Hakutulokset

  1. J

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    :wave: Mulle sais siis päivittää tiedot, nyt on menossa kp 9/30 :wave:
  2. J

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Olipahan sitä tekstiä tullut! Ja onneksi mukana oli plussiakin, toivotan onnea roppakaupalla ainakin Alisalle ja Nasulille. Isot peukutukset b :) d teille. Tervetuloa myös uusille, teille annan sydämestäni :hug: ja toivotan jaksamista! En tiedä tekeekö syksy tämän, vai mikä nyt on mutta...
  3. J

    Olenko ainoa joka ei halua katsoa scifi tai kauhuelokuvia?

    Täällä myös yksi, joka ei tod pysty eikä halua katsoa mitään kauhuun tai scifiin viitaavaankaan :wave: Mulla on pienestä pitäen tullut ne uniin, jopa Hopeanuolet aiheutti painajaisia. En vieläkään pysty niitä katsomaan.
  4. J

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Pitkästä aikaa käymässä ja samaa vanhaa kuuluu, eli mulle voisi päivittää kp 3/30. Taitaa tuo kierto palautua pikkuhiljaa taas "normaaliksi". Huoh... Palailen tuonnenpana, tänne on tullut tekstiä sen verran paljon sitten viime käynnin, joten lukemiseen voi mennä hieman aikaan :)
  5. J

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Happihyppy :hug: :hug:
  6. J

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    :hug: kaikille uudemmille mukaan tulleille. Täällä alkoi tänään sitten sellainen vuoto, että kp1 olisi menossa. Ihan ilman ennakkoilmoituksia paukahti täti paikalle. Hieman heittelee meikäläisen kierrot nyt ja siitä tuskastuneena tilasinkin tänään kunnon paketin kaikenlaisia testejä, nyt ei...
  7. J

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Mahtuisikohan mukaan... :wave: Olen 28 ja mies 31, asutaan pohjanmaalla ja esikoista toivotaan. Ensimmäisen plussan sain maaliskuussa, mutta viikoilla 11+1 alkoi vuoto eikä lääkäri löytänyt ultrassa enää sydänääniä :'( Pikkuhiljaa sen jälkeen ollaan päästy arkeen kiinni ja nyt olisi...
  8. J

    Suosikki karkkipussinne?

    Fazerin Ässä Mix (kaksi hedelmää ja yksi salmiakki B) )
  9. J

    Dodii...mehän siis muutamme Sastamalaan

    Tahtoo!!!!
  10. J

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat VOL. 2 **

    Tervetuloa JospaKuitenkinVieläYksi :flower: Täällä aloitellaan rauhallisesti uutta kiertoa, ensi viikon loppupuolella pitäisi olla tärppipäivät. Voipi olla, että käyn apteekissa hakemassa ensihätään pari ovistestiä. Ollaan varmasti asialla oikeaan aikaan :D Jeju kp8
  11. J

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Mulle sais päivittää kp 1/33 ja yk 2. Ehdin jo pelätä toista ikuisuuskiertoa, mutta onneksi täti saapui paikalle. Pari testiäkin jo kerkesin hätäpäissäni tehdä mutta ehkä ensi kierrosta sitten :)
  12. J

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Mun tiedot on oikein :wave: Piti oikein hieraista silmiään, kun katoin noita kp:iä, onko niitä todellakin jo noin paljon! Jos yhtään vanha kierto pitää paikkaansa niin huomenna pitäisi tädin kurvata paikalle.
  13. J

    Nyt kyllä nolottaa

    Sattuuhan tuota :D
  14. J

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Neilalle onnittelut! Tänne ei vielä mitään sen kummempaa. Tätiä odotellessa, pitäisi kurvata paikalle maanantaina viimeistään. Sopivasti töihin paluun kunniaksi. Olin tänään aamulla muka jotain nippailuja vasemmalla puolella tuntevinani, mutta saapa nähdä. En millään malta uskoa, että heti...
  15. J

    Lomahehkutusta :D!

    Hyvää lomaa :flower:
  16. J

    Onko teidän asunto

    Vanha ja osittain rempattu. Viimeisimpänä kylppäri, putkiremppa tehtiin koko taloon. Kesä ollaan asuttu evakossa, mutta kolmen päivän kuluttua päästään vihdoinkin kotiin! :) edit: meidän asunto on 50-luvulla rakennetussa talossa ja pidän meidän asuntoa kyllä kauniina. Tosin kauneushan on...
  17. J

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Onnea kellopeliappelsiini! :flower: Kiitos KP ja Jeip. Olin näköjään niin unenpöpperössä, kun tuota edellistä viestiä kirjoitin, että kp:t meni väärin. Nyt olisi menossa siis kp 18.
  18. J

    Keskenmeno tuli :(

    :hug: :hug: teille kaikille. Sain itse keskenmenon puolitoista kuukautta sitten, ensimmäisenä hääpäivänäni. Keskiviikkona alkoi tuhruttelu, joka perjantaina yltyi töiden jälkeen kovaksi vuodoksi. Lähdettii sairaalaan ja vaikka viikkoja piti olla 11+1, vastasi koko viikkoa 9, eikä...
  19. J

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Täällä taas... :wave: Jotkut ehkä muistaakin... Plussasin alkukeväästä, joululahja piti meille olla tulossa. Raskaus päättyi kuitenkin keskenmenoon kesäkuun alussa. Nyt on haavat nuoltu ja aloitellaan pikkuhiljaa uudelleen esikoisesta haaveilua :) t. Jeju81 (kp 16/?, yk 1)
  20. J

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** kesäkuussa

    :hug: rallille ja Tipuselle :hug: tiedän tunteenne erittäin hyvin. Minä poistun nyt joukostanne. Meidän rakas muru ei ollut jaksanut kasvaa :'( Mulla oli keskiviikkoillasta saakka joka vessakäynnillä tullut paperiin verta ja eilen töistä lähtiessäni tunsin kuin sitä oikein valui. Saman...

Yhteistyössä