Hakutulokset

  1. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    hei! olen pitänyt vähän taukoa täältä ja jotkut olikin kaipailleet kuulumisiani. Niinhän siinä kävi, että alkanut raskaus päätyi varhaiseen keskenmenoon. jotenkin niin sanaton ja tyhjä olo ollut siksi olen täältäkin ollut pois nyt. neljäs hoito meille on luvattu vielä tehdä, tähän...
  2. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    on niin voimaton olo, että omaa napaa vain taaskin. mutta mukavaa kun olette jo kaivannut kuulumisiani :heart: ON: tänään tosiaan kävin verikokeessa. iltapäivän soittoajalla sain soittaa vastauksen, mutta siellä ei ollutkaan hoitaja paikalla (oli joutunut lähtemmään aikaisemmin pois) ja...
  3. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hienoa Mammuliinos että ultrassa kaikki näytti hienolta :flower: kiitos Mammuliinos, kipinäkenkä, Rosetta & soja ON: keskiviikkoaamuna raskaustestitulos oli edelleen sama. mutta vuotoa tuli edelleen kuten tiistaina. polille soittelin ja hoitaja onnitteli positiivisesta tuloksesta. arveli...
  4. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    hei! omaa napaa nyt vain lyhyesti, kun nyt ihan sekasin oon.. pp10 oli sunnuntaina ja sillon testasin negan, menkkamaisia tuntemuksia oli jo lauantaina ollut. maanantaina alkoi pienenpieni vuoto ja tänään (pp12) jo tullut melkein normaalia kuukautisvuotoa. mutta mutta.. tulin töistä ja...
  5. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    ricoletto: tsemppiä loppupiinailuun ja toivon minäkin, että pääset leijumaan :) londi ja rosetta: jaksuja tammikuun odottamiseen! ON: meillä tosiaan oli tiistaina punktio. se meni hyvin eikä juurikaan koskenut. saaliina oli 10 kypsää munasolua. keskiviikkoaamuna hoitaja soitteli...
  6. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    heippa pitkästä aikaa! kuulumisianne olen käynyt lukemassa, mutta ei ole tullut mitään kirjoitettua.. onnittelut kipinäkengälle plussasta! :flower: rosetta: pahoittelut negasta :hug: hyvä määrä jäi kuitenkin pakkaseen alkioita. ricoletto: :hug: toivottavasti olette siirtoon...
  7. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    rosetta: hyvä määrä jäi vielä pakkaseenkin alkioita. onnea kyytiläisen mukaan saamisesta, bd . mulla oli kans viime tuoresiirrossa niin täys rakko, et oli pakko pissata vähän pois, kun sattui niin paljon et itketti ja kävelykin sattui. ja silti kehuivat että onpas tosi täysi rakko. mutta siirto...
  8. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    hei! pikaisesti kommentoin vain tuota kipinäkengälle sattunutta tapausta. itse soitin torstaina nollaultraan aikaa, puhelimessa oli marja p. niminen hoitaja. aivan "sekaisin" tuntui olevan, ja itsekin sanoi hänellä olevan monta rautaa tulessa. kolmesti puhelun aikana jouduin nimeni ja sotuni...
  9. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    aurin-ko: onnittelut plussasta :flower: NeitsytMaria: on mulla metformin käytössä, melkein koko hoitojen ajan ollut. itse koen, että siitä on ollut apua. kerttu-kaarina: pahoittelut negasta :hug: soja: paljon voimia, mulla on peukut ja varpaat pystyssä, et huomenna siirtoon pääsette...
  10. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    hei! onpas tänne tullut kesän aikana hurjasti tekstiä! keväällä taisin tähän ketjuun ilmoittautua mukaan, kun hoidoissa PKKS:sä ollaan, mutta me pidimme n. ½ vuotta hoitotaukoa nyt kevään ja kesän aikana, jolloin en ole täälläkään pyörinyt. tuo hoitotauko teki kyllä hyvää niin henkisesti...
  11. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    rosetta: poli on vielä auki kesäkuun kaksi ekaa viikkoa, ennenkuin jää kesätauolle. aukeaa elokuun puolivälissä. näin hoitaja tänään sanoi minulle. meillä tuli sitten nega myös tänään virallisena testipäivänä. aika rikkinäinen ja tyhjä on mieli.
  12. J

