjelma,meilläkin on, tein pahvista ja tarranauhasta sellaisen. Meillä käytetään viikonpäivä värejä ja kuvia :), olemme tosin nyt tehneet niin kun lapsi on vielä aika pieni ja ajanhahmotus on muutenkin vaikeaa niin laitamme esiin vain seuraavan päivän tai aamulla heti...
  3. S

    Kirjekavereita hakusessa

    Tässäpä sähköposti osoite,mieluiten aina yv:llä vaihtelisin ensin tietoja mutta unohdan aina että kirjautumattomallehan tämä mahdollisuus ei taida näkyä? Poista @-merkin molemmin puolin välilyönnit =) suonatar @ elisanet.fi
  4. S

    Muita Tukholmalaisia täällä??

    En asu Tukholmassa mutta sukua asuu muualla Ruotsissa kyllä. Olisi mukava kirjoitella, tässäpä osoitteeni suonatar@elisanet.fi
  5. S

    Kirjekavereita hakusessa

    Hei! Huomasin tuossa nyt muutaman vuoden äitinä olon jälkeen että ennen niin tiivis ja suhteellisen laaja kirjekaveri verkostoni on kadonnut jonnekin? Olisikin mukava saada uusia kirjekavereita,pitkän linjan ja toivottavasti pitkän kirjeenkin kirjoittajia. Olisi mukava jutella ja puhua...
  6. S

    Minkäikäinen olit kun sait erityislapsen?

    Olin 25 enkä tiennyt lapsen mitään muuta kuin että varmaan on tuleva astmaatikko, noita muita diagnooseja vain alkoi sitten ropissa pikku hiljaa.
  7. S

    erilainen lapsi ja missä vaiheessa sisarus?

    Mekin kovasti haaveillaan jo seuraavasta joka on silleenkin jo arvokas että on tosiaan tarkkaan harkittu ja mietitty. Vähän "apuvoimia" joudumme käyttämään mutta onneksi tämä esikoinen pitää meidät niin työn touhussa ettei kerkii "vauvakuumeileen" ainaskaan kovin paljoa ;) Välillä tulee tunne...
  8. S

    psykomotorisen kehityksen viivästys

    Meillä on huomattavasti lievempi oireisena ollut näitä samoja mutta tuolla perheklubilla voi löytää seuraa ja yahoolla keskustelulista. http://health.groups.yahoo.com/group/hypotoniset/
  9. S

    Makrokefalia

    Hei! Meillä on myös makrokefaliaa ja on ihan sukuperäistä myöskin. Sen verran tiedän että tämä voi aiheuttaa periaatteessa samoja oireita kuin Hydrocefaliassa mutta se riippuu siitäkin että miten suvussa on näitä "sivuoireita" esiintynyt. Minulla itselläni nimittäin on isompi pään ympärys...
  10. S

    KESKI-SUOMEN ÄIPÄT PINOUTUKAA;)

    Me asutaan miehen ja lapsen 4-v kanssa täällä Mäyrämäen suunnalla,auto on meilläkin joten emme ihan jumiudu kotiin :) Meillä on tällä hetkellä oikea kissapesue joka vilkastuttaa kummasti arkea,kovasti yritetään lisää lapsia saada.Tähän pinoon laitan siis itseni :D
  11. S

    kavereita jyväskylästä?

    Meidän poika on 4-vuotias mutta perheenlisäystä on kyllä suunnitteilla ja pientä apua clomi kuurista. Asumme siis Jyväskylässä :) Minulle voi laittaa postia uunamir@hotmail.com :)
  12. S

    Jyväskylä,lähiseutu,ystäviä haussa.

    Hei! Asumme Jyväskylässä uusioperheenä,olen iältäni 30-vee ja henkisesti hieman nuorempi :) minulla on yh:na 4-v poju jolla dg:t epilepsia+astma ja allergioita. Meillä on kissa ainakin vielä, pidän kovasti eläimistä.Vauvakuume on myös kova mutta katsotaan auttaako Clomi-kuuri :/ Luen...
  13. S

    Jyväskylä,Oulu ym.suomikin :)

    Hei! Asumme Jyväskylässä uusioperheenä,olen iältäni 30-vee ja henkisesti hieman nuorempi :)minulla on yh:na 4-v poju jolla dg:t epilepsia+astma ja allergioita. Meillä on kissa ainakin vielä,pidän kovasti eläimistä.Vauvakuume on myös kova mutta katsotaan auttaako Clomi-kuuri :/ Luen...
  14. S

    olisin kysellyt

    Itse olin yhdessä vaiheessa yksinhuoltaja ja sinä aikana tutustuin hyvään ystävääni joka oli tuolloin myös yksinhuoltaja. Hänen elämänsä vauvan kanssa oli jota kuinkin tuota. Mies hoiti sentään kodin mutta muutoin ystäväni hoiti lapsen vaikka sektion jälkeen mm. hoitovastuu olisi enempi kuulunut...
  15. S

    Vinkuva kaveri

    Unohdin kirjautua niin eipä näkynyt tiedot,tyhmä minä :x "pienoista sähläilyä ohjelman kanssa" :p
  16. S

    Vinkuva kaveri

    Lainaa viestiä Eli meillä poika 1,5 vuotta joka on aina nuhan yhteydessä vinkunut,yskinyt ja ollut muutenkin hyvin tukkoinen,varsinkin yön aikana ja samat nuhan kestää monia kuukausia.Nyt todettiin infektioastma.Lääkkeeksi ventoline..Millasia kokemuksia teillä on,oletteko pärjänneet ilman...
  17. S

    Epilepsia (+astma?) lapset?

    Hei! Meillä tuli astman (2002) lisäksi tämän vuojen keväällä dg:epilepsia. Hänellä on myös allergioita. Olisin kysellytkin että olisiko täällä muita joilla olisi lapsella epi? Meillä on ja ehkä tuleekin olemaan tarkka dg. selvittämättä mutta arvellaan ihan käytännön kohtausten perusteella että...

Yhteistyössä