Hakutulokset

  1. T

    Voisitko alkaa suhteeseen ulkomaalaisen miehen kanssa?

    tottakai :heart::rolleyes::heart:
  2. T

    seksi

    on :)
  3. T

    Nielettekö?

    Mä kyllä haluaisin.. Mutta kun tuo ei oo vielä ikinä halunnut edes laueta mun suuhun, joka on melko outoa musta. Enkä oo kehdannut mitään sille sanoa.. :ashamed:
  4. T

    Olen rakastunut. Mitä tehdä?

    Kiitos :) Sama täällä. Tän on pakko olla unta :heart:
  5. T

    Olen rakastunut. Mitä tehdä?

    Ihanaa :heart: Onnea ja nauti :heart::) (Minäkin olen rakastunut, ihana tunne :rolleyes:)
  6. T

    Kotona liian vaniljaista...

    Mä haluaisin kaikkea kivaa kokeilla, mutta se taitaa olla niin että nuo tollaset jutut on vaan tarkoitettu niille seksikkäille naisille. Ja rumat äidit, niin kun minä saa vaan tyytyä siihen "pimeässä peiton alla" tyyliin.. :ashamed:
  7. T

    eikö seksi lasten tekoon asti riitä?

    Niin menenkin siivoamaan, moikkelis :wave: (mä en oo kyllä vähään aikaan täällä edes kirjoitellut..) P.s mä vaan yritin auttaa :kiss:
  8. T

    eikö seksi lasten tekoon asti riitä?

    Jaa miksi et usko :confused: Eikös se olis niitten miestenkin kannalta parempi, että niiden vaimoilla olis ne halut? :p Ja kun vaimollakin olis halut, eikä vaan "pitäis antaa kun mies haluaa", niin molemmat olisivat onnellisia. :heart: Ja mähän en näillä haluilla mitään tee, joten ihan hyvin...
  9. T

    eikö seksi lasten tekoon asti riitä?

    :confused: No fakta on se että mulla kyllä haluja on (valitettavasti) mutta koska oon niin ruma ja vastenmielinen (en siis sellanen kaunis ja ihana niin kun kaikki vaimot, joita niiden miehet haluaa) niin elän selibaatissa loppu elämäni. Musta se nyt olis fiksumpaa että niillä ihanilla...
  10. T

    eikö seksi lasten tekoon asti riitä?

    Mä en olekaan kenenkään vaimo, ehkä se johtuu siitä. Mä olenkin mutantti-hirviö :rolleyes: (maailman rumin olento johon kukaan ei koske tikullakaan :'( )
  11. T

    eikö seksi lasten tekoon asti riitä?

    Jaa mä ymmärsin tän sitten väärin. : / Ajattelin sen ettei äiti ihmisillä sais olla minkäänlaisia haluja, sen jälkeen kun on "lapset hankittu".. Mutta mä olenkin ihan paska äiti. :'(
  12. T

    eikö seksi lasten tekoon asti riitä?

    Kai näiden juttujen pitäs olla jotenkin hauskoja. Mua vaan ei naurata yhtään, kai mä oon tosikko. : /
  13. T

    PANETTAA!!!!

    Jos tietäisin missä mättää, niin ongelmaa ei varmaan olisi? :xmas:
  14. T

    PANETTAA!!!!

    Jos 20sekunnin "pikapanot" lasketaan, niin n.3v ja 9kk sitten.. (tyttö täyttää kohta 3v) Ei, ei todellakaan ollut hyvää. Jos sellanen "vähän pidempi versio" niin siitä onkin sellaset yli 7v aikaa.. Ei sekään nyt varmaan mitään erityisen hyvää ollut, mutta jonkinlaista sentään.
  15. T

    PANETTAA!!!!

    Ja jotkut (tai ok joku. taidan olla ainoa) ei saa koskaan :ashamed:
  16. T

    Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

    Kumpa mä saisin edes sen toisen..
  17. T

    Minulla on silikonit, haluatteko kysyä jotain?

    Onko ne ihanat? :heart: Joku päivä aijon itsekin saada, se on varma. :p
  18. T

    "Kohtuutonta vaatia 31-vuotiasta perheenäitiä näyttämään 18-vuotiaalta"? Tuoko naisellinen vartalo:D

    No ehkä mä vaan sitkeästi yritän jatkaa. :D Mä niin haluaisin olla ensi kesänä n. 12kg kevyempi ja muutenkin edes vähän paremmassa kunnossa kun nyt. :)

Yhteistyössä