    PAS tammi-helmikuussa

    kiitos tao ja merilintu peukutuksista, mutta siitä ei nyt tälläkertaa ollut apua. negan testasin tänäaamuna :'( testasin jo pp11 negan, mutta jotenkin sitä vain ajatteli, jos se sittenkin vaihtuisi plussaksi. mutta ei.
  13. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    täällä myös yksi PKKS:ssä hoidoissa oleva.. meillä on yritystä ollut 3,5 v. ja hoidoissa v. 2007 keväästä lähtien. kolme inssiä kokeiltiin ja kaksi IVF/ICSIä tehty. ekassa ei pakkaseen jääny yhtään alkioo ja toisessa jäi kaksi. nyt maaliskuun alussa oli PAS ja yksi alkio siirrettiin (toinen...
  14. J

    PAS tammi-helmikuussa

    nippeä en ole tainnut muistaa vielä onnitellakaan, onnittelut plussasta :flower: pahoittelut merilintu, junnu, hipkukka, pikku-tintti ja tao negasta :hug: ON: mitään oireita ei ole havaittavissa. en ole toisaalta ehtinyt paljon miettimäänkään koko asiaa kun ollaan talvilomalla oltu tää...
  15. J

    PAS tammi-helmikuussa

    kiitos kaikille peukutuksista! =) toinen alkioista kuoli, mutta toinen siirrettiin. oli kuulema erittäin hyvälaatuinen (tarkemmin en kysellyt kun olin niin onnesta sekaisin, et siirto onnistuu). Lääkäri sanoi, että on tosi luottavainen nyt onnistumisen suhteen, kun kaikki oli niin...
  16. J

    PAS tammi-helmikuussa

    Poloinen :hug: Tao74: kiitos :) ON: minä taidan edelleen pysyä tässä ketjussa vaikka siirto menikin maaliskuun puolelle.. huomenna tosiaan olisi se siirto, jos siihen nyt päästään. pakkasessahan on kaksi alkiota, ja lääkäri kovasti varoitteli, että siirtoon ei välttämättä päästä. nyt on...
  17. J

    PAS tammi-helmikuussa

    pahoittelut negasta kolmisin ja kukka :hug: onnittelut Pupuvaimolle plussasta :flower: ON: tänään oli limakalvoultra, limis oli 6mm. ei ihan niin paksu kun ois voinu, mut ei pahakaan lääkärin mielestä. zumenon annosta lisättiin kolmeen tablettiin päivässä. sunnuntaina alkaa...
  18. J

    PAS tammi-helmikuussa

    Pahoitteluni Anksu, kipsu, wilsson ja PeePee :hug: ja suuret onnittelut lion ja kainni :flower: ON: en ole paljon kirjoitellut täällä, mutta lukemassa olen käynyt muiden kuulumisia. mulla kierto venyi yli 40 päivään, vaikka söin terolutteja kp 15-24. huomenna varmaan kp1, kun eilen ja...
  19. J

    PAS tammi-helmikuussa

    voimia Soleil76 :hug: suuret onnittelut Anksulle :flower: soitin klinikalle niistä zumenonien otosta, ja niinhän se oli kuten täälläkin moni sanoi, eli kahdesti päivässä se 1tbl. loppuviikosta pitäs menkkojen alkaa ja ensiviikon alussa toivon mukaan viimestään pääsisin zumeja...
  20. J

    PAS tammi-helmikuussa

    Tahoma: :hug: ja jaksamista tulevaan hoitoon! minuakin mietityttänyt tuo alkioiden selviäminen sulatuksesta. meillä pakkasessa kaksi alkiota ja pelottaa että kumpikaan ei selviä sulatuksesta.. noista zumenoneista.. kun mulle on määrätty 2tbl/pv niin otetaanko ne 1 tbl aamulla ja 1 tbl...

Yhteistyössä