Hakutulokset

  1. A

    Ilmoittaudun joukkoon...

    minulle voi mailailla jos kiinnosta jota kuta. lapset on vauvva ja kaks taaperoikästä.päivät kuluu lasten kans kotosalla.
  2. A

    limatulppa..

    minulla on tuo tulppa irronnu vasta synnärillä joka synnytyksessä.
  3. A

    Kuinka pitkiä synnytyksiä?

    eka n 17h ja ponnistus 58min. poika 3650g 49cm toinen n.10h ja ponnistus 7min. poika 4220g 52cm kolmas 3,5h ja ponnistus alle 3min. tyttö 4090g 53cm.
  4. A

    Äipät 81 ja kuinka monta lasta?

    kaks poikaa ja tyttö
  5. A

    Iso auto?

    meillä kolme lasta ja kolme turvaistuinta. ja auto on volvo 850 varmari. ja hyvin mahdutaan. eli suosittelen volvoa näistä pienemmistä tilavimmista autoista. sitten menee melkein jo maasturin puolelle.
  6. A

    erikoiset nimet

    meilläki luultavasti ristiäiset 10.9. ja eka nimi on päätetty mutta se toinen, ei millään keksitä et molemmille passais. tytöstä tulee Fanni. mutta nyt en kyllä osaa ap:tä auttaa.
  7. A

    jälkisupistukset

    kolme lasta olen synnyttäny. ekalta ei tullu minkään moisia jälkisupistuksi, mutta sen toisen pojan jälkeen niitä vasta tuli, ja oli ihan kamalia, mutta sitten tältä kolmannelta ei olleet juuri mitään. johtunee varmaan et oli hiukan pienempi tää kolmas mitä toinen. en tiiä...
  8. A

    Elokuisten vauvat tänne!

    meidän kolmas lapsi syntyi 7.8 sunnuntaityttö rv 40+4 paino4090g pituus 53cm tais olla tähän mennesä isoin täällä
  9. A

    kuinka paljon tuli painoa?

    joka lapsen raskaus aikana tullu n.10kiloa, mutta lähteny sitten aika pian pois.
  10. A

    Pahimmat synnytyksen jälkiseuraukset?

    ekalapsen syntymän jälkeen -tosi kipee repeämis haava. ei voinu istu eikä juuri kävellä toisen -ne jälki suoistukset kolmas -järetön pääkipu. valvomisen ja ilokaasun seurauksesta
  11. A

    kauanko uskallan olla kotona...

    se on aika yksilöllistä. minulla eka kesti n. 17h, toinen 12h ja kolmas 3.5h.
  12. A

    kohdunkaulan puudutus

    sain tässä kolmannessa synnytyksessä, mutta ei auttanut. pyysin spinaalia, mutta lääkäri tuli sitten ku tyttö oli jo maailmassa. eli 1,5 h myöhässä. ja olin silloin 5cm auki ku pyysin puudutetta, mutta kätilö ei uskonu et tarvin ja ei kiirehtinyt sen kans... laittovat sitten sen kohdun kaulan...
  13. A

    kertokaahan spinaalista?

    kehdelta ekalta lapselta olen saanut spinaalin. pistetään lähes samallailla ku epis. sitä ei voi laittaa ennen kuin ollaan ihan varmoja et lapsi syntyy kahden tunnin sisällä puudutteen laitosta. minulla on auttanu molemmilla kerroilla tosi hyvin. on vieny kivun niin hyvin et en tuntenu...
  14. A

    Meitin neiti

    :heart: :hug: ONNEA RUTKASTI!! kylläpä ne iskätkin tahtoo mennä vähä onnesta seksin. meijän iskänki pitäs saada kolmas lapsi kohtapuoliin...
  15. A

    Onko yksi lapsi syntynyt yliaikaisena ja toinen ennen l.a.?

    no eka syntyi tarkalleen laskettunapäivänä ja toinen meni 7pv yli. ja nyt tältä kolmannelta 39+3 menossa...
  16. A

    Onko spinaali puudutus hyvä??

    olen synnyttänyt kaksi lasta ja molemmilta olen saanut spinaalin. ja minulle se on kyllä auttanut.ei minkään laisia kipuja.toisessa synnytyksessä vei jopa niin hyvin kivut et en tienny millon tuli supistus. sitä spinaalia ei vaan voi laittaa kuin ihan loppu vaiheessa. sen kesto on n.pasi...
  17. A

    apua,omassa päässä ei raksuta!!!

    \ aivan. siksi meillä on periaate et kaikki lapset alkaa eri kirjaimella. viakka ovat aika lailla saman tyylisiä, vanhoja suomalaisia nimiä. mutta ei sekotu helposti...
  18. A

    apua,omassa päässä ei raksuta!!!

    Tatu tai Joel
  19. A

    vm. 81 äidit montako lasta?

    poika 05/03 poika 06/04 ja maha vauvva rv 37+2
  20. A

    Lapset irti autossa

    aina on lapset istuimessa ja vyöt kiinni. vanhempi poika tosin saa itse auki ne vyöt, kerran joutuin pysähtyyn 30km matkalla viis kertaa ku poika oli irrottanut ittensä ja seistä törötti siinä mun veiressä. olen itse ajanu kolarin liukkaalla, ja vauhti ei silti ollu luja .60km/h, mutta olisin...

Yhteistyössä