Hakutulokset

  1. Moonlightmom

    mitäs tänään tarjolla?

    lihakeittoa,pitkä'stä aikaa. illalla itetehtyi sämpylöit.
  2. Moonlightmom

    Kuinka täydellisiä vanhempia täällä on? Rasti ruutuun.

    [ ] En koskaan huuda tai hermostu lapsilleni. [ ] En koskaan kiroile. [ ] En koskaan riitele lasten kuullen. [ ] Ulkoilen lasten kanssa joka päivä vähintään tunnin, satoi tai paistoi. [ ] Huolehdin siitä, että lapseni liikkuvat vähintään 2 tuntia, joka ikinen päivä. [ ] Huolehdin siitä...
  3. Moonlightmom

    Vieläkö lenkkarit jalassa lapsilla päiväkodissa Etelä-Suomessa?

    koululaisilla on skeitti kengät,4v on tavis lenkkarit ja 6v välikausi goret
  4. Moonlightmom

    myyntilupa?

    eli mistä voi pyytää luvan että voi mennä torille esim myymään leipomuksiaan :D
  5. Moonlightmom

    Kukahan noita vaatehirvityksiä sitten ostaa?

    meil tykätään cars ja spidrmanista..mut perus collari asuja ei osteta ikinä,kamalia.
  6. Moonlightmom

    Suurperheet 4-5 lasta paljonko te vanhemmat tienaatte kuukaudessa?

    4 lasta tienaan käteen 1300€+lapsilisä 700€+ elarit 600€+as tuki 350€ meillä huoneet jaettu että 2 on aina samassa.poikia kaikki. maksaisin harrastuksii mutta ei heitä viel kiinnosta..
  7. Moonlightmom

    Ilmaisesti vielä ei huutiksessa mene talvihaalarit oikein kaupaksi?

    mä kans mietin että pitäskö laittaa ? meneeko pakettina paremmin esim jos on vaiks remun haalari ja reiman 2 osainen? samaa kokoa kuitenki..ei jaksais laitella monia ilmoituksia :D
  8. Moonlightmom

    Saako teidän KOLMASLUOKKALAISET katsoa salkkareita?

    saa.meillä kattoo kaikki 4-8v
  9. Moonlightmom

    Mitä teillä tapahtuu illalla (noin niinkun suurinpiirtein) :D

    teen ruuan ,pojat pihalla tai sisällä leikkii..mä otan pari sidukkaa ja valmistaudun karaoke iltaan.
  10. Moonlightmom

    Oisko Color Kids ulkovaatteet hjyviä?

    minusta on..ollut viime keväällä pojilla käytössä.kestää siinä missä remut ja reimatecit,
  11. Moonlightmom

    Nyt tuntuu että vois vetää perseet oikeen pohjanmaan kautta!

    mä tehny monesti :D mut lapset kyl ollu himas nukkumas.ei mitää kännejä vaan sellaset 6 sidukkaa :D jos mä saan lapset hoitoon niin en mä kyl kotiin jää !
  12. Moonlightmom

    Suren loputtumiin sitä miltä näytän

    ei kannata murehtia :) ite 4 lasta synnyttäny peräjälkeen ja vatsaan jäi löllö plus arvet :D kilot on kantajasta kii :) mä kyl tyytyväinen kuitenki itteeni,koska omistan nätin naaman ja vaatteilla voi piilottaa ne ikävät kohat .tosin jos sattuu itelle huono pvä esim ennen menkkoja niin oma...
  13. Moonlightmom

    Valta on karannut vanhemmilta lapsille

    huomattu kyllä..eisaa edes luunappia antaa eikä kurittaa..mun poikiin ei mikää puhe tehoa!alkaa kärsivällisyys loppumaan..erhdy sit kerranki ottaa tukasta kii ni sossut ja kytät ovella..prkl.
  14. Moonlightmom

    Kotiäidit/kotona olevat, miten vietätte päivänne?

    olin tossa viel viime vkol kotona ,ja lapset hoidoissa..niin mä vietin aikaani pitkin poikin :D en juurika kotona,olin aina kylässä tai ajelemassa ,kirppareilla.en oo koti ihminen.
  15. Moonlightmom

    G: Mitä mielesi tekee juuri nyt?

    noo,mieli tekis suihkuun ja nukkuun :/ mut viel tunti ainaki ooteltava..
  16. Moonlightmom

    Ette kai enää etelän lapset käytä toppavaatteita?

    vk kuteet käytös koulus sekä pvä kodis..toppakamat laitettu säilöön..
  17. Moonlightmom

    laittakaa teidän perheen yhetistulot ja montako henkilöä perheessä on?

    ne3ttona yht 2000 noin..ja perheessä 1 aik ja 4 lasta
  18. Moonlightmom

    Kultarahaksi.fi kokemuksia?

    elikkäs mulla olis tarpeettomia ja rikkinäisii kultakoruja..ja ajattelin tuonne ne myydä..kyselenki että miten ootte saaneet rahaa ja ootteko olleet tyytyväisii?
  19. Moonlightmom

    G: BMI ja kuppikoko

    26 ja f80

Yhteistyössä