Hakutulokset

  1. S

    Emmaljunga vs. Brio

    muita kokemuksia :) ?
  2. S

    äidit-87?

    Täällä myös 87 syntyny äiti esikoinen nyt 1v ja toinen tulossa maaliskuussa
  3. S

    Emmaljunga vs. Brio

    nosto
  4. S

    Emmaljunga vs. Brio

    Heippa. Kyselisin vähän neuvoa, kun olisi nyt ostettavana tuplat, sisaruksille joilla tulee olemaan ikäeroa 1v7kk. Olen katsellut emmaljungan twin city cross ja Brion double wavo. Leveyseroa noilla ei ole yhtään, kun molemmat (ainakin tietojen mukaan) ovat 77cm. Onko sinulla kokemusta...
  5. S

    Emmaljunga vs. Brio

    Heippa. Kyselisin vähän neuvoa, kun olisi nyt ostettavana tuplat, sisaruksille joilla tulee olemaan ikäeroa 1v7kk. Olen katsellut emmaljungan twin city cross ja Brion double wavo. Leveyseroa noilla ei ole yhtään, kun molemmat (ainakin tietojen mukaan) ovat 77cm. Onko sinulla kokemusta...
  6. S

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    uusi siis täällä, ja tänään raskaustesti tehty.. Varmaa tietoa ei ole kun oireet ei vastaa raskautta :o mutta testi oli plussaa :) Laskettuaika olis näillä näkymin 16.2. ja toinen vaaveli kyseessä.. Äityli on 22-vuotias ja esikko nyt 10kk..
  7. S

    äidit-87?

    Missäs päin te asutte? ja kuinka on vaaveleitten kanssa pärjäilty:)? Ite asun Lahdessa ja hyvin pärjäillään.. Neiti on kiltti ja touhuuva.. Vauhtia on tullut kamalasti jo lisää..
  8. S

    äidit-87?

    täällä kanssa äiti 87 ja tyttö 8kk :)
  9. S

    Lahtelaiset äidit

    ja onnittelut tintille vauvasta
  10. S

    Lahtelaiset äidit

    Ilmottaudun minäkin mukaan.. Oon 22-vuotias ja esikoinen on nyt 8kk.. Lahteen oikeestaan muutettiin vasta pari viikkoa sitten.. ja tosiaan ystäviä minäkin kaipaan:) Terkuin sessi ja tyttö8 kk
  11. S

    Lahti ja lähiseutu

    Heippa! Olen 22-vuotias 8kk ikäisen tytön äiti Lahdesta ja kaipailisin muita äitejä kavereiksi. Kahvitteluun, lenkkeilyyn, rupatteluun yms yms.. Itse asutaan Ahtialassa mutta kavereita halutaan ihan ympäri Lahtea ja vaikka kauempaakin!! Laita viestiä suoraan sähköppostiin...
  12. S

    Hyväntekeväisyysyhdistys

    Meillä on vaimoni kanssa perusteilla hyväntekeväisyysyhdistys nimeltään wanida ry, paperit olisi vielä lähetettävä vielä moneen paikkaan ennenkuin saamme toiminnan aloitettua. Toivon mukaan toiminta alkaisi vielä tämän alkukevään aikana. Avustustyö suuntautuu kotimaan vähävaraisille...
  13. S

    Hyväntekeväisyysyhdistys

    Meillä on vaimoni kanssa perusteilla hyväntekeväisyysyhdistys nimeltään wanida ry, paperit olisi vielä lähetettävä vielä moneen paikkaan ennenkuin saamme toiminnan aloitettua. Toivon mukaan toiminta alkaisi vielä tämän alkukevään aikana. Avustustyö suuntautuu kotimaan vähävaraisille...
  14. S

    Hyväntekeväisyysyhdistys

    Meillä on vaimoni kanssa perusteilla hyväntekeväisyysyhdistys nimeltään wanida ry, paperit olisi vielä lähetettävä vielä moneen paikkaan ennenkuin saamme toiminnan aloitettua. Toivon mukaan toiminta alkaisi vielä tämän alkukevään aikana. Avustustyö suuntautuu kotimaan vähävaraisille...
  15. S

    Hyväntekeväisyysyhdistys

    Meillä on vaimoni kanssa perusteilla hyväntekeväisyysyhdistys nimeltään wanida ry, paperit olisi vielä lähetettävä vielä moneen paikkaan ennenkuin saamme toiminnan aloitettua. Toivon mukaan toiminta alkaisi vielä tämän alkukevään aikana. Avustustyö suuntautuu kotimaan vähävaraisille...
  16. S

    Lasten vaatteita ja leluja hyväntekeväisyyteen

    Heippa. Olen perustamassa hyväntekeväisyys yhdistystä joka on suunnattu vähävaraisille lapsiperheille. Yhdistyksen aloitus siis on vain paperihommista kiinni. Nyt pyydänkin että lahjottaisitte leluja, vaatteita ym muita lastentarvikkeita yhdistykselle jotta saamme aloituksen heti käyntiin...
  17. S

    Lasten vaatteita ja leluja hyväntekeväisyyteen

    Heippa. Olen perustamassa hyväntekeväisyys yhdistystä joka on suunnattu vähävaraisille lapsiperheille. Yhdistyksen aloitus siis on vain paperihommista kiinni. Nyt pyydänkin että lahjottaisitte leluja, vaatteita ym muita lastentarvikkeita yhdistykselle jotta saamme aloituksen heti käyntiin...
  18. S

    Lasten vaatteita ja leluja hyväntekeväisyyteen

    Heippa. Olen perustamassa hyväntekeväisyys yhdistystä joka on suunnattu vähävaraisille lapsiperheille. Yhdistyksen aloitus siis on vain paperihommista kiinni. Nyt pyydänkin että lahjottaisitte leluja, vaatteita ym muita lastentarvikkeita yhdistykselle jotta saamme aloituksen heti käyntiin...
  19. S

    Lasten vaatteita ja leluja hyväntekeväisyyteen

    Heippa. Olen perustamassa hyväntekeväisyys yhdistystä joka on suunnattu vähävaraisille lapsiperheille. Yhdistyksen aloitus siis on vain paperihommista kiinni. Nyt pyydänkin että lahjottaisitte leluja, vaatteita ym muita lastentarvikkeita yhdistykselle jotta saamme aloituksen heti käyntiin...
  20. S

    mistäpäin muut nuoret mammat?

    21v äiti Hämeenkoskelta ja ihana 3kk vanha tytöntylleröinen..=) Lähiseudulta ja miksei muutkin saa laittaa sähköpostii..

Yhteistyössä