Hakutulokset

  1. E

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä kohta 22v ja mies 27v ollaan oltu kohta 2vuotta yhessä ja esikoinen on 2kk
  2. E

    Turun äidit II

    Onpas tänne tullu juttua..en ookkaan taas vähään aikaan käyny täällä...tai oikein jaksanu tehä muutakaan ku on ollu tosi vaikeita öitä täällä! Nyt oon saanu olla pari yötä itekseni ja NUKKUA kun isä ja poika on menny mun takia mummulaan..ku voimat ollu niin loppu! Mut nyt alkaa olo koheneen...
  3. E

    Turun äidit II

    No toi marakatti on sellanen mistä mun neukku täti puhu ku kuulin että oon uus paikka kuntalainen ja "yksin" mut en tiiä mikä siinä oon vaikka oonkin hirveen sosiaalinen ja sellanen niin on jotenkin iso kynnys lähtee "yksin" tollaseen sit käymään..mut pitää yrittää vaikka nyt ens viikolla...
  4. E

    Äitejä Turusta!!

    toivottavsti ei se turun murre tartu...olis tosi kiva puhuu sit tamperetta ja turkua :laugh: kuka sais sit enää selvää mun mongerruksesta
  5. E

    onko-86 äitejä?

    Täälläkin on yks turkuun kesäkuussa muuttanu jolla on 5 viikon ikänen poika! Yhdyn "rousesin" tekstiin että jos joku on täältä päin ni olis kiva jos ottaa yhteyttä..sosiaalinen elämä on aika miinus merkkistä ku ei tunne oikein ketää muuta ku noita miehen tuttavii :| Että kotosalla tääkin on vaan...
  6. E

    Turun äidit II

    Hellou! Ajattelin vähän kysellä, että minkälaisissa paikoissa ootte käyny tääl turussa pienen vauvelin kanssa...siis tarkotan että onks täällä jotain sellasii "vauva kahviloita" tai jotain?? oon muuttanu tänne turkuun tossa vähän aika sitten ja sosiaalinen elämä on täällä aika nollassa mun...
  7. E

    irc-galleria

    Mulla myös löytyy elbe^ nickil :D

Yhteistyössä