Hakutulokset

  1. R

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 20 *KESÄ*

    88,7Kg Eli siis -1,1kg (ja siis tosiaan kaksi viikkoa sitten punnitsin viimeksi) Hitaasti mutta varmasti mennään :ashamed:
  2. R

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 19

    Ilmottaudun, mutten käy puntarilla, kun on ollut niin surkee viikko. Mäsäilly vaan kokoajan :ashamed: :'(
  3. R

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 18

    Paino tänäaamuna 89,8.. Eli siis -0,6kg :) Vaikka oon mässäilly koko vapun! :ashamed: :p
  4. R

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 17

    90,4 :ashamed:
  5. R

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 16

    Unohdin ilmotella painoa viime punnituksen jälkeen.. +100g :snotty: Eli paino nyt 90kg Sorruin herkuttelemaan.
  6. R

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 15

    Jipiiii!! Tänä aamuna paino 89,9! -2,6kg!! Eli ensimmäinen tavoitepaino saavutettu! Oon kyllä aikas ylpiä ihtestäni! :whistle: Oli varmaan jotain nestettä kertynyt, kun nyt näin hyvin lähti. ..Ja sitten kohti seuraavaa tavoitetta.
  7. R

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 14

    Painoa nyt 92,5. Eli -1kg sitten viime punnituksen. Punnitsin jo pari päivää sitten ja tuskin pitää enää paikkaansa. Nyt pääsiäisenä taas mussutettu suklaata niin paljon, että varmasti vaaka natisee ensi viikolla :ashamed: Ihan heti en uskalla uutta punnitusta suorittaa ettei itku tule. Ens...
  8. R

    missä laulussa lauletaan

    Jokainen on joskus yksin.. Vaikka mitään muuta jäljelle ei jää, toivoasi et saa menettää.
  9. R

    Kuinka saan poistettua kaikki kirjoittamani viestit?

    No anteeksi että meinasin kysyä kun joku pro palstailija niin ehdotti :kieh: Enkä mä ajatellukkaan että kukaan lähtis niitä yksitellen poistamaan. Joillain saiteilla on semmonen toiminto, että kun poistaa nikin ni kaikki tiedot poistuu. Ajattelin vaan kysyä että kuinka systeemi täällä toimii...
  10. R

    Kuinka saan poistettua kaikki kirjoittamani viestit?

    Näin se on tehtävä :)
  11. R

    Kuinka saan poistettua kaikki kirjoittamani viestit?

    Ei niinkään käry. On mut täältä tunnistettu jo aikaa sitten :) Mutta nyt niitä "tuttuja" alkaa olemaan niin paljon että vituttaa ihmisten uteliaisuus :D Kumma kun ei voi asioista udella naamatusten vaan pitää jossain palstalla kyylätä :D
  12. R

    Kuinka saan poistettua kaikki kirjoittamani viestit?

    Ei mua mikkää lainaukset haittaa :) Ei mulla varsinaisesti mitään sensuroitavaa oo, mutta en mä nää mitään tarvetta pitää mun tekstejä tuttujen luettavanakaan :D Onneksi oon osannu pitää henkilökohtasimmat asiat ittelläni.
  13. R

    Kuinka saan poistettua kaikki kirjoittamani viestit?

    Tyhmä kysymys :D Kuinka mä saan yhteyden ylläpitoon? :D (Joo ei uskois että oon pyöriny täällä jo niinkin kauan) Mä oon niin vaatimaton etten kaipaa patsaita :whistle:
  14. R

    Kuinka saan poistettua kaikki kirjoittamani viestit?

    Ajattelin lopettaa palstailun. Siis ihan oikeasti. En kuulu siihen porukkaan joka puhuu ja puhuu ja aina palaa takaisin :D Haluaisin poistaa kaikki kirjoittamani viestit. Aloin poistelemaan niitä yksitellen, mutta totesin että siinä on aivan liikaa tekemistä :kieh: Kuinka saisin...
  15. R

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 12

    Paino tänään 93,5 Eli + 800g :'( :ashamed:
  16. R

    Saa poistaa

    ...
  17. R

    Saa poistaa

    ...
  18. R

    Raffeli: Oletko vielä paikalla?

    Jos et satu tietämään, ni netti on paikka jossa ihmiset kirjottaa mielipiteensä kärjistetysti ja jopa liiotellen. Netissä asioita ei kaunistella vaan moni sanoo asiat jämäkämmin kun tosielämässä. Netissä myös useesti keskustellaan asioista joista ei kasvotusten tuu puhuttua. Ja sitäpaitsi...
  19. R

    Raffeli: Oletko vielä paikalla?

    Olkoon sitten niin :D En varmasti ole ainoa joka tollatavalla ajattelee. Mulla on vahvat mielipiteet ja myös sanon ne. Jos et kestä niin älä lue. Tainnut joku mun mielipiteistä kolahtaa suoraan suhun, kun noin oot vetäny perunan nenukkiin.
  20. R

    Raffeli: Oletko vielä paikalla?

    Öööö :laugh: Tai sitten joku tulkitsee mun sanomisia tahtomallaan tavalla :D 1. Kyllä, mä yleisesti ottaen vihaan lapsia. En ole mikään lapsirakas ihminen. Väittäisin että moni äiti rakastaa omia lapsiaan, muttei piittaa naapurin nico-petteristä. 2. Joo en tykkää mistään hienostelu...

Yhteistyössä