Hakutulokset

  1. M

    Pitäisikö olla huolissaan?

    jos tunne sanoo sinulle että olet huolissasi-luota siihen.äidin vaisto on yleesnä oikeassa.itse ajattelisin että olisiko tytölläsi siitepölyallergiaa?onko muita oireita?mutta en ehkä yhden "oireen"takia kovin huolestuisi,seuraisin onko muita oireita...kyllähän lapsetkin väsyy..toisinaan on...
  2. M

    SEKTIO PELKO!

    3 kertaa mulle tehty, usko pois, et siinä ajattele muuta, kun että pääsis jo heräämöön, ei sitä edes huomaa, että maha on auki, eikä näekään, puudutus vähän nipsaisee vaan aluksi. Ajattele. että olet jossain muualla,kampaajallakin kestää saman aikaa ja nyt saat kohta vauvan viereen, se on...
  3. M

    Miksi Vauva-lehdensivut eivät ole toimineet moneen päivään?

    :( No eipä oo toiminu täälläkään moneen päivään.Pohjois-pohjanmaalla asutaan.Ei toimi exploderilla eikä foxillakaan. :whistle:
  4. M

    ennekuin minusta tuli äiti

    Aivan ihana runo :)
  5. M

    Korvikevauvojen vastustuskyky

    Poikani 8 kk on saanut äidinmaitoa reilun kuukauden ajan ja sitten oli pakko siirtyä korvikkeisiin. Poika on ollut terve lukuunottamatta yhtä pientä nuhaa...niin ja sekin taisi olla silloin kun vielä imetin :whistle:
  6. M

    Polttelu alavatsalla - lääkäriinkö?

    No mulla oli kans polttelua alavatsalla tälläviikolla. Pari viikkoa sitten hoidin hiivasienen aiheuttamaa oiretta. Oireet hävisi viikon jälkeen ja nyt sitten puristi ja särki alavatsaa kunnolla. Ostin apteekista toista lääkettä vaivan hoitoon ja olo hieman parani. Voi olla että hiiva tai muu...
  7. M

    Onko kukaan joutunut bannatuksi Vauva-palstalta...

    :whistle: Mulle on käynyt sama juttu,mutta perhekerhon palstalla.En ole päässyt kun muutaman hassun viestin laittamaan,ja sen jälkeen taas pääsy estetty ip-koodista se ja se.Laitoin palautettakin useampaan kertaankin,mutta estäminen alkoi ihan heti uudelleen.Tämä palsta on siis boikotissa...
  8. M

    Asuntolainaa hoitovapaalla?!

    ollaan saatu-aktiasta. kummallakin vakituinen työ.saatiin lainaa 240 000e.
  9. M

    Tytöllä 5-v karmea vatsakipu

    :( Meillä pojalla oli sama juttu ennen pääsiäistä.Ambulanssilla vietiin sairaalaan,kun ei saatu edes vaatteita päälle,että taxilla olisi voinut mennä.Umpisuolta epäilivät ensin,mutta tulehdusarvot olivat ok.Joku kalium arvo oli koholla,mutta lasten puolella sekin oli jo normaali.Poika vielä...
  10. M

    vauva-lehti 18 kk+baby tigger 3in1

    =) sittarissa oli toi tikru juttu 29.90e
  11. M

    MUUMI-PERHE ETSII UUTTA KOTIA!

    etkö ole saanut hintahaitarista jotain käsitystä kun olet tota settii huutonetis melki 10 kertaa myynyt 60 eken hv:llä. ja enimmillään siit on tarjottu 40 ekee. sekin vain kerta ja muuten on tarjoukset pyörin nollasta pariin kymppiin. sellanen max.katto olis tolle setille jotain ehkä +/- 30 ekee.
  12. M

    mies pelaa pleikkaria

    :kieh: Meilläkin kaikki pelaa ja jos kielen käyttö alkaa mennä nohin linjoihin niin sit saa varotuksii ja jos ei mee perille nii kotio tulee lähtö.
  13. M

    Oletko koskaan hoitanut krapulassa lapsiasi?

    B) Täällä.Huomennaki ukko menee töihin iltaan 13.00 ja mun pakko sit nousta kattoo lapsii.Töihin meen takas syyskuussa et sen jälkeen en enää mihinkään pääse tai pääsen mut en jaksa.Mulla kun on jatkuva yö työ.
  14. M

    hammaslääkäripelko

    :kieh: Voin sanoo et mullaki oli kalusto jo aika surkeessa kunnossa,että oli ihan pakko lekurii mennä ku viisurit oli tosi kipeet.Pääsin opiskelijoille hoitoon ja siellä oli tosi ihana viimesen vuoden opiskelija ,nainen.Ei ollu kiire koskaan ,oli aikaa odottaa,että puudutteet tehosi,joskus ei...
  15. M

    Ketään baariin menossa tänään?

    =) Siinäpä se kysymys tulikin?
  16. M

    vappupallon hinta ja paikkakunta

    Sitarissa isopallo 5e.Tänään saatii imaseksi semmoset mammutti mainospallot ku oli kauppa jo menossa kiinni.Nyt sit on 6 palloo tuolla. :kieh:
  17. M

    kuinka monella naisella haluttaa rapulassa seksiä?

    :wave: täällä,vaikka muuten halut ollu pois.
  18. M

    muita turhautuneita?

    :wave: Täällä myös yksi äiti joka alkaa kypsyä tähän kotiäitinä olemiseen. Olen miettinyt töihin paluuta, mutta mutta...jokin sisällä sanoo, että hetkenhän se lapsi on pieni. Olen siis 1.5 vuotiaan tytön äiti. Väillä nää neljät seinät kaatuu oikeesti päälle. Käydään me kerran viikossa...
  19. M

    opiskelijoiden kieltäminen

    Toki onhan niistä opiskelijoista apua mutta omalla kohalla kukaan ei oo kysyny saako olla läsnä ja aina niitä on ollu sit kuiteski huoneessa...vaikka sanoin että ei kiitos..
  20. M

    viikolla 8 raskaana...ja ikää 41v!!!!

    Kiitos ihanista ja kannustavista viesteistä.Viikolla 18 ollaan ja olo on kummasti tukevoitunut,vähän liikaakin paino noussut,ainakin jos vertailee toisiin odottajiin samoilla viikoilla,joillakin ei ole tullut ollenkaan,toisilla 1kg jne...No se painojuttu taitaa olla murheista pienin,kun vain...

Yhteistyössä